18.3 C
Athens
Σάββατο, 17 Μαΐου, 2025

Συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, αυτά είναι τα δικαιώματά σας

Σε μία πολύ σημαντική παρέμβαση υπέρ των καταναλωτών, προέβη η ΕΕΤΤ, με την έκδοση του νέου Κανονισμού Γενικών Αδειών που εξέδωσε. Ο Κανονισμός αυτός θέτει νέους όρους και υποχρεώσεις στους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών υπηρεσιών τηλεφωνίας και Διαδικτύου.

Οι βασικότερες αλλαγές στις συμβάσεις των παρόχων με τους καταναλωτές και οι κυριότερες υποχρεώσεις των παρόχων, είναι οι εξής:

  • Να παρέχουν ένα ελάχιστο επίπεδο υπηρεσίας στον συνδρομητή σε περίπτωση προσωρινής ή μόνιμης διακοπής υπηρεσιών λόγω οφειλών, όπως λήψη εισερχόμενων κλήσεων, πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση για τον συνδρομητή, πρόσβαση στο Διαδίκτυο με ταχύτητα τουλάχιστον 256 Κbps ή πρόσβαση κατ’ ελάχιστον στις ιστοσελίδες gov.gr, της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
  • Να προειδοποιούν τον συνδρομητή για την επικείμενη λήξη της σύμβασής του το αργότερο δύο μήνες πριν την λήξη αυτής, ενώ τον συνδρομητή καρτοκινητής, 15 ημέρες πριν την λήξη της προπληρωμένης αξίας υπηρεσιών.
  • Να μην προβαίνουν σε αύξηση του παγίου σε σύμβαση ορισμένου χρόνου, με μόνη εξαίρεση την περίπτωση τεχνολογικών αλλαγών στο δίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση, ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση λόγω της συγκεκριμένης αύξησης. Αντίθετα, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα καταγγελίας, αν οι προτεινόμενες αλλαγές στην σύμβασή του δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο σε αυτόν.
  • Να παρέχουν συμβουλές στον συνδρομητή για καλύτερα τρέχοντα τιμολόγια, σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που λαμβάνει, τουλάχιστον ένα μήνα πριν την λήξη της σύμβασής του.
  • Να ενημερώνουν τον συνδρομητή υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, όταν υπάρχει υπέρβαση της κατανάλωσης του προγράμματός του (στο 80% και στο 100% της κατανάλωσης).
  • Να αναφέρουν στην σύνοψη της σύμβασης πληροφορίες σχετικά με τα κύρια προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους τελικούς χρήστες με αναπηρία (π.χ. ταχύτητες της υπηρεσίας πρόσβασης στο Διαδίκτυο)

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Απλά Ψηφιακά 172: Οι επόμενες κινήσεις της BSH (Γ. Γρατσώνης), το ΙΤ στις επιχειρήσεις και ο ΟΤΕ

Tην πορεία της BSH Οικιακές Συσκευές στην ελληνική αγορά και τα μεγέθη της μητρικής, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη του είδους της ευρωπαϊκή εταιρεία,...

Η Ευρώπη θέλει να θωρακίσει νοσοκομεία και υγειονομική περίθαλψη από κυβερνοεπιθέσεις

Της Νατάσας Φραγκούλη Η κυβερνοασφάλεια στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης αποτελεί έναν από τους πιο κομβικούς τομείς για την Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Με...

Η τεχνητή νοημοσύνη το πιο ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις

Της Νατάσας Φραγκούλη Τον καίριο ρόλο που διαδραματίζει η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στην μεταμόρφωση των επιχειρήσεων αποκαλύπτει η 16η ετήσια έκθεση "Tech Trends 2025" της...

Έρχεται το Ψηφιακό Διαβατήριο Προϊόντος

Της Νατάσας Φραγκούλη Δημόσια διαβούλευση σχετικά με το επικείμενο ψηφιακό διαβατήριο προϊόντος δρομολόγησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το ψηφιακό διαβατήριο προϊόντος συνιστά βασική καινοτομία του κανονισμού...

ΟΤΕ: Πιο κοντά στην πώληση της Telecom Romania

Ένα βήμα πιο κοντά στην πώληση της θυγατρικής του ΟΤΕ, Telekom Romania, έγινε σήμερα, καθώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ρουμανίας έθεσε σε δημόσια διαβούλευση...