16.8 C
Athens
Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου, 2025

Οδική ασφάλεια: Διαθέσιμα μέσω του gov.gr το point system και το ΚΤΕΟ

Τη δυνατότητα να ενημερώνονται για πρώτη φορά ηλεκτρονικά και άμεσα για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τους πόντους που έχουν λάβει στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (Σ.Ε.Σ.Ο.-Point System), καθώς και για  το ιστορικό  Τεχνικών Ελέγχων Οχημάτων – ΚΤΕΟ, έχουν πλέον οι οδηγοί μέσω του gov.gr. Πρόκειται για δύο νέες υπηρεσίες που συμβάλλουν στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τίθενται σε παραγωγική λειτουργία στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου, Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, καθώς και της Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιας για τις Μεταφορές, Χριστίνας Αλεξοπούλου.

Με τις δύο νέες υπηρεσίες απλουστεύεται η αλληλεπίδραση των πολιτών με τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και μειώνεται αμφίδρομα η γραφειοκρατία, γεγονός που συνεπάγεται εξοικονόμηση πόρων και χρόνου για τους πολίτες και το Δημόσιο. Συγχρόνως, ενισχύεται η διαφάνεια των διαδικασιών και το αίσθημα της οδικής ασφάλειας. Οι οδηγοί γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο τους βαθμούς ποινής τους στο Point System, ενώ έχουν και τη δυνατότητα συγκεντρωτικής ενημέρωσης για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, συμπεριλαμβανομένων και των χιλιομέτρων που έχει διανύσει το όχημα.

Οι πολίτες εισέρχονται στις δύο νέες υπηρεσίες με τρόπο απλό και φιλικό, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TaxisNet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία υλοποίησε και την ανάπτυξη των υπηρεσιών.

Ειδικότερα:

  • Όσον αφορά στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (Σ.Ε.Σ.Ο.-Point System), όπου παρέχεται πλήρης πρόσβαση στους πόντους, στις παραβάσεις και στις τυχόν ειδοποιήσεις για αφαίρεση άδειας οδήγησης, οι πολίτες έχουν πρόσβαση είτε απευθείας μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://seso.services.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Μετακινήσεις.

Οι οδηγοί λαμβάνουν στη θυρίδα πολίτη τους στο gov.gr βεβαίωση για τους πόντους και τις κλήσεις τους σε μορφή εγγράφου που φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή ένα μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο.

Επιπλέον, οι υπηρεσίες αυτές είναι προσβάσιμες κι από το auto.gov.gr.

Οι δύο νέες υπηρεσίες συμβάλλουν περαιτέρω στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τομέα των μεταφορών και προστίθενται στις περισσότερες από 20 ψηφιακές υπηρεσίες που έχουν υλοποιηθεί από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Ελλάδα “φορτίζει” το μέλλον της – Η ΔΕΗ blue ξεπέρασε τα 3.000 σημεία φόρτισης

Της Μαρίας Μόσχου Σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, η ΔΕΗ blue κατάφερε να δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα, ξεπερνώντας τα...

ΔΕΔΔΗΕ: Στη Nova το μεγαλύτερο έργο μαζικής διασύνδεσης έξυπνων μετρητών

Η Nova επιλέχθηκε ως ανάδοχος του μεγαλύτερου έργου μαζικής διασύνδεσης έξυπνων μετρητών στην Ελλάδα, μετά τη συμμετοχή στο σχετικό διαγωνισμό του ΔΕΔΔΗΕ. Ο διαγωνισμός αφορά τη διασύνδεση 1.000.000 έξυπνων...

Σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας

Διαθέσιμος είναι από σήμερα, 30 Οκτωβρίου, για τους ιατρούς ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού, η πρώτη εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα της Υγείας. Στόχος είναι...

Η LG Radio+ συνεργάζεται με την Stingray Music για απρόσκοπτη και πιο πλούσια εμπειρία streaming ήχου

Η LG Electronics (LG)  συνεργάστηκε με την Stingray Music για να αναβαθμίσει την δωρεάν υπηρεσία με διαφημίσεις, LG Radio+. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε...

Η Salesforce και η OpenAI συνεργάζονται σε όλο το φάσμα της επιχειρηματικής εργασίας και του εμπορίου

H Salesforce και η OpenAI ανακοίνωσαν, στο πλαίσιο του Dreamforce 2025, μια διευρυμένη στρατηγική συνεργασία, που δημιουργεί μια νέα γενιά εμπειριών για εργαζόμενους και...