16.5 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Στο αμερικάνικο fund PARC Partners περνά η startup Transifex από την Πάτρα 

της Νατάσας Φραγκούλη

 

Νέα σελίδες στο sucesss story του προσθέτει το ελληνικό οικοσύστημα καινοτομίας, που μπαίνει όλο και πιο συστηματικά στα ραντάρ των διεθνών επενδυτών. Την τάση που θέλει τις ελληνικές startups να γίνονται εξαιρετικά ευδιάκριτες από τα διεθνή επενδυτικά κεφάλαια επιβεβαιώνει η απόκτηση της νεοφυούς εταιρείας Transifex από την Πάτρα από το αμερικάνικo fund PARC Partners.

Η ένταξη υπό την ομπρέλα της PARC φέρνει σημαντικούς πόρους στην Transifex, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης από κορυφαία χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπως τα Pacific Lake Partners και Bridge Bank. Μετά από την εξαγορά, σύμφωνα με πληροφορίες, η ομάδα της Transifex, που σήμερα αριθμεί 55 εργαζόμενους θα διευρυνθεί περαιτέρω στα 70 άτομα, με τις δραστηριότητες να παραμένουν επικεντρωμένες σε Ελλάδα και ΗΠΑ.

Η Transifex, που δημιούργησε στην Πάτρα το 2009 ο Δημήτρης Γλέζος, έχει την έδρα της στην Αθήνα, διατηρεί γραφεία στη Silicon Valley της Καλιφόρνια ήδη από το 2014, και είναι κορυφαίος πάροχος λύσεων λογισμικού στο continuous localization (συνεχή μετάφραση προϊόντων). Χάρη στο καινοτόμο λογισμικό, που έχει αναπτύξει, και σήμερα χρησιμοποιούν εταιρείες όπως οι HubSpot, Quora, Strava και Klarna, οι επιχειρήσεις μπορούν να μεταφράζουν τα προϊόντα τους σε εκατοντάδες γλώσσες αυτοματοποιημένα.

Στο πλαίσιο της εξαγοράς το τίμημα της οποίας δεν έγινε γνωστό, το τιμόνι της Transifex αναλαμβάνουν οι Chris Reese, από τη θέση του CEO, και Tony Pilnik, από τη θέση του προέδρου, προερχόμενοι αμφότεροι από το αμερικανικό fund. Η νέα διοικητική ομάδα διαδέχεται τον ιδρυτή και μέχρι πριν από την εξαφορά CEO της ελληνικής startup, Δημήτρη Γλέζο, ο οποίος θα αποχωρήσει από τη θέση του, διατηρώντας, ωστόσο, θέση συμβούλου στην εταιρεία.

Σε 70 αγορές του κόσμου

 

Η εξαγορά της ελληνικής startup από το αμερικανικό fund θα τροφοδοτήσει τη συνεχή ανάπτυξή της με επιπλέον κεφάλαια και πόρους διαχείρισης, με στόχο τη δημιουργία περαιτέρω αξίας για τον πελάτη. Ήδη σήμερα η ελληνική startup έχει παρουσία σε 70 αγορές ανά τον κόσμο και συνεργάζεται με περισσότερες από 1.400 επιχειρήσεις.

«Μας συνεπήρε αμέσως το όραμα της Transifex να κάνει, μέσω του λογισμικού της, το περιεχόμενο διαθέσιμο σε κάθε γλώσσα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα αναλάβουμε ηγετικό ρόλο στην εταιρεία. Η Transifex είναι έτοιμη για ταχεία ανάπτυξη μαζί με τους πελάτες της», δήλωσε ο νέος CEO της Chris Reese.

Η εταιρεία αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία χρόνια και πέτυχε ανάπτυξη 35% τον τελευταίο χρόνο, με τη ζήτηση να επιταχύνεται καθώς οι επιχειρήσεις επενδύουν όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο και γίνονται πιο πολύγλωσσες.

«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για το γεγονός ότι μια ελληνική startup που γεννήθηκε στην Πάτρα, αποτελεί σημείο αναφοράς στο χώρο του software localization παγκοσμίως. Είμαι βέβαιος ότι τα φιλόδοξα αναπτυξιακά σχέδια και το στρατηγικό όραμα της PARC θα συνεχίσουν να επιταχύνουν την ανάπτυξη και την καινοτομία της εταιρείας για πολλά ακόμη χρόνια» σχολίασε ο ιδρυτής της Transifex, Δημήτρης Γλέζος.

Καινοτομία από την Πάτρα

 

Ο Δημήτρης Γλέζος ίδρυσε την Transifex το 2009 στην Πάτρα. Μέχρι το 2014 η εταιρεία άνοιξε γραφείο στην Αθήνα και στη Silicon Valley της Καλιφόρνια για τη διαχείριση των πωλήσεων, του μάρκετινγκ, των οικονομικών και άλλων λειτουργιών της εταιρείας.

Η πλατφόρμα Transifex SaaS δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες όλων των μεγεθών να προσεγγίσουν τους πελάτες τους σε παγκόσμια κλίμακα με ένα τοπικό μήνυμα. Η Transifex ιδρύθηκε ως απάντηση στις αναδυόμενες αλλαγές στην ανάπτυξη λογισμικού και τη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου που είναι πλέον πανταχού παρούσες.

Σήμερα -περισσότερο από ποτέ- οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι οι συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο με πελάτες τους στη γλώσσα τους δημιουργούν ισχυρές σχέσεις και ανεξάρτητα από το αν το μήνυμα διανέμεται μέσω λογισμικού, εφαρμογών ή ιστότοπων, το κλειδί είναι η ταχύτητα στην αγορά. Σήμερα, το localization ενσωματώνεται στο software development από την πρώτη μέρα για να μπορεί να αναπτυχθεί γρήγορα το κάθε προϊόν. Τα παραδοσιακά εργαλεία δεν είναι ικανά να καλύψουν αυτή την ανάγκη, και χρειάζονται μοντέρνα εργαλεία σαν το Transifex.

Με την SaaS-based πλατφόρμα μετάφρασης και τοπικοποίησης (localization), οι πελάτες της Transifex μπορούν εύκολα να μεταφράσουν ψηφιακό περιεχόμενο όπως ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά, παιχνίδια, βίντεο, κέντρα βοήθειας, υπότιτλους και πολλά άλλα σε συνεχή βάση.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus

Η AEGEAN ανακοινώνει τη στρατηγική της απόφαση να επενδύσει σε, αρχικά, τέσσερα αεροσκάφη μιας «ειδικά διαμορφωμένης», αναβαθμισμένης, έκδοσης των A321neo, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης...

Τα νέα προγράμματα Nova Family φέρνουν την οικογένεια πιο κοντά

Στη σύγχρονη εποχή όλοι μας θέλουμε να είμαστε σε συνεχή επικοινωνία και να μοιραζόμαστε έντονες στιγμές και εμπειρίες ψυχαγωγίας. Μια άλλη, ξεκάθαρη ακόμη ανάγκη...

Το OPPO Reno11F 5G κυκλοφορεί με borderless display και τριπλή κάμερα Ultra-Clear 64MP

Η OPPO, το κορυφαίο τεχνολογικό brand έξυπνων συσκευών, ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του smartphone OPPO Reno11F 5G στην Ελλάδα. Με εντυπωσιακό στυλ, τριπλή κάμερα 64MP...

Μας πνίγουν τα ηλεκτρονικά σκουπίδια: 82 εκατ. μετρικοί τόνοι το e-waste το 2030  

Περισσότερα από 1,5 εκατ. φορτηγά 40 μετρικών τόνων, γεμάτα από παλιά κινητά τηλέφωνα, σπασμένα ψυγεία και πεταμένα ηλεκτρονικά τσιγάρα, τοποθετούνται από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα...

GEP: Ψηφιακά συστήματα για την αναβάθμιση της επαγγελματικής υγείας

Ο κ. Γιώργος Λαμπρινός, Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ. ΕΞ.Υ.Π.Π. και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου GEP, συμμετείχε την Παρασκευή 12/04 στο πάνελ “Big Data...