36.2 C
Athens
Τετάρτη, 9 Ιουλίου, 2025

Στον «αέρα» η καμπάνια του Ομίλου ΟΑΣΑ για την επαναφόρτιση του «έξυπνου» εισιτηρίου ATH.ENA Ticket

«Δωσ΄του μια ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά»

Ξεκίνησε η καμπάνια του  ομίλου ΟΑΣΑ σε συνεργασία με τις θυγατρικές του ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας των Συγκοινωνιών Αθηνών,  που επανασυστήνει στο επιβατικό κοινό τη λειτουργία της επαναφόρτισης του εισιτηρίου ATH.ENA Ticket.

Πρόκειται για μια απλή διαδικασία, η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλα τα αυτόματα μηχανήματα, τα εκδοτήρια και σε πολλά επιλεγμένα σημεία πώλησης.

«Πρωταγωνιστής» στην καμπάνια

«Πρωταγωνιστής» στην καμπάνια, είναι το ίδιο το εισιτήριο, που ζητά από τον επιβάτη να του δώσει «μια ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά». Με αυτό ακριβώς το σύνθημα η καμπάνια, καλεί τους επιβάτες να επαναφορτίζουν το ATH.ENA Ticket όπως την προσωποποιημένη και την ανώνυμη ATH.ENA Card, και τους προτρέπει να:

  • κάνουν περισσότερες διαδρομές με το ίδιο εισιτήριο
  • μετακινηθούν πιο έξυπνα
  • προστατέψουν το περιβάλλον

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ και καλεί το επιβατικό κοινό να εντάξει την επαναφόρτιση του απλού εισιτηρίου στις καθημερινές του συνήθειες.

Σημαντικό ποσοστό του επιβατικού κοινού πετάει το εισιτήριο

Παρότι η επαναφόρτιση είναι μια από τις βασικές λειτουργίες του ATH.ENA Ticket σημαντικό ποσοστό του επιβατικού κοινού, εξακολουθεί σήμερα να μην είναι εξοικειωμένο  με τη διαδικασία αυτή. Πραγματοποιεί δηλαδή μια διαδρομή, πετάει το εισιτήριο παρόλο που είναι πολλαπλών χρήσεων, και εκδίδει νέο για την επόμενη μετακίνησή του.

Εκατομμύρια αχρησιμοποίητα εισιτήρια σπαταλώνται, ενώ συχνά απορρίπτονται σε δημόσιους χώρους ρυπαίνοντας το περιβάλλον. Οι ημερήσιες εκδόσεις χάρτινων «πολλαπλών έξυπνων εισιτηρίων» ανέρχονται μεσοσταθμικά σε 80.000-100.000 τεμάχια την ημέρα και σύμφωνα με τα στοιχεία επικύρωσης, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών αφορά την κατηγορία μίας αστικής διαδρομής χρονικής διάρκειας 90 λεπτών.

Κατά συνέπεια, τα χάρτινα πολλαπλά εισιτήρια όχι μόνο δεν επαναφορτίζονται αλλά καταναλώνονται κυρίως για αγορές εισιτηρίων μίας διαδρομής αξίας 1,20 ευρώ και όχι για τα υπόλοιπα πακέτα εισιτηρίων (2, 5 ή 10+1 διαδρομών) που η τιμή αγοράς τους είναι μικρότερη:

 

 ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 1,20 € 1,20
2πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 2,30 € 1,15
5πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ € 5,70 € 1,14
10+1 ΕΝΙΑΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ € 12,00 € 1,09

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Nova: Το Oh! Jazz από την Τετάρτη 9 Ιουλίου στην πλατφόρμα ΕΟΝ

Τo Oh!Jazz, το νέο μουσικό κανάλι για τους λάτρεις της Jazz, έρχεται στις οθόνες των συνδρομητών της Nova από την Τετάρτη 9 Ιουλίου. Το Oh!...

LG QNED86: Ζήστε την κάθε σκηνή σαν να είστε εκεί

Για όσους δεν κάνουν εκπτώσεις στην εμπειρία ψυχαγωγίας τους, η νέα LG QNED86 evo AI της LG Electronics (LG) έρχεται για να μετατρέψει το...

Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία

Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα...

Ήλιος, Θάλασσα και Καριέρα: Η Emirates αναζητά πληρώματα καμπίνας σε δημοφιλείς προορισμούς διακοπών

Η Emirates, η μεγαλύτερη διεθνής αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, ταξιδεύει αυτό το καλοκαίρι στους πιο αγαπημένους καλοκαιρινούς προορισμούς της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Σαντορίνης, στο...

Η κυβερνοασφάλεια εξελίσσεται σε στρατηγικό συντελεστή αξίας, σύμφωνα με νέα έρευνα της EY

Σε ένα περιβάλλον όπου οι ψηφιακές απειλές πολλαπλασιάζονται και η πολυπλοκότητα των τεχνολογικών υποδομών αυξάνεται, η έννοια της κυβερνοασφάλειας επαναπροσδιορίζεται. Πλέον, δεν αφορά, αποκλειστικά...