30.6 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024

Turkish Airlines: Mεταφέρει στους αιθέρες τον ενθουσιασμό του Super Bowl με τον Dr. Oz

 

Η Turkish Airlines, με το σύνθημά της «Widen Your World», φέρνει για μια ακόμη φορά τον ενθουσιασμό του Super Bowl στις πτήσεις της, ενώ παράλληλα ξεκινά τη νέα παγκόσμια εκστρατεία της, «Πέντε Αισθήσεις», με μια διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί ο Dr. Oz.

Οι επιβάτες της Turkish Airlines θα μπορούν να παρακολουθήσουν το Super Bowl LII, το τελικό παιχνίδι της Εθνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας των ΗΠΑ, σε όλες τις πτήσεις στις 4 Φεβρουαρίου 2018, μέσω σύνδεσης στο Internet.

O Ahmet Olmuştur, Chief Marketing Officer (CMO) της Turkish Airlines δήλωσε: «Δεν μεταφέρουμε μόνο τους πελάτες μας στις περισσότερες χώρες στον κόσμο. Επιδιώκουμε επίσης να τους προσφέρουμε μια εμπειρία ζωής δίνοντάς τους εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών αλλά και εξαιρετική ψυχαγωγία κατά την πτήση. Οι επιβάτες μας θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά, στη διάρκεια των πτήσεων της Turkish Airlines το Super Bowl, το πιο δημοφιλές πρόγραμμα στην αμερικανική τηλεοπτική ιστορία. Συγχρόνως, είμαι ευτυχής να ανακοινώσω ότι το νέο μας τηλεοπτικό βίντεο με πρωταγωνιστή τον καρδιοχειρουργό και τηλεοπτική προσωπικότητα, Dr. Oz, θα μεταδοθεί για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού διαλείμματος του Super Bowl, σηματοδοτώντας την έναρξη της καμπάνιας μας Πέντε Αισθήσεις.»

Η Turkish Airlines έχει αποσπάσει για έξι συνεχόμενες χρονιές το βραβείο «Best Airline in Europe» της Skytrax, ενώ της έχουν επίσης απονεμηθεί αρκετές φορές τα  βραβεία «Best Business Class Airline Catering», «World’s Best Business Class Lounge» και «Best Business Class Dining Lounge» από την Skytrax, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους οργανισμούς έρευνας γνώμης  επιβατών στον κλάδο της παγκόσμιας αεροπορίας.

«Η Turkish Airlines προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης με το πρόγραμμα Planet, που διαθέτει περιεχόμενο σε 23 διαφορετικές γλώσσες και περιλαμβάνει περισσότερα από 800 τηλεοπτικά προγράμματα, πάνω από 700 μουσικά άλμπουμ, 7 εκπομπές ζωντανής τηλεόρασης στη διάρκεια πτήσης, 11 ταινίες για άτομα με ειδικές ανάγκες με περιγραφικούς υπότιτλους και περιγραφική αφήγηση, καθώς και ακουστικά ακύρωσης εξωτερικών θορύβων σε όλες τις μακρινές πτήσεις» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Global Sustain συμμετείχε ενεργά στην υλοποίηση της Διατραπεζικής Ψηφιακής Πλατφόρμας “ESGr”

Στην υλοποίηση μίας καινοτόμου διατραπεζικής πλατφόρμας συλλογής και ανάλυσης μη χρηματοοικονομικών δεδομένων των επιχειρήσεων σε θέματα ESG (E: Περιβάλλον, S:Κοινωνία, G:Διακυβέρνηση), συνέβαλε αποφασιστικά η...

Amazon Web Services: Το MAD TV αξιοποιεί τις δυνατότητες του Amazon Bedrock στα φετινά MAD Video Music Awards

Το MAD TV, το κορυφαίο μουσικό δίκτυο της Ελλάδας, προετοιμάζει το κοινό για μια συναρπαστική εικαστική εμπειρία στα επερχόμενα ΜAD Video Music Awards από...

ΕΕΤΤ: «Ναι» στις νέες τιμές χονδρικής του ΟΤΕ για την οπτική ίνα

Στις ευρωπαϊκές αρχές έστειλε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) την πρόταση του ΟΤΕ που προβλέπει ένα σύστημα αμοιβαίων εκπτώσεων έως και 28% μεταξύ των παρόχων...

Η Vodafone στηρίζει το Athens Pride για 9η χρονιά

H Vodafone γιορτάζει τη διαφορετικότητα και υποστηρίζει για 9η συνεχή χρονιά την πρωτοβουλία Athens Pride 2024 καλώντας όλα τα άτομα να ενώσουν τις φωνές...

Telekom: Κορυφαία συνδεσιμότητα σε όλα τα γήπεδα του UEFA EURO 2024 μέσω 5G και οπτικών ινών

Τα δέκα γήπεδα ποδοσφαίρου που θα «φιλοξενήσουν» το UEFA EURO 2024TM, αναβάθμισε τεχνολογικά η Telekom, μέλος της οποίας είναι και η COSMOTE, διασφαλίζοντας βέλτιστη...