22.7 C
Athens
Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Χωρίς συντήρηση τα τρένα μέσα στη θερινή περίοδο

Της Μαρίας Μόσχου

Στα άκρα οδηγείται η αντιπαράθεση της ιδιωτικής πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού η οποία αποφάσισε να διακόψει την συντήρηση των συρμών λόγω οφειλόμενων ύψους άνω των 10 εκατ. ευρώ.

« Η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. (ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.) παρέχει μέχρι σήμερα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. υψηλού επιπέδου υπηρεσίες συντήρησης που επιτρέπουν την ασφαλή κυκλοφορία των επιβατηγών και εμπορικών αμαξοστοιχιών» αναφέρεται χαρακτηριστικά σε ανακοίνωση της ΕΕΣΣΤΥ τονίζοντας ότι από σήμερα οι υπηρεσίες αυτές διακόπτονται.

«Δυστυχώς η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. επέλεξε τον ολισθηρό δρόμο της μη εμπρόθεσμης εξόφλησης των οικονομικών της υποχρεώσεων, που σήμερα υπερβαίνουν τα 10 εκ. ευρώ, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί η ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. σε απόλυτη  οικονομική ασφυξία» επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας σδηροδορμικού υλικού η οποία βρίσκεται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης με μοναδικό ενδιαφερόμενο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα τονίζουν ότι «ανάμεσα σε άλλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επί μήνες δεν καταβάλλει κανένα ποσό για τις παρεχόμενες υπηρεσίες συμπληρωματικής συντήρησης» και συμπληρώνει: «Η ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. αδυνατεί πλέον να παρέχει τέτοιες υπηρεσίες χωρίς να της καταβάλλεται το συμβατικά προβλεπόμενο τίμημα. Ως εκ τούτου υπηρεσίες τέτοιας φύσης θα παρέχονται μόνον εφόσον τις ζητά εγγράφως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και καταβάλλεται, όπως ορίζει η Σύμβαση, το αντίστοιχο τίμημα.Συνεπώς, η  ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. από σήμερα 4-6-2018 και ώρα 12.00μμ,  φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την κατάσταση κυκλοφορίας των συρμών., τις ενδεχόμενες καθυστερήσεις των αφίξεων των δρομολογίων, τις καθυστερήσεις αναχωρήσεων και γενικότερα την έλλειψη του αναγκαίου τροχαίου υλικού για την κάλυψη της κυκλοφορίας των τακτικών Αμαξοστοιχιών. Τα παραπάνω θα προκύψουν στο άμεσο μέλλον, εφόσον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίσει να μην καταβάλει τα οφειλόμενα ποσά για την Συμπληρωματική Συντήρησης στις συμβατικές προθεσμίες».

Ας σημειωθεί ότι από την διάσπαση σε του ΟΣΕ σε θυγατρικές μέχρι και σήμερα δεν είχαν ληφθεί ανάλογες αποφάσεις.  Ωστόσο πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει περάσει στα χέρια της Ιταλικής Ferrovie η οποία θα πρέπει να μπει στη διαδικασία να εξοφλεί άμεσα την ΕΕΣΣΤΥ για κάθε βλάβη που θα προκύπτει προκειμένου να αντιμετωπίσει την κίνηση της θερινής περιόδου.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το μεγάλο κύμα της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχεται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις αλλά η Ελλάδα προλαβαίνει να προσαρμοστεί

Οι οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ελλάδα συζητήθηκαν στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10...

Μιχάλης Τσαμάζ: «Φεύγω στην ιδανική συγκυρία για τον ΟΤΕ»

«Ένας manager πρέπει να ξέρει πότε πρέπει να φύγει, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσει. Και για εμένα τώρα ήταν αυτή η...

N. Σταθόπουλος (BC Partners): Case Study επιτυχίας η Ελλάδα – Καμία συμφωνία ακόμα για την πώληση της Nova

Για το επενδυτικό περιβάλλον σε Ελλάδα, εξωτερικό, καθώς και για την πορεία των επενδυτικών κινήσεων της BC Partners στην χώρα μίλησε ο Νίκος Σταθόπουλος, Chairman,...

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται...

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών: Έρχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο του ΕΣΥ αναμένεται να βάλει το έργο των...