20.3 C
Athens
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024

Η Cosmote δίπλα στους κατοίκους που πλήγηκαν από τις πλημμύρες

 

Δωρεάν λεπτά επικοινωνίας προς όλους τους συνδρομητές της σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα Αττικής και στο νησί της Σύμης που έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων προσφέρει η COSMOTE.

Συγκεκριμένα  για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:

  • 1500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, από 15/11 έως 22/11.
  • 1500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από 15/11 έως 22/11.
  • 1GB internet, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, καρτοκινητής & καρτοσυμβολαίου, ισχύος 5 ημερών, από την ενεργοποίησή του.

Οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώθηκαν για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων των λεπτών ομιλίας και internet, μέσω γραπτών μηνυμάτων SMS.

Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα Αττικής και Σύμη, μέχρι και τις 15/12/17.

Οι κάτοικοι σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα Αττικής και στο νησί της Σύμης, θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά εντός Ελλάδας, έως και τις 22/11.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Trend Micro παρουσιάζει το Risk Report – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην προληπτική κυβερνοασφάλεια

Η Trend Micro Incorporated, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, δημοσίευσε την πολυαναμενόμενη έκθεση κυβερνοασφάλειας με τίτλο «Intercepting Impact». Η εν λόγω έκθεση τονίζει την αυξανόμενη...

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...