13.8 C
Athens
Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου, 2024

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την επιλογή συμβούλου «υποστήριξης» του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου 

Το ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης που αναμένεται να «συνδέσει» τηλεπικοινωνιακά σχεδόν το σύνολό του το Ελληνικό Δημόσιο, μέσω του οποίου θα παρέχονται αναβαθμισμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε μειωμένο κόστος. Η ΚτΠ προκήρυξε θέση συμβούλου για την υποστήριξη υλοποίησης του έργου.

Σύμβουλο για την υποστήριξη ολοκλήρωσης του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ αναζητά η ΚτΠ η οποία προχώρησε στη διενέργεια Ηλεκτρονικού Διεθνούς Διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου για το έργο: «Παρακολούθηση, ποιοτικός έλεγχος, υποστήριξη υλοποίησης και συνδρομή στην παραλαβή καλωδιακών συστημάτων του Εθνικού Δικτύου Τηλεπικοινωνιών ΕΔΤ», του συνολικού έργου «Δράσεις επέκτασης και υποστήριξης του Εθνικού Δικτύου Τηλεπικοινωνιών – ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ», του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας

Αντικείμενο της Σύμβασης

Αντικείμενο του παρόντος έργου είναι η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών με σκοπό την αποτελεσματική επιστημονική και τεχνική υποστήριξη της ΚτΠ στα αντικείμενα δομημένης καλωδίωσης τόσο του Δικτύου Δημόσιου Τομέα ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ όσο και σε οποιοδήποτε άλλο σημείο του Δημοσίου χρειαστεί (Εθνικό Δίκτυο Τηλεπικοινωνιών – ΕΔΤ).

Στο έργο αυτό πραγματοποιείται  το μεγαλύτερο έργο ενδοκτηριακών καλωδιακών υποδομών στην Ελλάδα και απαιτείται εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία ώστε να διασφαλιστεί πλήρως η άψογη εγκατάσταση και η λειτουργία της υποδομής αυτής, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση υφιστάμενων καλωδιακών υποδομών και συστημάτων, για την απρόσκοπτη λειτουργία του ενεργού εξοπλισμού και των εφαρμογών.  Απαιτείται η καταγραφή και τήρηση αρχείων μετρήσεων, πιστοποιήσεων και πληροφοριών που θα επιτρέψουν στην ΚτΠ και τους φορείς να έχουν πλήρη γνώση των καλωδιακών υποδομών και της κατάστασης ως ένα εργαλείο λήψης μελλοντικών αποφάσεων και εξοικονόμησης πόρων.

Αναλυτικά οι υπηρεσίες που θα παρασχεθούν από τον Σύμβουλο είναι οι εξής:

Υπηρεσίες έργου

  1. Τεχνική, τεχνολογική και επιστημονική συνδρομή επί προτύπων, κανονισμών και βέλτιστων πρακτικών κατά την εκτέλεση του έργου,
  2. Επιστημονική συνδρομή της ΚτΠ σε εξειδικευμένα ζητήματα εκτέλεσης του έργου, στην έκδοση οδηγιών προς τους Αναδόχους σε συνάρτηση με τις προβλέψεις των Συμβάσεων του Έργου, και σε σχέση με τις τεχνικές ερωτήσεις των αναδόχων,
  3. Επιστημονική συνδρομή στην κατάρτιση προτύπων (template) εργασιών, π.χ. on-site survey, όπου απαιτηθεί, και στον έλεγχο του φακέλου τεκμηρίωσης (as built) της δομημένης των κτηρίων των Φορέων: μεθοδολογία ελέγχου, δειγματοληπτικός έλεγχος και εστιασμένος έλεγχος σημείων που θα απαιτηθούν, έλεγχος πληρότητας των τεχνικών εγχειριδίων δομημένης καλωδίωσης,
  4. Ποιοτικός έλεγχος υλικών, προσφερομένων και εγκατεστημένων, καθώς και των προτύπων που ακολουθούν, καθώς και οργάνων πιστοποίησης και έλεγχος πιστοποιητικών calibration
  5. Τεχνική συμβουλευτική συνδρομή επί των διαδικασιών μετρήσεων και πιστοποίησης για τη διασφάλιση υποστήριξης της προβλεπόμενης ταχύτητας και ποιοτικών χαρακτηριστικών, των εφαρμογών VoIP,PoE και όλων των εφαρμογών για τις οποίες σχεδιάστηκαν οι προδιαγραφές του έργου δομημένης καλωδίωσης,
  6. Ανάπτυξη ενιαίου ομοιογενούς πρωτόκολλου μετρήσεων και πιστοποίησης (πρότυπα, όργανα, τύπος οριζοντίου δικτύου,  όρια μετρήσεων οπτικών ινών κλπ)
  7. Δειγματοληπτικός έλεγχος και επαλήθευση μετρήσεων εφόσον απαιτηθεί από την Αναθέτουσα Αρχή,
  8. Διασφάλιση διαδικασιών έκδοσης εγγυήσεων της δομημένης καλωδίωσης, για την προβλεπόμενη διάρκεια,
  9. Τεχνική, τεχνολογική και επιστημονική συνδρομή στις παραλαβές της καλωδίωσης στους Φορείς, σύμφωνα με τις Συμβάσεις (μεθοδολογία, προτάσεις δοκιμών, δειγματοληπτική συνδρομή),
  10. Παραλαβή και έλεγχος των εγγυήσεων προβλεπόμενης διάρκειας των οίκων από τους αναδόχους,
  11. Διατήρηση πλήρους αρχείου μετρήσεων και σήμανσης καλωδιακών σημείων για μελλοντική χρήση από την ΚτΠ και τους φορείς ώστε να διευκολύνονται ζητήματα λειτουργίας και συντήρησης, ενσωμάτωσής τους σε πληροφοριακά συστήματα καταγραφής και ανάπτυξης νέων εφαρμογών.
  12. Απομακρυσμένη τηλεκπαίδευση των φορέων και των εμπλεκομένων στην υλοποίηση του έργου.

Η συνολική διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε δεκαεπτά (17) μήνες και νοείται το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης έως την υποβολή του τελευταίου παραδοτέου σύμφωνα με το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα που παρατίθεται στη συνέχεια.

Το Έργο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ

Το έργο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ (Κυρίως Έργο) θα δημιουργήσει το «τηλεπικοινωνιακό δίκτυο» για το σύνολο του Ελληνικού Δημοσίου, μέσω του οποίου θα παρέχονται αναβαθμισμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών, όπως τηλεφωνίας, ίντερνετ, video, κλπ σε μειωμένο κόστος. Αποτελεί το «έργο πυρήνα»  για τη συγκρότηση του Δικτύου Δημοσίου Τομέα (ΔΔΤ) όπως αυτό προσδιορίζεται στο Κεφάλαιο Θ’ του νόμου 3979/2011 για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.

Το έργο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ είναι ουσιαστικά μετεξέλιξη και επέκταση των έργων ΣΥΖΕΥΞΙΣ – ΣΥΖΕΥΞΙΣ Ι, που υλοποιήθηκαν και υποστηρίχθηκαν για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου από την ΚτΠ Μ.Α.Ε., και περιλαμβάνει την προμήθεια όλων των απαραίτητων υποδομών καθώς και όλων των απαραίτητων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών για ένα ενδεικτικό πλήθος περίπου 34.000 κτιρίων του δημοσίου  καλύπτοντας ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των τηλεπικοινωνιακών αναγκών του δημόσιου τομέα (σε σχέση με τα 4.485 κτίρια του αρχικού ΣΥΖΕΥΞΙΣ) για ένα διάστημα τουλάχιστον 3 ετών.

Στόχοι έργου:

Οι βασικοί στόχοι οι οποίοι επιδιώκονται στο Δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ είναι:

  • Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς ανοικτού δικτύου του Δημοσίου Τομέα, βασισμένο σε προηγμένες δικτυακές τεχνολογίες που θα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών στους δημόσιους φορείς.
  • Η παροχή βασικών διαδικτυακών υπηρεσιών (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τηλεδιάσκεψη, φιλοξενία ιστοσελίδων κλπ), προηγμένων δικτυακών υπηρεσιών ασφαλείας και υπηρεσιών φωνής και εικόνας στους φορείς και κατά συνέπεια η βελτίωση της λειτουργίας τους.
  • H εξασφάλιση της απαιτούμενης δικτυακής υποδομής για έργα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ηλεκτρονικής διαλειτουργικότητας μεταξύ των δημοσίων υπηρεσιών για γρήγορη και ασφαλή ανταλλαγή πληροφοριών.
  • Η ενοποιημένη εξυπηρέτηση των πολιτών, με αυτοματοποιημένα και φιλικά προς το χρήστη συστήματα πληροφόρησης και διεκπεραίωσης συναλλαγών με το Δημόσιο και ο εξορθολογισμός και η αξιολόγηση των αναγκών των Δημοσίων Φορέων για υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Τέλος θα επιτευχθεί η μείωση του κόστους τηλεπικοινωνιών του κράτους και η δημιουργία οικονομιών κλίμακας μέσω της άθροισης της ζήτησης για συναφείς υπηρεσίες στο Ελληνικό Δημόσιο.

Οφέλη του έργου:

Τα αναμενόμενα αποτελέσματα από την υλοποίηση του έργου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ» μεταξύ άλλων είναι η δημιουργία ενός κρατικού δικτύου τηλεπικοινωνιών, ειδικά για το Δημόσιο Τομέα. καθώς και  ενός «ευρυζωνικού περιβάλλοντος» για όλους τους δημόσιους φορείς και η άρση του «ψηφιακού αποκλεισμού» που υφίστανται σήμερα.

Επίσης με την ανάπτυξη του έργου θα παρέχονται  αναβαθμισμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες στους φορείς και θα επιτευχθεί ο εκσυγχρονισμός της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης, θα μειωθεί η γραφειοκρατία στο Ελληνικό Δημόσιο και θα επιτευχθεί ηλεκτρονική επικοινωνία, διαλειτουργικότητα και συνεργασία δημοσίων υπηρεσιών.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Ανθεκτικές στη δυσμενή συγκυρία οι δημόσιες εγγραφές της τεχνολογίας

ΠερΙπου 50 εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης βρίσκονται σε διαδικασία δημόσιας εγγραφής Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη Ανθεκτικές στη δυσμενή συγκυρία και την αστάθεια των αγορών παρέμειναν...

Παιχνίδια, εφαρμογές, ιστοσελίδες: Προσοχή στις κυβερνοαπειλές μέσω κινητών τηλεφώνων

Τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Από τα παιδιά, τους εφήβους, τους ενήλικες και τους ηλικιωμένους, σε παγκόσμιο επίπεδο, ο μέσος...

Άνεση και κορυφαία απόδοση με τα κλιματιστικά LG DUALCOOL PLANET

Τα νέα κλιματιστικά LG DUALCOOL PLANET έφτασαν στην ελληνική αγορά και φέρνουν άνεση και ανανέωση στο σπίτι σας. Βρισκόμαστε ήδη στην καρδιά του φθινοπώρου...

Πάνω από 100.000 Έλληνες επιλέγουν τα Ευέλικτα Κεφάλαια της Revolut – Έχουν επενδύσει πάνω από 200 εκατ. ευρώ

Η Revolut, αδειοδοτημένη τράπεζα με πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα, ανακοίνωσε ότι έχει ξεπεράσει τα 200 εκατομμύρια ευρώ σε επενδύσεις μέσω των...

Ακόμα υψηλότερη βαθμολογία στην αξιολόγηση βιωσιμότητας EcoVadis για τη Vodafone

Ο Όμιλος Vodafone αξιολογήθηκε για μια ακόμη χρονιά από την EcoVadis, τον κορυφαίο ανεξάρτητο φορέα αξιολόγησης για ζητήματα εταιρικής βιωσιμότητας, πετυχαίνοντας συνολική βαθμολογία 83/100...