17.2 C
Athens
Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου, 2022

Στρατηγική συνεργασία Deloitte Digital – Apifon

Η Deloitte Digital βελτιώνει την ψηφιακή εμπειρία των πελατών της εταιρείας

Η Αpifon συνεργάζεται με την Deloitte Digital με στόχο τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών που χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες messaging.

Η Apifon, ως εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί marketing υπηρεσίες με κύριο άξονα το mobile marketing και το business messaging, έχει ως βασικό σκοπό να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών της σύγχρονης μικρομεσαίας επιχείρησης, αναγνωρίζοντας ότι στην εποχή του ψηφιακού και κοινωνικού μετασχηματισμού, είναι αναγκαίο να υιοθετηθούν νέες τεχνολογίες που θα ενισχύουν τη «ψηφιακή ενσωμάτωση» των λειτουργιών όλων των υπηρεσιών.

Με τη συμβολή της Deloitte Digital, του Digital Consultancy της Deloitte Ελλάδος, επιτεύχθηκε ο ανασχεδιασμός της εμπειρίας χρήστη στα ψηφιακά προϊόντα της Apifon, εξυπηρετώντας τόσο την αναβάθμιση των υπαρχόντων όσο και την αρμονική ενσωμάτωση νέων προϊόντων, όπως αυτά προκύπτουν από το στρατηγικό πλάνο επέκτασης της Apifon. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η ενιαία πολυ-καναλική και πολυ-προϊοντική εμπειρία χρήστη.

Η Apifon βλέπει το μέλλον της ψηφιακής πραγματικότητας

Ο Διευθυντής Τεχνολογίας και Καινοτομίας της Apifon, Κώστας Γαλάνης, δήλωσε ότι: «Η Apifon βλέπει το μέλλον της ψηφιακής πραγματικότητας ως μια σπείρα που στο κέντρο της είναι ο ανθρώπινος παράγοντας, ο οποίος χαρακτηρίζεται από τη συναισθηματική του αντίδραση στο περιβάλλον. Ξεκινώντας από εκεί, ο ψηφιακός μετασχηματισμός έρχεται να αποτυπώσει τις ανάγκες που δημιουργούνται μαζί με τη λειτουργικότητα των υπηρεσιών συνδέοντάς τες με τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών».

Ο Σωτήρης Αλεξόπουλος, Senior Manager στην Deloitte Digital τόνισε πως: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είχαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μαζί με τις ομάδες της Αpifon τη νέα ψηφιακή εμπειρία χρήστη και να αναβαθμίσουμε, από κοινού, τα ψηφιακά προϊόντα που χρησιμοποιούνται στις πλατφόρμες του messaging και του marketing, κάνοντάς τα πιο εύχρηστα και πιο στοχευμένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη/χρήστη».

Η συνεργασία της Deloitte Digital με την Αpifon εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο υπηρεσιών που προσφέρει η Deloitte σε scale-up εταιρείες, υποστηρίζοντας το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής και  προϊοντικής τους ανάπτυξης.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Γιορτή του Ποδοσφαιριστή και της Ποδοσφαιρίστριας αποκλειστικά στο Novasports!

Η γιορτή του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι και φέτος στο Novasports! Τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου στις 19:00, οι φίλοι του ποδοσφαίρου, θα έχουν την ευκαιρία...

Σε διαβούλευση μέχρι 19 Δεκεμβρίου το 5ο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τη συμμετοχή της Ελλάδας στην Open Government Partnership (OGP)

Η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας στην παγκόσμια πρωτοβουλία για την Ανοικτή Διακυβέρνηση – «Open...

Vimodji: Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης για την καινοτόμο ελληνική startup

Με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς ενισχύει τη βάση των χρηστών του το Vimodji, το καινοτόμο ελληνικό startup, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων...

Regate Effective – SFA επιλέγει η PROVIL S.A. πραγματοποιώντας έως και 35% ανάπτυξη το 2022

H Regate, μέλος του Ομίλου SOFTONE, ολοκλήρωσε την εγκατάσταση του Regate Effective – SFA στην Provil. Η Provil , η ελληνική εταιρεία που για περισσότερα...

Απλά Ψηφιακά: Η AWS, οι εξελίξεις στη Lamda Hellix, η Nova και το… YouTube

Τα σχέδια της Amazon Web Services για την χώρα μας, τις εξελίξεις στον κλάδο των Data Center αλλά και τα ευρύτερα νέα της εγχώριας...