18 C
Athens
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου, 2023

Το νέο έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στην εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου εισέρχεται από την ερχόμενη Δευτέρα  12 Μαρτίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε  Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι τίθεται σε εφαρμογή η λειτουργία και πώληση του νέου έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου της που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον Προαστιακό αλλά είναι και συμβατό με το εισιτήριο του ΟΑΣΑ.

Συγκεκριμένα:

  • Το εισιτήριο αυτό, το επιβατικό κοινό μπορεί να το προμηθεύεται από όλα τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Αττική.
  • Το νέο αυτό έξυπνο εισιτήριο μπορεί να αποθηκεύσει προϊόντα κομίστρου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΑΣΑ.
  • Μπορεί να επαναφορτιστεί στα σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του ΟΑΣΑ και τα αυτόματα μηχανήματα στους σταθμούς του Μετρό και του ηλεκτρικού.
  • Μπορεί να φορτιστεί με αστικά εισιτήρια των 90 λεπτών και να ταξιδέψει ο επιβάτης στη ζώνη ΟΑΣΑ με όλα τα μέσα.
  • Είναι πλήρως διαλειτουργικό με τις πύλες του Προαστιακού, του Μετρό, του Ηλεκτρικού καθώς και τα λεωφορεία.

«Είναι το νέο έξυπνο και σύγχρονο ηλεκτρονικό εργαλείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα χέρια του επιβάτη» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της εταιρείας

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Vodafone Business: Ανάληψη έργου για το Υπουργείο Μετανάστευσης

Αναβαθμίζει το επίπεδο κυβερνοασφάλειας, αλλά και τη διαλειτουργικότητα υπηρεσιών του Υπουργείου προς όφελος των διαχειριστών και των τελικών χρηστών H ένωση εταιρειών Byte-Vodafone Business...

“Digital Transformation Readiness” wizard από τη SoftOne

Οδηγώντας σταθερά τις εξελίξεις που αφορούν τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα ψηφιακή εποχή, η SoftOne παρουσιάζει το “Digital Transformation Readiness” wizard, ένα πρωτοποριακό...

Απλά Ψηφιακά 119: Ενισχύοντας τη θέση των γυναικών στην τεχνολογία (Ελένη Ακτύπη), τα data centers, η Nova και οι νέες επενδύσεις

Το θέμα της ενίσχυσης της παρουσίας των γυναικών στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών ήταν το βασικό θέμα της συζήτησης σε αυτό το επεισόδιο του...

Εκπτώσεις vs καταναλωτές: Τελικά, ποιος κερδίζει;

Μια νέα έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday. Αποκάλυψε επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής...

IBM Ελλάδας: Υψηλός μονοψήφιος ρυθμός ανάπτυξης και «άνοιγμα» σε startups και δημόσια έργα

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Νέα στρατηγική τόσο σε διεθνή επίπεδο όσο και στην χώρα μας χαράσσει η IBM, η οποία βλέπει ευκαιρίες στην αγορά...