24.8 C
Athens
Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023

Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ

Πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που αλληλοεπιδρά με τον χρήστη/επιβάτη παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες

Σε ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης των υπηρεσιών του, προχώρησε ο ΟΑΣΑ προς όφελος του επιβατικού κοινού.

Με στόχο την απλούστευση της επικοινωνίας και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους επιβάτες, ο Οργανισμός έθεσε σε πιλοτική λειτουργία έναν ψηφιακό «βοηθό» (chatbot), στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ(www.oasa.gr).

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις.

Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing).

«καταλαβαίνει» και απαντά στα σχόλια

Μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων «καταλαβαίνει» και απαντά στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τους επιβάτες.

O ψηφιακός «βοηθός» απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, την τηλεματική, το μειωμένο κόμιστρο, την αναζήτηση διαδρομής, κ.ά.  Κατά την πρώτη εβδομάδα πιλοτικής λειτουργίας, εστάλησαν 8.000 μηνύματα και υποβλήθηκαν 1.800 ερωτήματα.

Η εφαρμογή του chatbot έρχεται να εμπλουτίσει τις διαδραστικές υπηρεσίες του ΟΑΣΑ, καθώς από πέρυσι έχει τεθεί σε λειτουργία ένας ψηφιακός διαδραστικός χάρτης που περιλαμβάνει όλες τις χρηστικές πληροφορίες για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Ο χάρτης που είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr), στην ενότητα «Εξυπηρέτηση ΜΜΜ Αττικής», παρέχει χαρτογραφική απεικόνιση του συνόλου των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική, με όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για το επιβατικό κοινό.

Ο Οργανισμός υιοθετεί συνεχώς νέα τεχνολογικά εργαλεία

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ίρις Αντωνοπούλου δήλωσε σχετικά: «Ο Οργανισμός υιοθετεί συνεχώς νέα τεχνολογικά εργαλεία, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού κοινού.

Εστιάζοντας στις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και τα ευφυή συστήματα πληροφόρησης, ο ΟΑΣΑ προσέθεσε στο portfolio των ψηφιακών υπηρεσιών, το chatbot, μια ακόμη χρηστική εφαρμογή για την πιο άμεση και διαδραστική

επικοινωνία με τους επιβάτες. Αναμφίβολα, η χρήση του μπορεί να συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Honda Marine: Σε παγκόσμια πρεμιέρα η BF350, o πρώτος κινητήρας Honda V8

Σε παγκόσμια πρεμιέρα, η Honda Marine παρουσίασε τον πρώτο της V8 εξωλέμβιο κινητήρα, την BF350, στη Διεθνή Έκθεση Σκαφών της Γένοβας. Μέσω μιας σειράς εξαιρετικών...

Στον ΟΛΘ οδεύει το λιμάνι του Βόλου – Προτιμητέος επενδυτής από το ΤΑΙΠΕΔ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση προχώρησε στην αποσφράγιση των τεσσάρων δεσμευτικών προσφορών που υποβλήθηκαν στον...

Μην “ψαρώνετε”: 10 βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε αφού κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο ηλεκτρονικού ψαρέματος

Μπορεί να αισθανθείτε ντροπή ή ακόμα και ανησυχία αν τσιμπήσετε το δόλωμα και κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο ηλεκτρονικού "ψαρέματος", αλλά αυτού του είδους...

Από τον καναπέ τους κάνουν αγορές 8 στους 10 Έλληνες

Ψήφο εμπιστοσύνης στις online αγορές δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, με την πανδημία και την ψηφιοποίηση που έφερε μαζί της να λειτουργούν ως θρυαλλίδα για...

Οριστικός ανάδοχος για την επόμενη γενιά του Δικτύου Δημόσιου Τομέα

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Την .. επόμενη γενιά (Next Gen) του Δικτύου Δημοσίου Τομέα θα σχεδιάζει η κοινοπραξία ERNST & YOUNG AE ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ...