22.6 C
Athens
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023

Turkish Airlines: Mεταφέρει στους αιθέρες τον ενθουσιασμό του Super Bowl με τον Dr. Oz

 

Η Turkish Airlines, με το σύνθημά της «Widen Your World», φέρνει για μια ακόμη φορά τον ενθουσιασμό του Super Bowl στις πτήσεις της, ενώ παράλληλα ξεκινά τη νέα παγκόσμια εκστρατεία της, «Πέντε Αισθήσεις», με μια διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί ο Dr. Oz.

Οι επιβάτες της Turkish Airlines θα μπορούν να παρακολουθήσουν το Super Bowl LII, το τελικό παιχνίδι της Εθνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας των ΗΠΑ, σε όλες τις πτήσεις στις 4 Φεβρουαρίου 2018, μέσω σύνδεσης στο Internet.

O Ahmet Olmuştur, Chief Marketing Officer (CMO) της Turkish Airlines δήλωσε: «Δεν μεταφέρουμε μόνο τους πελάτες μας στις περισσότερες χώρες στον κόσμο. Επιδιώκουμε επίσης να τους προσφέρουμε μια εμπειρία ζωής δίνοντάς τους εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών αλλά και εξαιρετική ψυχαγωγία κατά την πτήση. Οι επιβάτες μας θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά, στη διάρκεια των πτήσεων της Turkish Airlines το Super Bowl, το πιο δημοφιλές πρόγραμμα στην αμερικανική τηλεοπτική ιστορία. Συγχρόνως, είμαι ευτυχής να ανακοινώσω ότι το νέο μας τηλεοπτικό βίντεο με πρωταγωνιστή τον καρδιοχειρουργό και τηλεοπτική προσωπικότητα, Dr. Oz, θα μεταδοθεί για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού διαλείμματος του Super Bowl, σηματοδοτώντας την έναρξη της καμπάνιας μας Πέντε Αισθήσεις.»

Η Turkish Airlines έχει αποσπάσει για έξι συνεχόμενες χρονιές το βραβείο «Best Airline in Europe» της Skytrax, ενώ της έχουν επίσης απονεμηθεί αρκετές φορές τα  βραβεία «Best Business Class Airline Catering», «World’s Best Business Class Lounge» και «Best Business Class Dining Lounge» από την Skytrax, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους οργανισμούς έρευνας γνώμης  επιβατών στον κλάδο της παγκόσμιας αεροπορίας.

«Η Turkish Airlines προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης με το πρόγραμμα Planet, που διαθέτει περιεχόμενο σε 23 διαφορετικές γλώσσες και περιλαμβάνει περισσότερα από 800 τηλεοπτικά προγράμματα, πάνω από 700 μουσικά άλμπουμ, 7 εκπομπές ζωντανής τηλεόρασης στη διάρκεια πτήσης, 11 ταινίες για άτομα με ειδικές ανάγκες με περιγραφικούς υπότιτλους και περιγραφική αφήγηση, καθώς και ακουστικά ακύρωσης εξωτερικών θορύβων σε όλες τις μακρινές πτήσεις» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

UNISON: Ολοκληρωμένες λύσεις για τη μείωση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων

Μέσω της ενεργειακής αναβάθμισης των εγκαταστάσεων  Η UNISON που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών Facility Management, απαντά στις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων για μείωση του...

Το HUAWEI P60 Pro, το Watch Ultimate και η επόμενη γενιά προϊόντων αιχμής θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη σύντομα

Η Huawei δεν σταματάει να καινοτομεί! Ο τεχνολογικός «γίγαντας» παρουσίασε στις 23 Μαρτίου στην Κίνα τη νέα σειρά προϊόντων υψηλών προδιαγραφών, από smartphones και...

ΕΒΕΑ: Έρχεται νέα πρόσκληση για αμιγώς γυναικεία startups σε επενδυτικά κεφάλαια

Στο τέλος του μήνα πρόκειται να δημοσιευθεί μία νέα πανελλαδική πρόσκληση για πρόσβαση αμιγώς γυναικείων startup εταιρειών σε επενδυτικά κεφάλαια στο πλαίσιο της θερμοκοιτίδας...

Xiaomi 13: Τα Public υποδέχονται τη νέα κορυφαία σειρά smartphones

Τα Public, #1 προορισμός τεχνολογίας, φέρνουν την ολοκαίνουργια σειρά smartphones Xiaomi 13 και το γιορτάζουν μαζί με το brand, που προσφέρει ξεχωριστά δώρα, συμπληρώνοντας...

Το Ταμείο «Φαιστός» επενδύει στην καινοτόμα τεχνολογική εταιρεία SafeSize

Η 5G Ventures ανακοινώνει ότι το Επενδυτικό Ταμείο «Φαιστός» συμμετείχε μαζί με διεθνείς επενδυτές, κυρίως  από την Ευρώπη, στον νέο γύρο χρηματοδότησης (Series A+)...