19.1 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023

Στον «αέρα» η καμπάνια του Ομίλου ΟΑΣΑ για την επαναφόρτιση του «έξυπνου» εισιτηρίου ATH.ENA Ticket

«Δωσ΄του μια ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά»

Ξεκίνησε η καμπάνια του  ομίλου ΟΑΣΑ σε συνεργασία με τις θυγατρικές του ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας των Συγκοινωνιών Αθηνών,  που επανασυστήνει στο επιβατικό κοινό τη λειτουργία της επαναφόρτισης του εισιτηρίου ATH.ENA Ticket.

Πρόκειται για μια απλή διαδικασία, η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλα τα αυτόματα μηχανήματα, τα εκδοτήρια και σε πολλά επιλεγμένα σημεία πώλησης.

«Πρωταγωνιστής» στην καμπάνια

«Πρωταγωνιστής» στην καμπάνια, είναι το ίδιο το εισιτήριο, που ζητά από τον επιβάτη να του δώσει «μια ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά». Με αυτό ακριβώς το σύνθημα η καμπάνια, καλεί τους επιβάτες να επαναφορτίζουν το ATH.ENA Ticket όπως την προσωποποιημένη και την ανώνυμη ATH.ENA Card, και τους προτρέπει να:

  • κάνουν περισσότερες διαδρομές με το ίδιο εισιτήριο
  • μετακινηθούν πιο έξυπνα
  • προστατέψουν το περιβάλλον

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ και καλεί το επιβατικό κοινό να εντάξει την επαναφόρτιση του απλού εισιτηρίου στις καθημερινές του συνήθειες.

Σημαντικό ποσοστό του επιβατικού κοινού πετάει το εισιτήριο

Παρότι η επαναφόρτιση είναι μια από τις βασικές λειτουργίες του ATH.ENA Ticket σημαντικό ποσοστό του επιβατικού κοινού, εξακολουθεί σήμερα να μην είναι εξοικειωμένο  με τη διαδικασία αυτή. Πραγματοποιεί δηλαδή μια διαδρομή, πετάει το εισιτήριο παρόλο που είναι πολλαπλών χρήσεων, και εκδίδει νέο για την επόμενη μετακίνησή του.

Εκατομμύρια αχρησιμοποίητα εισιτήρια σπαταλώνται, ενώ συχνά απορρίπτονται σε δημόσιους χώρους ρυπαίνοντας το περιβάλλον. Οι ημερήσιες εκδόσεις χάρτινων «πολλαπλών έξυπνων εισιτηρίων» ανέρχονται μεσοσταθμικά σε 80.000-100.000 τεμάχια την ημέρα και σύμφωνα με τα στοιχεία επικύρωσης, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών αφορά την κατηγορία μίας αστικής διαδρομής χρονικής διάρκειας 90 λεπτών.

Κατά συνέπεια, τα χάρτινα πολλαπλά εισιτήρια όχι μόνο δεν επαναφορτίζονται αλλά καταναλώνονται κυρίως για αγορές εισιτηρίων μίας διαδρομής αξίας 1,20 ευρώ και όχι για τα υπόλοιπα πακέτα εισιτηρίων (2, 5 ή 10+1 διαδρομών) που η τιμή αγοράς τους είναι μικρότερη:

 

 ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 1,20 € 1,20
2πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 2,30 € 1,15
5πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 5,70 € 1,14
10+1 ΕΝΙΑΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ € 12,00 € 1,09

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η μεγάλη γιορτή του γαλλόφωνου κινηματογράφου στην Ελλάδα με την υποστήριξη της NOVA

Η NOVA, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υποστήριξε το 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου που πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 29...

SoftOne: Η πρώτη ελληνική εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ενσωματώνεται στην πλατφόρμα SHOPRANOS

Η SoftOne, οδηγώντας για ακόμα μια φορά τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού και των cloud εφαρμογών, ανακοινώνει ότι το SHOPRANOS  γίνεται η...

Άνδρες και γυναίκες: Οι διαφορές ως προς τον έλεγχο και την παρακολούθηση των έξυπνων συσκευών

Η νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky "The smart home of almost everything: From the fridge to TV, how we’ll embrace the year of the virtual assistant...

Με 10,6% θα τρέξουν οι επενδύσεις για κυβερνοασφάλεια στην Ευρώπη το 2023

  της Νατάσας Φραγκούλη Οι αυξανόμενες ανάγκες ασφάλειας, οι νέοι κανονισμοί και ο κλιμακούμενος κίνδυνος επιθέσεων ransomware λόγω της τρέχουσας γεωπολιτικής κατάστασης συνεχίζουν να οδηγούν...

Στην Profile το έργο αναβάθμισης του συστήματος τήρησης αρχείων των Δικαστηρίων

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ακόμα ένα έργο του Ταμείου Ανάκαμψης. Η Κοινωνία της Πληροφορίας αποφάσισε ότι ανάδοχος του έργου «Αναβάθμιση...