Σε αρκετά υψηλά επίπεδα παρέμεινε ο ρυθμός αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και κατά την περίοδο μετά τη λήψη της «καραντίνας» και το άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), και τον Μάιο η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών ήταν της τάξεως συνολικά του 107% σε ετήσια βάση, αν και προς το τέλος του μήνα ο ρυθμός είχε επιβραδυνθεί σημαντικά κάτι μάλλον αναμενόμενο.
Το ζενίθ του ρυθμού αύξησης κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών ήταν η εβδομάδα μετά το Πάσχα (20/4 – 26/4) που το ποσοστό ήταν στο +171% και την αμέσως επόμενη (27/4 – 3/5) ήταν στο +170%. Την εβδομάδα μεταξύ 4 και 10 Μαϊου, το ποσοστό αύξησης ήταν στο +102% με την καραντίνα να έχει πλέον λήξει, ενώ την εβδομάδα 11-18/5 με τα καταστήματα να ανοίγουν σταδιακά το ποσοστό ήταν στο +103%. Πολύ υψηλό ήταν το ποσοστό αμέσως μετά (19-24/5) καθώς διαμορφώθηκε στο +91%.
Με την κανονικότητα να επιστρέφει οι καταναλωτές άρχισαν να επισκέπτονται περισσότερο τα φυσικά καταστήματα με αποτέλεσμα το ποσοστό αύξησης των online αγορών να διαμορφωθεί την εβδομάδα 25-31/5 στο +69%.
H έρευνα αυτή διενεργήθηκε μηνιαίως στην περίοδο της πανδημίας από τον GR.EC.A τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.
Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.