23.8 C
Athens
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου, 2024

5 βραβεία σε μέλη του IAB Hellas στα φετινά MIXX Awards Europe  

 Ένα silver και τέσσερα bronze βραβεία κατέκτησαν οι ελληνικές υποψηφιότητες στα φετινά MIXX Awards Europe και IAB Europe Research Awards που ανακοινώθηκαν την Τρίτη, 3 Ιουνίου.

Πρόκειται για καμπάνιες που απέσπασαν χρυσό αγαλματίδιο στην περσινή διοργάνωση IAB Hellas Mixx Awards 2019, τη συμμετοχή των οποίων στο φετινό ευρωπαϊκό θεσμό υλοποίησε το ΙΑΒ Hellas σε συνεργασία με τις νικήτριες εταιρίες.

Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των 12 υποψηφίων από ελληνικής πλευράς που διεκδίκησαν βραβείο στα  IAB Europe’s Mixx Awards Europe και Research Awards 2020, διακρίθηκαν οι εξής: Στην κατηγορία Brand Advertising Campaign bronze βραβείο απέσπασε η καμπάνιαΧτίζοντας αναμνήσεις” της Socialab για λογαριασμό της LEGO ( video). Στην κατηγορία Branded Content, bronze βραβείο κατέκτησε η καμπάνια FIX HELLASGAZZETTA FOOD BALL της UM για τη FIX – Ολυμπιακή Ζυθοποιία ( video), στην κατηγορία Integrated Advertising (bronze) η καμπάνια “Γεύση από Δωδώνη” της  McCann Worldgroup/Universal Media για τη Δωδώνη Α.Ε.
(video) ενώ στην κατηγορία Social Media τιμήθηκε με silver βραβείο το MasterChef GR 3 – Στρατηγική Social Media της adjust για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef Greece 3″ του τηλεοπτικού σταθμού Star Channel ( video). Τέλος, στην κατηγορία Video Advertising, bronze αγαλματίδιο απέσπασε η καμπάνιαMobile Flood” της Tempo OMD Hellas για την  ταινία της TanweerAquaman (video).

Νικητές της χρονιάς σε διεθνές επίπεδο αναδείχθηκαν η Publicis Media Turkey, η Hype, η proof., η milklab, η OMD, η MeMo, η Gemius και η Verizon Media. Μπορείτε να δείτε όλους τους νικητές  αναλυτικά ΕΔΩ.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην κριτική επιτροπή των IAB Europe’s Mixx Awards Europe και Research Awards 2020 συμμετείχαν από το IAB Hellas ο κ. Ανδρέας Στάϊος, Digital Director της UM και εκπρόσωπος της Ελλάδας στο IAB Europe και η κ. Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director, Tempo OMD.

Tα MIXX Awards αναγνωρίζουν και γιορτάζουν τις καλύτερες ψηφιακές διαφημιστικές καμπάνιες στην Ευρώπη. Στη μεγάλη γιορτή του IAB Europe είχαν κληθεί να συμμετάσχουν όλες οι Ευρωπαϊκές καμπάνιες που κέρδισαν βραβείο ψηφιακής διαφήμισης είτε στις χώρες τους, είτε σε διεθνείς διαγωνισμούς.

Τα βραβεία IAB Europe Research Awards αναγνωρίζουν τα σημαντικότερα projects ψηφιακής έρευνας στην Ευρώπη και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας,

Τα Mixx Awards, που διοργανώνονται από τον IAB Hellas είναι τα μοναδικά διεθνή βραβεία digital, τα οποία παρέχουν αναγνωρισιμότητα και αναδεικνύουν τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές εκστρατείες της digital επικοινωνίας.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ανοίγει το πρώτο Quantum Data Center της IBM στην Ευρώπη

Με τον Γερμανό καγκελάριο Olaf Scholz, ανώτερους Ευρωπαίους κυβερνητικούς αξιωματούχους και πολυεθνικές επιχειρήσεις με έδρα την Ευρώπη, η IBM παρουσίασε το πρώτο IBM Quantum Data Center εκτός ΗΠΑ. Πρόκειται για το δεύτερο κβαντικό...

Cosmote και Uni Systems σε συμφωνία-πλαίσιο με την Υπηρεσία Επικοινωνιών και Πληροφορικής του ΝΑΤΟ

Την ένωση εταιρειών COSMOTE - Uni Systems επέλεξε η Υπηρεσία Επικοινωνιών και Πληροφορικής (NCIA) του NATO, μέσω πλαισιακής συμφωνίας για τη δημιουργία σύγχρονων τεχνολογικών...

Η LG σύμμαχος στο γαστρονομικό ταξίδι με τον Βαγγέλη Δρίσκα

Σύμμαχος του chef Βαγγέλη Δρίσκα στο γαστρονομικό ταξίδι που ετοιμάζει κάθε Σαββατοκύριακο για τους τηλεθεατές της εκπομπής «Chef στην κουζίνα σας» αποτελεί το ψυγείο...

Ο επαναπροσδιορισμός του brand της LG: Μια παγκόσμια ιστορία επιτυχίας

Η LG Electronics (LG) έχει κάνει σημαντικά βήματα στην παγκόσμια αγορά με τις καινοτόμες στρατηγικές της που την καθιστούν ως κορυφαίο παγκόσμιο brand. Στις 10...

7 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις είναι ενεργά καινοτόμες

Μειώθηκε το ποσοστό των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν δραστηριότητες καινοτομίας  Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη Σημαντικά βήματα στο πεδίο της καινοτομίας κάνει η Ελλάδα, καθώς πλέον 7...