10.1 C
Athens
Σάββατο, 28 Ιανουαρίου, 2023

Προϊόντα τεχνολογίας ψηφίζουν οι Έλληνες τη Black Friday

  • Της Νατάσας Φραγκούλη 

Την τιμητική τους έχουν -κατά παράδοση- τα προϊόντα τεχνολογίας κατά την εκπτωτική περίοδο της Black Friday. Επαληθεύοντας αυτή την παράδοση, το 2021 οι Έλληνες καταναλωτές τίμησαν με την αγοραστική τους ψήφο τα προϊόντα τεχνολογίας.

Τα smartphones συγκέντρωσαν -κατά κύριο λόγο- το ενδιαφέρον των online καταναλωτών. Από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι Bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα του Public Group, λίγες μέρες πριν την Black Friday 2022, σχετικά με τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στην online Black Friday 2021.

Σύμφωνα με τα βασικά trends που παρατηρήθηκαν, σύμφωνα με τα όσα κατέγραψε η ομάδα του Public Group για τη Black Friday 2021, στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα. Με ποσοστό 50,47% (Γυναίκες) και 49,53 (Άνδρες), τα δύο φύλα εκπροσωπήθηκαν εξίσου.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα ευρήματα, οι desktop αναζητήσεις «νίκησαν» τα smartphones. Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%) αλλά αξιοποίησαν και τις mobile συσκευές τους – ωστόσο σε εντυπωσιακά μικρότερο ποσοστό (25%).

Πότε γίνονται οι αγορές

Όσον αφορά τις ώρες που γίνονται οι online αγορές κατά τη Black Friday, το 2021 οι πιο «hot» ώρες: από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου, η αναζήτηση προσφορών «χτύπησε κόκκινο». Η ζήτηση συνεχίστηκε δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου. To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10μμ.

Τα ίδια στοιχεία της εταιρείας αναδεικνύουν τις οι πρωταθλήτριες περιοχές για αγορές. Ανάμεσα στις πόλεις που διακρίθηκαν σε online Black Friday αγορές ξεχώρισαν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα!

Η τεχνολογία ξεχωρίζει

Σύμφωνα με την έρευνα κορυφαία brands στην κατηγορία smartphones αναδείχθηκαν τα: Motorola, Samsung, Poco και Xiaomi. Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν οι εταιρείες Arielli, LG και Hitachi, ενώ στα laptops οι καταναλωτές επέλεξαν HP και Lenovo.

Στην κατηγορία προϊόντων ήχου ξεχώρισαν LG, Sonos, Creative Stage, Crystal Clear και Samsung ενώ, αντίστοιχα, στα Bluetooth ακουστικά οι καταναλωτές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε Apple, Sony, Huawei και Xiaomi. Τέλος, στην κατηγορία φωτογραφικών DSLR τα brands Canon και Nikon αναδείχθηκαν νικητές.

Όσον αφορά τις οικιακές συσκευές στην online Black Friday, σε συντριπτικό ποσοστό (50%), από την κατηγορία οικιακών συσκευών οι καταναλωτές επέλεξαν περισσότερο πλυντήρια, με τις κατηγορίες Morris, Pitsos, LG και Bosch να τρέχουν στις πιο γρήγορες… στροφές.

Άλλες οικιακές συσκευές: Στην κατηγορία των κλιματιστικών ξεχώρισαν οι εταιρείες Omnys, AUX, Bosch, Fujitsu, Inventor, Toyotomi, ενώ στην κατηγορία των αφυγραντήρων «νικητές» βγήκαν τα brands Inventor, Rohnson, Morris και Singer.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

“The Last of Us”: Η πολυαναμένομενη σειρά του ΗΒΟ αποκλειστικά διαθέσιμη στο Vodafone TV

Το “The Last of Us”, η πρώτη σειρά παραγωγής ΗΒΟ που βασίζεται στο ομώνυμο βιντεοπαιχνίδι της Sony για το Playstation από το 2013, με...

Huawei FreeBuds 5i: Τα καλύτερα TWS ακουστικά, με τιμή κάτω από 100 ευρώ

HUAWEI FreeBuds 5i: Ήχος Hi-Res, άνεση και υψηλή τεχνολογία, όλα σε ένα ζευγάρι ακουστικά Κυκλοφόρησαν 26 Ιανουαρίου από το επίσημο δίκτυο συνεργατών της Huawei Κυκλοφόρησαν στην Ελληνική αγορά...

Απλά Ψηφιακά 85: H eTurn (Δημήτρης Θεοφάνους) και ο ψηφιακός μετασχηματισμός, οι phygital καταναλωτές και το ελληνικό γραφείο του Viber

Τις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που προσφέρει στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και το πως ψηφιοποιεί τη Φωνή του Δημότη ώστε να εισακούεται από τις αυτοδιοικητικές...

Αυξάνεται η πίτα των online αγορών-Ρhygital γίνονται οι Έλληνες

  της Νατάσας Φραγκούλη   Αυξάνεται η πίτα του e-commerce στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι καταναλωτές δείχνουν να επιλέγουν το πάντρεμα των online αγορών και...

Σε δημόσια διαβούλευση έργο για την εξ΄ αποστάσεως εργασία στο δημόσιο, προϋπολογισμού 72,4 εκατ. ευρώ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Σε δημόσια διαβούλευση έθεσε η Κοινωνία της Πληροφορίας το  Τεύχους Διακήρυξης που αφορά σε Ηλεκτρονικό Ανοικτό για το έργο «Προμήθεια...