Για την νέα τάση που ακούει στο όνομα “product led growth”, καθώς και για το Product Led Growth Hub που έχει δημιουργήσει για ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις μίλησε η Δέσποινα Εξαδακτύλου στον Δημήτρη Μαλλά και τη Νίκη Παπάζογλου στο 55 επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά.
Στο εβδομαδιαίο podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στον χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών, η ιδρυτής του PLG Ηud αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης στρατηγικής στο marketing αλλά και στο μοντέλο λειτουργίας μιας επιχείρησης καθώς και στο τι μπορεί ευρύτερα να προσφέρει στις επιχειρήσεις.
Παράλληλα αναφέρθηκε και στο Women in Tech Summit που διοργανώνει στις 31 Μαΐου αλλά και στις γενικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια γυναίκα που δραστηριοποιείται ή επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στον χώρο ψηφιακών τεχνολογιών.
Ψηφιακές πληρωμές
Στη συνέχεια, Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στην άνοδο που κατέγραψαν οι ψηφιακές πληρωμές τον τελευταίο χρόνο, οι οποίες στο σύνολο της ελληνικής αγοράς έφτασαν τα 44,5 δισ. ευρώ.
Η κουβέντα συνεχίστηκε με την διείσδυση των οπτικών ινών της Cosmote, οι οποίες έφτασαν αισίως τις 650.000. Οι δύο παρουσιαστές αναφέρθηκαν και στην κινητικότητα που καταγράφεται στον εγχώριο κλάδο των Data Center, μετά και την στρατηγική συμφωνία που υπέγραψε η Huawei με την Lancom για τα Data Centers.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.