Τον πυρήνα της στρατηγικής της Salesforce, της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας λογισμικού παγκοσμίως αλλά και τα σχέδια της για την Ελλάδα ανέλυσε σε αυτό το επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά, ο Δημήτρης Μαλλάς, σε μια ζωντανή ανταπόκριση από το Σαν Φρανσίσκο, όπου πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα το ετήσιο συνέδριο της εταιρείας, Dreamforce 2023.
Στη συνέχεια, μαζί με την Νίκη Παπάζογλου, σχολίασαν τα νέα μοντέλα του iPhone 15 και το κατά πόσο αυτά εντυπωσίασαν ή απογοήτευσαν τους χρήστες, αλλά και την στρατηγική συνεργασία της Vodafone με την Public, η οποία προβλέπει την δημιουργία shop in a shop της πρώτης εντός των φυσικών καταστημάτων της δεύτερης.
Επιπλέον, Δημήτρης και Νίκη αναφέρθηκαν στο πότε θα έρθει το κουπόνι του Smart Readiness αλλά και στις νέες επενδύσεις του Φαιστός καθώς και στο πολλά υποσχόμενο συνέδριο 5G Conference, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.