24.3 C
Athens
Δευτέρα, 21 Ιουνίου, 2021

Θετικοί στην αγορά της ασφάλειάς τους από το Amazon και την Google οι Έλληνες

Της Νατάσας Φραγκούλη

Τα πάνω-κάτω στον ασφαλιστικό κλάδο φέρνει η πανδημία, με το παραδοσιακό μοντέλο πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών να διαταράσσεται πλήρως από την COVID-19. Οι Έλληνες πολίτες δηλώνουν πλέον θετικοί να αγοράσουν την ασφάλειά τους όχι μόνο μέσω Internet και από αποκλειστικά ψηφιακές εταιρείες, αλλά και από παρόχους όπως η Amazon ή το Google, αλλά και από τηλεπικοινωνιακές εταιρείες.

Στην ερώτηση «πόσο πιθανό είναι να αγοράσετε ένα ασφαλιστικό προϊόν από μία αποκλειστικά online ασφαλιστική εταιρεία» το 45% των Ελλήνων απαντά ότι το θεωρεί πολύ πιθανό και άλλο ένα 26% το θεωρεί ως «πιθανό». Εντυπωσιακό είναι ότι στην ερώτηση αν θα αγόραζε ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω παρόχων ψηφιακών υπηρεσιών, όπως το Amazon και η Google, το 35% των Ελλήνων απαντά ότι το θεωρεί πολύ πιθανό, ενώ ένα ποσοστό 26% το θεωρεί πιθανό.

Όταν η ερώτηση αφορά την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών από άλλους παρόχους, όπως οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, τα ποσοστά είναι επίσης υψηλά: πολύ πιθανό το θεωρεί το 31% και πιθανό το 29%.

«Tο παραδοσιακό μοντέλο πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων και εξυπηρέτησης πελατών μέσω της διαμεσολάβησης δεν είναι δυνατό να μείνει ανεπηρέαστο. Σύμφωνα και με τις διεθνείς τάσεις, τα φυσικά κανάλια θα συνεχίσουν να είναι κυρίαρχα όπου υπάρχει υψηλή εξειδίκευση και πολυπλοκότητα, ενώ τα ψηφιακά κανάλια σταδιακά θα υπερτερούν των παραδοσιακών για τις βασικές και επαναλαμβανόμενες λειτουργίες» διαπιστώνει έρευνα της Accenture.

Ψηφιακά κανάλια

Οι 8 στους 10 Έλληνες παραδέχονται ότι η πανδημική κρίση άλλαξε τη συναλλακτική τους συμπεριφορά με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Ακόμη περισσότεροι, σχεδόν 9 στους 10 Έλληνες θεωρούν «πολύ σημαντικό» και «μέτρια σημαντικό» το γεγονός ότι στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά κανάλια για την κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών.

Η ριζική αλλαγή των συνηθειών και η στροφή στα ψηφιακά μέσα και για τις ασφαλιστικές υπηρεσίες μεταφράζεται σε αυξημένες προσδοκίες για περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες: το 53% των Ελλήνων δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την ανταπόκριση των ασφαλιστικών εταιρειών στην τωρινή συγκυρία.

Η έρευνα αναδεικνύει επίσης την επιθυμία πρόσβασης των καταναλωτών (76%) σε ψηφιακά κανάλια, για δραστηριότητες που εκτείνονται από την απλή αναζήτηση πληροφοριών ασφαλιστικών προϊόντων μέχρι την υποστήριξή τους σε περίπτωση ανάγκης/ατυχήματος. Από την άλλη πλευρά όμως, 56% επιθυμεί να συναλλάσσεται αποκλειστικά μέσω ασφαλιστικών συμβούλων ιδιαίτερα σε ότι αφορά πολύπλοκα και εξειδικευμένα προϊόντα.

Ανησυχία για τα προσωπικά δεδομένα

Στη σχέση τους με τους ασφαλιστικούς παρόχους, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών αξιολογεί ως σημαντικότερους παράγοντες την κατάρτιση των ασφαλιστικών συμβούλων, την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και τις ανταγωνιστικότερες τιμές.

Στην κατεύθυνση αυτή, 79% είναι διατεθειμένο να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα με τους παρόχους, ζητώντας ως αντάλλαγμα καλύτερη, γρηγορότερη, προσωποποιημένη προσέγγιση και χαμηλότερα ασφάλιστρα.

Την ίδια στιγμή, το 43% όλων όσοι δεν επιθυμούν, προβάλλουν ως βασικό αντεπιχείρημα την ανησυχία τους για τη χρήση των δεδομένων τους από τις ασφαλιστικές εταιρείες αναφέρει η έρευνα «Greek Insurance Market: Covid triggers a cycle of accelerated digital transformation».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η τηλεόραση The Terrace της Samsung λαμβάνει την πρώτη πιστοποίηση της βιομηχανίας για θέαση σε εξωτερικό χώρο από το UL

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε πως όλα τα μοντέλα τηλεοράσεων The Terrace, της premium σειράς που έχει σχεδιαστεί για εξωτερικούς χώρους, είναι τα...

H Siemens διοργανώνει τη virtual εκδήλωση Smart Buildings Connect, στις 21-25 Ιουνίου

 Με το σύνθημα «Ας συνδυάσουμε τον φυσικό με τον ψηφιακό κόσμο», η Siemens παρουσιάζει σε μια σειρά από sessions, τις τελευταίες καινοτομίες που...

Βράβευση για την Prosvasis στα Cloud Computing Awards 2021

Η εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Prosvasis GO έλαβε την κορυφαία διάκριση “Best SaaS Product”Η Prosvasis, μέλος του Ομίλου εταιρειών SOFTONE, ξεχώρισε στα Cloud Computing Awards...

Με θετικές εντυπώσεις ολοκληρώθηκε η δράση του Ιδρύματος Vodafone «Γνώρισε τον κόσμο του STEM»

Σε συνεργασία με την ΜΚΟ “The Tipping Point”Το Ίδρυμα Vodafone, στo πλαίσιο του προγράμματος Generation Next και σε συνεργασία με τον Μη Kερδοσκοπικό Οργανισμό...

Σε λειτουργία ψηφιακή πλατφόρμα της Πρωτοβουλίας  «Γέφυρες Γνώσης και Συνεργασίας»

Νέες υπηρεσίες για την ενίσχυση της δικτύωσης και της συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων σε ολόκληρο τον κόσμο.Με κύριο στόχο τη διασύνδεση των Ελλήνων επιστημόνων...