8.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

Απλά Ψηφιακά 33: Οι επενδύσεις της Lamda Hellix και οι προοπτικές της Ελλάδας για να γίνει Data Center Nation

Το χρονοδιάγραμμα αλλά και την δυναμική των νέων data centers, που δρομολογεί η Lamda Hellix, a Digital Realty Company, στην χώρα μας καθώς και τα επόμενα σχέδια της, ανέλυσε στον Δημήτρη Μαλλά και τη Νίκη Παπάζογλου ο ιδρυτής και διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Hellix, κ. Απόστολος Κάκκος στο έκτο επεισόδιο της νέας σεζόν του «Απλά Ψηφιακά».

Στο εβδομαδιαίο podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών, που για αυτό το επεισόδιο «βγήκε στον αέρα» από τη Βιέννη, ο κ. Κάκκος αναφέρθηκε πέρα από τις επενδύσεις της Lamda Hellix οι οποίες θα δημιουργήσουν στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κέντρο δεδομένων που υπήρξε ποτέ και στο πώς αυτό θα βοηθήσει στην ψηφιακή αναβάθμιση της χώρας. Παράλληλα ανέλυσε τις προοπτικές της χώρας να μετατραπεί σε Data Center Nation, οι οποίες εμφανίζονται καλύτερες από ποτέ στην μέχρι τώρα πορεία της.

Pop Market και EON

Στη συνέχεια, Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στην Pop Market, τον νέο παίκτη που έκανε την εμφάνισή του πρόσφατα στην αγορά του quick commerce προϊόντων μικρής λιανικής, σχολιάζοντας τόσο τα αναπτυξιακά σχέδια της νέας υπηρεσίας όσο και τις προοπτικές του quick commerce στην εγχώρια αγορά.

Η συζήτηση συνεχίστηκε με την νέα συνδρομητική υπηρεσία EON TV που παρουσίασε η Nova στην ελληνική αγορά, στο τι αυτή προσφέρει αλλά και στο πώς θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει την αγορά της συνδρομητικής στην Ελλάδα.

Τέλος, οι παρουσιαστές αναφέρθηκαν και στο νέο κινητό που αναμένεται να παρουσιάσει η Huawei σύντομα στην ελληνική αγορά, και το οποίο έκανε τα αποκαλυπτήρια του στην Βιέννη.

Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

H PMM και η Viva.gr συνεργάζονται για το Public Tickets

H Public-MediaMarkt συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Viva.gr και εμπλουτίζει την υπηρεσία ticketing, δίνοντας στους λάτρεις του πολιτισμού αλλά και του αθλητισμού τη δυνατότητα ν’...

Το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer βασικός χορηγός της εκστρατείας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού «Sail for Pink»

To Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI) υποστήριξε φέτος το Άλμα Ζωής Νομού Θεσσαλονίκης και την ενέργεια “Sail for Pink” ως βασικός χορηγός (Pink...

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά για το upskilling νέων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το “The ReGeneration Initiative: Upskilling Greek Youth for the Digital Era powered by Microsoft” αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού αλφαβητισμού και υλοποιείται υπό την...

Nissan Ambition 2030: ένα όραμα πέρα από την κινητικότητα

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, η Nissan θα προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα των...

Η BEWISE υλοποιεί έργο digital transformation για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση των υποδομών της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Bewise S.A. το έργο της αναβάθμισης των πληροφοριακών υποδομών της...