20.4 C
Athens
Κυριακή, 21 Απριλίου, 2024

Το 55% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί πλέον mobile internet

  • της Νατάσας Φραγκούλη

Με ταχείς ρυθμούς αυξάνεται εν μέσω πανδημίας η χρήση κινητού τηλεφώνου, αλλά και η χρήση του mobile internet, με την υγειονομική κρίση να κάνει τη συνδεσιμότητα πιο απαραίτητη από ποτέ.

Στα τέλη του 2021, συνολικά 5,4 δισ. άνθρωποι, ήτοι το 68% του παγκόσμιου πληθυσμού, έκαναν χρήση κινητού τηλεφώνου. Πρακτικά, το 2021 προστέθηκαν 200 εκατ. νέοι χρήστες στην παγκόσμια δεξαμενή των πολιτών που χρησιμοποιούν την κινητή τηλεφωνία.

Στο μεταξύ, περισσότεροι από 4,3 δισ. πολίτες, διεθνώς, το 55% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιούσαν στα τέλη του 2021 mobile internet, επίδοση που συνιστά αύξηση κατά 280 εκατ. σε σύγκριση με το 2020. Οι πολίτες το 2021 χρησιμοποιήσαν τα κινητά τους τηλέφωνα για μια σειρά από δραστηριότητες, τις οποίες η πανδημία έκανε εξαιρετικά δημοφιλείς.

Για την ακρίβεια, 3,5 δισ. πολίτες παγκοσμίως (το 67% των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας) χρησιμοποίησαν τα κινητά τους τηλέφωνα για την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων το 2021. Ο συγκεκριμένος αριθμός είναι αυξημένος κατά 330 εκατ. ανθρώπους σε σχέση με το 2020.

Στο μεταξύ, περισσότεροι από 2,5 δισ. πολίτες (48% των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας) χρησιμοποίησαν το κινητό τους τηλέφωνο για να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικές πληροφορίες. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μια αύξηση κατά 410 εκατ. σε σχέση με το 2020.

Επιπλέον 2,1 δισ. πολίτες παγκοσμίως (το 41% των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας) χρησιμοποίησαν το 2021 το τηλέφωνό τους με στόχο την παρακολούθηση και βελτίωση παρακολούθηση της υγείας τους, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 270 εκατ. ανθρώπων από το 2020.

Χάσμα συνδεσιμότητας

Τα παραπάνω στοιχεία αποτυπώνονται στην τελευταία έκθεση του GSMA, η οποία εξετάζει την πρόοδο του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας σε σχέση με την επίτευξη των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) του ΟΗΕ, το 2021. Σύμφωνα με τις διαπιστώσεις της έκθεσης, παρά την ταχεία διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας στον παγκόσμιο πληθυσμό, υπάρχουν σήμερα 3,2 δισ. άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι δεν κάνουν χρήση mobile internet.

Και αυτό συμβαίνει, παρά το γεγονός ότι πλέον, το 96% του παγκόσμιου πληθυσμού καλύπτεται από ευρυζωνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Το κενό αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό αν ληφθεί υπόψη ότι πλέον όλο και περισσότερες δραστηριότητες μετακινούνται στο Διαδίκτυο, με αποτέλεσμα οι μη συνδεδεμένοι πληθυσμοί να διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο αποκλεισμού από τις ψηφιακές υπηρεσίες.

«Η βιομηχανία κινητής τηλεφωνίας πρέπει να συνεχίσει να συνεργάζεται με τους ενδιαφερόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένων των κυβερνήσεων, άλλων βιομηχανιών, της κοινωνίας των πολιτών και της διεθνούς κοινότητας, για να επιταχύνει την ψηφιακή ένταξη και να ξεκλειδώσει το πλήρες δυναμικό της κινητής τηλεφωνίας» αναφέρει η έβδομη ετήσια έκθεση «Mobile Industry Impact Report: Sustainable Development Goals» του GSMA.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Hewlett Packard Enterprise στο 9ο Delphi Economic Forum

H Hewlett Packard Enterprise συμμετείχε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, παρουσιάζοντας το όραμα της για την υπεύθυνη, ηθική ανάπτυξη και χρήση του AI μέσα...

Απλά Ψηφιακά 134: Οι επόμενες κινήσεις της Performance (Δ. Χιντζίδης), οι εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες και τα ηλεκτρικά σχέδια της Quest

Για την πορεία της Performance Technologies, τους διευρυμένους τομείς δραστηριοποίησής της, καθώς και τα επόμενα της σχέδια, μίλησε στον Δημήτρη Μαλλά και την Νίκη...

+6% στο ελληνικό ΑΕΠ μπορεί να προσθέσει η τεχνητή νοημοσύνη σε ορίζοντα 10ετίας

Σημαντικό οικονομικό αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία μπορεί να δημιουργήσει η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI), εφόσον η χώρα μας καταφέρει να ξεπεράσει τη σημερινή υστέρηση...

Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus

Η AEGEAN ανακοινώνει τη στρατηγική της απόφαση να επενδύσει σε, αρχικά, τέσσερα αεροσκάφη μιας «ειδικά διαμορφωμένης», αναβαθμισμένης, έκδοσης των A321neo, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης...

Τα νέα προγράμματα Nova Family φέρνουν την οικογένεια πιο κοντά

Στη σύγχρονη εποχή όλοι μας θέλουμε να είμαστε σε συνεχή επικοινωνία και να μοιραζόμαστε έντονες στιγμές και εμπειρίες ψυχαγωγίας. Μια άλλη, ξεκάθαρη ακόμη ανάγκη...