11.5 C
Athens
Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου, 2024

Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της ΟΣΥ: Τι αλλάζει στην λειτουργία των λεωφορείων – Καλύτερες υπηρεσίες για το κοινό

Να αλλάξει τα δεδομένα στις μετακινήσεις με τα μπλε λεωφορεία επιχειρεί η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΑΣΑ με στόχο να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων, μειώνοντας ουσιαστικά τον συνωστισμό στα ΜΜΜ.

Το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών που ξεκίνησε την λειτουργία του και θα λειτουργεί συνεπικουρικά με τα οκτώ συνεργεία στα άλλα αμαξοστάσια της ΟΣΥ, τα οποία θα ασχολούνται αποκλειστικά και με μεγαλύτερη ταχύτητα με τις μικρότερες και πιο απλές βλάβες, θα δώσει «ανάσα» στο καθημερινό πρόγραμμα των λεωφορείων μέχρι την ένταξη των νέων οχημάτων στο στόλο της ΟΣΥ.

Επομένως η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών σημαίνει:

  • Ακόμα περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο.
  • Εκσυγχρονισμό του στόλου.
  • Ασφάλεια στις μετακινήσεις.

Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα εκσυγχρονισμού της ΟΣΥ Α.Ε., η οποία αναδιαρθρώνεται προκειμένου να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις στον τομέα των Οδικών Συγκοινωνιών.

Τι είναι το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών

Η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών της ΟΣΥ, ακολουθεί τη διεθνή πρακτική στον τομέα των μεταφορών, είναι σύγχρονα εξοπλισμένο και με τους πολύ έμπειρους τεχνίτες που διαθέτει η Εταιρεία, αυξάνει την παραγωγή.

Ταυτόχρονα, μειώνει το κόστος των επισκευών, δίνει τέλος στον κατακερματισμό της εργασίας και μειώνει τον χρόνο αποκατάστασης βλαβών, καθώς μέχρι σήμερα θα έπρεπε να λύνονται οι κινητήρες και να στέλνονται στην κεντρική επισκευαστική ζώνη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε λιγότερο από έναν μήνα λειτουργίας του Συνεργείου, έχουν επιδιορθωθεί 19 λεωφορεία. Γεγονός αδύνατο με την μέχρι τώρα λειτουργία της επισκευής.

Η συγκέντρωση των εργασιών επισκευής έχει σημαντικά οφέλη όπως:

  • Αποσυμφόρηση του έργου των εννέα αμαξοστασίων και των οκτώ συνεργείων που διαθέτουν.
  • Ταχύτερη και πιστοποιημένη αποκατάσταση των βλαβών (το όχημα που θα επιστρέφει στην κυκλοφορία θα παραμένει για μεγάλο διάστημα χωρίς βλάβη).
  •  Οικονομία κλίμακας (λιγότεροι ανθρώπινοι και τεχνικοί πόροι)
  •  Αύξηση της παραγωγής
  •  Δυνατότητα επαναφοράς οχημάτων που είναι επί μακρόν παροπλισμένα λόγω σοβαρών βλαβών
  • Παύση του χωρικού κατακερματισμού και της πολυδιάσπασης παραγωγής και ανταλλαγής εξαρτημάτων μεταξύ των αμαξοστασίων.
  • Δυνατότητα συνολικής επισκευής του οχήματος (ταυτόχρονη επισκευή και μικρών βλαβών)

Συμπερασματικά, περισσότερα λειτουργικά λεωφορεία στην κυκλοφορία προς όφελος του επιβατικού κοινού.

Η έναρξη λειτουργίας του νέου συνεργείου

Το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της ΟΣΥ Α.Ε. τέθηκε σε λειτουργία, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, κ. Ιωάννη Ξιφαρά, καθώς και της Διοίκησης της Εταιρείας, στην κεντρική επισκευαστική βάση των εγκαταστάσεών της.

Όπως εξήγησε σε δηλώσεις του μετά την επίσημη έναρξη εργασιών ο κ. Καραμανλής, το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και δίνει τη δυνατότητα οι βλάβες να επισκευάζονται πολύ πιο γρήγορα.

«Σε αυτά τα δύο χρόνια έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια», τόνισε επίσης ο κ. Καραμανλής, υπενθυμίζοντας ότι το 2019 οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών βρισκόντουσαν στην κυριολεξία υπό κατάρρευση.

Η προσπάθεια ανάταξης των ΜΜΜ

«Μεθοδικά και βήμα – βήμα, με ένα σχέδιο πολύ συγκεκριμένο, προσπαθήσαμε να ανατάξουμε αυτό το οποίο λέμε, δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα», σημείωσε, αναφέροντας ότι έγιναν προσλήψεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια και ενισχύθηκε ο στόλος των αστικών λεωφορείων.

«Ήδη σήμερα κυκλοφορούν 500 περισσότερα λεωφορεία, είτε με το leasing, είτε με τα ΚΤΕΛ, στο δίκτυο της ΟΣΥ», πρόσθεσε.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι αφού έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά στο επόμενο βήμα, με την προμήθεια λεωφορείων, μεταξύ των οποίων ηλεκτρικά και CNG.

Τα ΜΜΜ θα παραμείνουν δημόσια

«Αυτό θα προικίσει την ΟΣΥ για να κοιτάξει το μέλλον με αισιοδοξία και δείχνει και αποδεικνύει και στους εργαζομένους ότι πιστεύουμε πραγματικά σε αυτό που λέμε, δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών», εκτίμησε ο κ. Καραμανλής, σημειώνοντας επίσης ότι υπάρχει συνεργασία, όπου χρειάζεται, με τον ιδιωτικό τομέα, έτσι ώστε το επιβατικό κοινό να απολαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κλείνοντας ευχαρίστησε τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για την προσφορά τους στη λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, αλλά και γιατί όπως τόνισε «έβαλαν πλάτη» κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σημείωσε ότι η Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν από τις λίγες πόλεις στην Ευρώπη, στις οποίες σε καιρό πανδημίας και ενώ η ζήτηση για συγκοινωνίες μειώνονταν, αυξήθηκε η προσφορά. Και τόνισε:

«Αυξήσαμε τα λεωφορεία, αυξήσαμε τους συρμούς σε μία πολύ δύσκολη φάση και αυτό δείχνει ότι όταν μπορούμε να συνεργαζόμαστε όλοι μαζί, το δημόσιο, ο ιδιωτικό τομέας, οι εργαζόμενοι, τελικά κερδισμένοι βγαίνουνε αυτοί που όλοι πρέπει να τους έχουμε πάντα στην πρώτη γραμμή, το επιβατικό κοινό και οι πολίτες».

 Δυνατότητα στην ΟΣΥ να φέρει έσοδα

Τη σπουδαιότητα του έργου, που προσδίδει υπεραξία στη λειτουργία της ΟΣΥ Α.Ε., επισήμανε και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος.

«Με τη Δημιουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, η ΟΣΥ αποκτά τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει γρήγορα και με λιγότερο κόστος τις βλάβες που προκύπτουν σε καθημερινή βάση.

Οι έμπειροι και ικανοί τεχνίτες των Οδικών Συγκοινωνιών θα έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίζουν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα οχημάτων για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Είναι, επίσης, εντυπωσιακό ότι το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δίνει τη δυνατότητα στην ΟΣΥ να φέρει έσοδα, αναλαμβάνοντας δουλειές από την αγορά.

Η προσπάθεια αναβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών του Υπουργού, Κώστα Καραμανλή, αλλά και της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, κεφαλοποιείται προς όφελος της κοινωνίας και αυτό οι πολίτες το αντιλαμβάνονται», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος.

Σκληρή δουλειά από διοικήσεις και εργαζόμενους

 Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, κ. Γιάννης Ξιφαράς, επεσήμανε τη σκληρή δουλειά που έχουν κάνει την τελευταία διετία, όχι μόνο οι Διοικήσεις των οργανισμών, αλλά και οι τεχνίτες, οι οποίοι «έβαλαν και βάζουν πλάτη για να αυξηθεί το συγκοινωνιακό έργο».

Η εκδήλωση έγινε παρουσία της Διοίκησης του ΟΑΣΑ, των Γενικών Διευθυντών και των Διευθυντών της ΟΣΥ και των προέδρων των Συνδικάτων των Εργαζομένων.

 «Ο ψηφιακός ανασχηματισμός της ΟΣΥ με την αλλαγή της παραγωγικής διαδικασίας στη συντήρηση εκσυγχρονίζει την εταιρεία στις πλέον Σύγχρονες Δημόσιες Αστικές συγκοινωνίες», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ, κ. Στέφανος Αγιάσογλου.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Απλά Ψηφιακά 158: η AWS και οι ελληνικές ΑΙ εξελίξεις, τα data centers και η… Black Friday

Για τα νέα που επιφύλασσε το μεγάλο συνέδριο της AWS Re:Invent στο Λας Βέγκας, για τις τηλεπικοινωνίες αλλά και για το αποτύπωμα της τεχνητής...

Ρεκόρ επιβατών για την Emirates τη φετινή εορταστική περίοδο

Με τις να αναχωρήσεις να σημειώνουν σημαντική αύξηση συγκριτικά με τον προηγούμενο Δεκέμβριο, η Emirates συνιστά στους επιβάτες της να προγραμματίσουν προσεκτικά τα ταξίδια...

Σημαντική πτώση στις παγκόσμιες επενδύσεις VCs: Η τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο

Της Νατάσας Φραγκούλη Η παγκόσμια αγορά των επενδύσεων επιχειρηματικών κεφαλαίων (VCs) κατέγραψε σημαντική πτώση το Γ' τρίμηνο του 2024, καθώς οι συνολικές επενδύσεις μειώθηκαν...

Τα καλύτερα δώρα τεχνολογίας σε προνομιακές τιμές από τη Vodafone

Αυτά τα Χριστούγεννα, η Vodafone προσφέρει σε όλους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις γιορτινές αγορές τους επιλέγοντας smartphones, tablets, smart TVs, wearables και αξεσουάρ...

Μη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΓΓΠΣ λόγω αναβάθμισης υποδομών βάσεων δεδομένων

Με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υποδομών καθώς και της απόδοσης και της ασφάλειας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών...