8.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

Απλά Ψηφιακά 37: Τα νέα του Skroutz Marketplace και Skroutz Last Mile, η φετινή Black Friday και ολίγη από τηλεπικοινωνίες

Τις καινοτομίες στις παραδόσεις, αλλά και την προετοιμασία για την φετινή Black Friday ανέλυσαν ο Νικόλας Μπόμπος, Marketplace Operations Director της Skroutz και ο Στέφανος Κατσίμπας, Co-Founder και Business Director της Skroutz Last Mile, στον Δημήτρη Μαλλά και τη Νίκη Παπάζογλου στο 37ο επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά.

Στο εβδομαδιαίο podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών, ο κ. Μπόμπος αναφέρθηκε στο πόσο έχει εξοικειωθεί ο Έλληνας με τις online αγορές, στο ποσό βοήθησε τα εμπορικά καταστήματα να εξοικειωθούν με το online κανάλι το Skroutz Marketplace αλλά και στο πώς αναμένεται να κινηθεί η φετινή Black Friday.

Παράλληλα ο κ. Κατσίμπας επεσήμανε τις επενδύσεις και τις καινοτομίες που έχει φέρει η εταιρεία στο τελευταίο μίλι της διανομής και στο κατά ποσό αυτές είναι ικανές να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση της φετινής «Μαύρης εβδομάδας».

DESI και νέες τάσεις στις κινητές επικοινωνίες

Στη συνέχεια Νικη και Δημήτρης συζήτησαν τα οικονομικά αποτελέσματα δυο βασικών τηλεπικοινωνιακών παροχών Cosmote και Vodafone, καθώς και τις αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών που αυτά μαρτυρούν.

Η κουβέντα συνεχίστηκε με τις χαμηλές επιδόσεις της χώρας στον δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας (DESI), καθώς και τους τομείς που φαίνεται να έχουν προοπτικές για το μέλλον.

Τέλος, Δημήτρης και Νίκη αναφέρθηκαν και στα σχέδια εντός κι εκτός Ελλάδος που έχει η Adaptit, καθώς και στα έργα του Δημοσίου που στοχεύει να διεκδικήσει.

Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

H PMM και η Viva.gr συνεργάζονται για το Public Tickets

H Public-MediaMarkt συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Viva.gr και εμπλουτίζει την υπηρεσία ticketing, δίνοντας στους λάτρεις του πολιτισμού αλλά και του αθλητισμού τη δυνατότητα ν’...

Το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer βασικός χορηγός της εκστρατείας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού «Sail for Pink»

To Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI) υποστήριξε φέτος το Άλμα Ζωής Νομού Θεσσαλονίκης και την ενέργεια “Sail for Pink” ως βασικός χορηγός (Pink...

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά για το upskilling νέων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το “The ReGeneration Initiative: Upskilling Greek Youth for the Digital Era powered by Microsoft” αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού αλφαβητισμού και υλοποιείται υπό την...

Nissan Ambition 2030: ένα όραμα πέρα από την κινητικότητα

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, η Nissan θα προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα των...

Η BEWISE υλοποιεί έργο digital transformation για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση των υποδομών της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Bewise S.A. το έργο της αναβάθμισης των πληροφοριακών υποδομών της...