Της Μαρίας Μόσχου
Στην τελική ευθεία για την υλοποίηση εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών βρίσκεται η Rail Cargo Logistics Goldair η οποία σήμερα στη μία το μεσημέρι προχωρά στην υπογραφή της «Σύμβασης Μίσθωσης Τροχαίου Υλικού» με την ΓΑΙΑΟΣΕ.
Μετά την έκδοση της σχετικής άδειας λειτουργίας εμπορευματικών μεταφορών η Rail Cargo Logistics Goldair ολοκληρώνει την διαδικασία μίσθωσης του τροχαίου υλικού με στόχο σύντομα να τροχοδρομήσει πάνω στις ράγες του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Η πλειοψηφία του τροχαίου υλικού θα έρθει από το δίκτυο των αυστριακών σιδηροδρόμων ενώ οι 4 λοκομοτίβες θα ενοικιαστούν, αρχικά, από την ΓΑΙΑΟΣΕ. Πρόκειται για 2 ηλεκτρικές και 2 πετρελαιοκίνητες.
Αρχικά η εταιρεία θα διεξάγει εμπορευματικά δρομολόγια από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στο κέντρο logistics που διατηρεί στη Σίνδο.
Μετά, τα δρομολόγια θα επεκταθούν από τη Σίνδο στην Ειδομένη και το δεύτερο εξάμηνο του 2018 στο Ικόνιο.
Η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει 20 εκατ. σε βάθος 5ετίας, με στόχο την ενίσχυση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης.
Στο «παιχνίδι» θα μπει και το Θριάσιο Πεδίο με την ολοκλήρωσή του. Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο 2018 αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή των πρώτων 120.000 τ.μ. στο Θριάσιο Πεδίο από την κοινοπραξία Goldair Cargo – ETBA ΒΙ.ΠΕ.
Συγκεκριμένα, σε βάθος δεκαετίας, το κονσόρτσιουμ θα ολοκληρώσει στο Θριάσιο την κατασκευή 240.000 τ.μ. στεγασμένων αποθηκευτικών χώρων, με την υπογραφή της σύμβασης για το logistics center στο Θριάσιο να εκκρεμεί.