Τις καινοτομίες στις παραδόσεις, αλλά και την προετοιμασία για την φετινή Black Friday ανέλυσαν ο Νικόλας Μπόμπος, Marketplace Operations Director της Skroutz και ο Στέφανος Κατσίμπας, Co-Founder και Business Director της Skroutz Last Mile, στον Δημήτρη Μαλλά και τη Νίκη Παπάζογλου στο 37ο επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά.
Στο εβδομαδιαίο podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών, ο κ. Μπόμπος αναφέρθηκε στο πόσο έχει εξοικειωθεί ο Έλληνας με τις online αγορές, στο ποσό βοήθησε τα εμπορικά καταστήματα να εξοικειωθούν με το online κανάλι το Skroutz Marketplace αλλά και στο πώς αναμένεται να κινηθεί η φετινή Black Friday.
Παράλληλα ο κ. Κατσίμπας επεσήμανε τις επενδύσεις και τις καινοτομίες που έχει φέρει η εταιρεία στο τελευταίο μίλι της διανομής και στο κατά ποσό αυτές είναι ικανές να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση της φετινής «Μαύρης εβδομάδας».
DESI και νέες τάσεις στις κινητές επικοινωνίες
Στη συνέχεια Νικη και Δημήτρης συζήτησαν τα οικονομικά αποτελέσματα δυο βασικών τηλεπικοινωνιακών παροχών Cosmote και Vodafone, καθώς και τις αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών που αυτά μαρτυρούν.
Η κουβέντα συνεχίστηκε με τις χαμηλές επιδόσεις της χώρας στον δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας (DESI), καθώς και τους τομείς που φαίνεται να έχουν προοπτικές για το μέλλον.
Τέλος, Δημήτρης και Νίκη αναφέρθηκαν και στα σχέδια εντός κι εκτός Ελλάδος που έχει η Adaptit, καθώς και στα έργα του Δημοσίου που στοχεύει να διεκδικήσει.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.