30.7 C
Athens
Πέμπτη, 17 Ιουλίου, 2025

Turkish Airlines: Mεταφέρει στους αιθέρες τον ενθουσιασμό του Super Bowl με τον Dr. Oz

 

Η Turkish Airlines, με το σύνθημά της «Widen Your World», φέρνει για μια ακόμη φορά τον ενθουσιασμό του Super Bowl στις πτήσεις της, ενώ παράλληλα ξεκινά τη νέα παγκόσμια εκστρατεία της, «Πέντε Αισθήσεις», με μια διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί ο Dr. Oz.

Οι επιβάτες της Turkish Airlines θα μπορούν να παρακολουθήσουν το Super Bowl LII, το τελικό παιχνίδι της Εθνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας των ΗΠΑ, σε όλες τις πτήσεις στις 4 Φεβρουαρίου 2018, μέσω σύνδεσης στο Internet.

O Ahmet Olmuştur, Chief Marketing Officer (CMO) της Turkish Airlines δήλωσε: «Δεν μεταφέρουμε μόνο τους πελάτες μας στις περισσότερες χώρες στον κόσμο. Επιδιώκουμε επίσης να τους προσφέρουμε μια εμπειρία ζωής δίνοντάς τους εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών αλλά και εξαιρετική ψυχαγωγία κατά την πτήση. Οι επιβάτες μας θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά, στη διάρκεια των πτήσεων της Turkish Airlines το Super Bowl, το πιο δημοφιλές πρόγραμμα στην αμερικανική τηλεοπτική ιστορία. Συγχρόνως, είμαι ευτυχής να ανακοινώσω ότι το νέο μας τηλεοπτικό βίντεο με πρωταγωνιστή τον καρδιοχειρουργό και τηλεοπτική προσωπικότητα, Dr. Oz, θα μεταδοθεί για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού διαλείμματος του Super Bowl, σηματοδοτώντας την έναρξη της καμπάνιας μας Πέντε Αισθήσεις.»

Η Turkish Airlines έχει αποσπάσει για έξι συνεχόμενες χρονιές το βραβείο «Best Airline in Europe» της Skytrax, ενώ της έχουν επίσης απονεμηθεί αρκετές φορές τα  βραβεία «Best Business Class Airline Catering», «World’s Best Business Class Lounge» και «Best Business Class Dining Lounge» από την Skytrax, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους οργανισμούς έρευνας γνώμης  επιβατών στον κλάδο της παγκόσμιας αεροπορίας.

«Η Turkish Airlines προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης με το πρόγραμμα Planet, που διαθέτει περιεχόμενο σε 23 διαφορετικές γλώσσες και περιλαμβάνει περισσότερα από 800 τηλεοπτικά προγράμματα, πάνω από 700 μουσικά άλμπουμ, 7 εκπομπές ζωντανής τηλεόρασης στη διάρκεια πτήσης, 11 ταινίες για άτομα με ειδικές ανάγκες με περιγραφικούς υπότιτλους και περιγραφική αφήγηση, καθώς και ακουστικά ακύρωσης εξωτερικών θορύβων σε όλες τις μακρινές πτήσεις» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

O Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work-Certified

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, με υπερηφάνεια, ανακοινώνει ότι απέκτησε για πρώτη φορά την πιστοποίηση Great Place to Work® μετά από μια μεθοδική και διεξοδική...

«Τελευταία κλήση»: Η νέα συμπαραγωγή της Nova

Η Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, είναι συμπαραγωγός στην ταινία «Τελευταία Κλήση», της νέας παραγωγής...

Διπλασιάστηκε το ενδιαφέρον των παιδιών για τα chatbots το 2025

Της Νατάσας Φραγκούλη Η επόμενη γενιά χρηστών του διαδικτύου φαίνεται να έχει ήδη ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητά της — όχι ως εργαλείο, αλλά...

Καλοκαιρινές εκπτώσεις σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ με επιπλέον 15% €πιστροφή για αγορές με κάρτες Eurobank

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις ξεκίνησαν στην COSMOTE TELEKOM και τον ΓΕΡΜΑΝΟ σε όλα τα φυσικά καταστήματα, καθώς και online στα cosmote.gr και germanos.gr. Έως και...

Μetron: Από τις Σέρρες στα 50 κράτη – Το ελληνικό success story στους ανελκυστήρες

Της Μαρίας Μόσχου Από την Καρδιά της ΒΙ.ΠΕ. Σερρών, η Metron SA, η ελληνική βιομηχανία ανελκυστήρων της οικογένειας Σάνδρου εξελίσσεται σε παγκόσμιο όνομα, φέρνοντας τη...