20.3 C
Athens
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024

Star Alliance: Γιόρτασε την 25η επέτειό της ως η πρώτη και κορυφαία αεροπορική συμμαχία στον κόσμο  

 

  • Το πελατοκεντρικό όραμα της συμμαχίας των 26 κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών αποτυπώνεται σε ένα νέο επικοινωνιακό μήνυμα. “Together. Better. Connected.” «Μαζί. Καλύτερα. Συνδεδεμένοι»
  • Διαρκής προσήλωση στην καινοτομία για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, στην πιστότητα των επιβατών και στην τεχνολογία

Η Star Alliance και οι 26 αεροπορικές μέλη της γιόρτασαν την 25η επέτειο δημιουργίας της πρώτης και κορυφαίας παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας στον κόσμο το Σάββατο, 14 Μαΐου 2022. Αυτό το τολμηρό όραμα ξεκίνησε να υλοποιείται το 1997 με σκοπό να ενισχύσει την αξία για τον επιβάτη μέσα από υπηρεσίες παγκόσμιας εμβέλειας, διεθνούς αναγνώρισης και ενιαίας εξυπηρέτησης και σήμερα διευρύνεται ακόμη περισσότερο, με σύμμαχο την τεχνολογία,  για να προάγει μια αρμονική και αναβαθμισμένη εμπειρία για όλους τους επιβάτες.

“Καθώς αναλογιζόμαστε την επιτυχία της Star Alliance να ενώσει τις κορυφαίες αεροπορικές παγκοσμίως, με αφορμή την 25η επέτειο από τη σύστασή της, παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι σε ένα όραμα όπου ο επιβάτης θα συνεχίσει να βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών μας αλλά και του παγκόσμιου δικτύου μας», δήλωσε ο Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance.

«Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος για τις καινοτομίες που ξεκίνησαν από τη Star Alliance  και τις αεροπορικές εταιρείες μέλη της, καθώς επιδιώκουμε να είμαστε πάντα η πιο ψηφιακά πρωτοποριακή και καινοτόμα αεροπορική συμμαχία, παρέχοντας στον επιβάτη μας μια ενιαία και πλούσια ταξιδιωτική εμπειρία μοναδικών προνομίων. Τη φετινή χρονιά προσβλέπουμε σε περαιτέρω εξελίξεις στην ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών μας, τόσο σε ότι αφορά νέες και καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες και εφαρμογές όσο και σε συναρπαστικές προσφορές που οι πιστοί επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών μελών μας θα απολαύσουν», συμπλήρωσε ο κ.Goh.

«Μαζί. Καλύτερα. Συνδεδεμένοι» με τη Star Alliance

Με αφορμή το ορόσημο της επετείου, η Star Alliance και οι εταιρείες-μέλη της θα πραγματοποιήσουν νέες επικοινωνιακές καμπάνιες αλλά και θα εισάγουν νέες υπηρεσίες για τον επιβάτη υπό τη νέα επικοινωνιακή ομπρέλα «Μαζί. Καλύτερα. Συνδεδεμένοι.” Το νέο μήνυμα της συμμαχίας αποτυπώνει τη δέσμευση της Star Alliance να διευκολύνει την παγκόσμια κινητικότητα μέσω του δικτύου της αλλά και πλέον μέσω των αδιάλειπτων και διασυνδεδεμένων ψηφιακών υπηρεσιών της.

«Χρόνια τώρα συμβάλλουμε στην παγκόσμια κινητικότητα έχοντας καθορίσει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύον σε ολόκληρο τον κόσμο.  Σήμερα περισσότερο από ποτέ και με τη χρήση της τεχνολογίας, έχει έρθει η στιγμή να παρέχουμε στους πιστούς επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών μελών μας μια ενιαία και αδιάλειπτη ταξιδιωτική εμπειρία», είπε ο κ. Goh. «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που το νέο μας επικοινωνιακό μήνυμα “Together. Better. Connected.”, αντικατοπτρίζει αυτή μας τη δέσμευση και το κίνητρό μας για να προσπαθήσουμε ακόμη περισσότερο», δήλωσε επίσης.

Μερικά από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της Star Alliance

Μερικά από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της Star Alliance αλλά και τα μελλοντικά εγχειρήματα  τα οποία θα συνεχίσει να επιδιώκει συνοψίζονται, ως εξής:

  • Θεμελίωση ενός νέου μοντέλου συνεργασίας μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών που εδραιώνει την πρωτοκαθεδρία της συμμαχίας παγκοσμίως.
  • Δημιουργία για πρώτη φορά μιας co-branded πιστωτικής κάρτας σε μια από τις περιφερειακές αγορές, η οποία θα προσφέρει την ευκαιρία στους επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών από όλα τα μέλη της συμμαχίας να κερδίζουν μίλια από τις αγορές τους
  • Υιοθέτηση μιας κοινής δήλωσης για τους στόχους βιωσιμότητας, με τις αεροπορικές εταιρείες μέλη της συμμαχίας να δεσμεύονται από κοινού για μηδενικούς ρύπους και συνεπακόλουθες κοινές δράσεις για την απανθρακοποίηση
  • Η υπηρεσία για του βιομετρικούς ελέγχους που τέθηκε σε εφαρμογή το 2020 και είναι πλέον διαθέσιμη σε τέσσερα μεγάλα αεροδρόμια: Φρανκφούρτη, Μόναχο και Βιέννη – με το Αμβούργο να έχει προστεθεί μόλις τον Απρίλιο του 2022.
  • Επέκταση της Υπηρεσίας Ψηφιακής Σύνδεσης για την ενίσχυση των Κέντρων Σύνδεσης της Star Alliance, που διευκολύνουν τόσο τους επιβάτες με μετεπιβίβαση στα μεγάλα αεροδρόμια όσο και των αεροπορικών εταιρειών που τους εξυπηρετούν. Αυτή η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου και σύντομα θα επεκταθεί και σε ένα ακόμη βασικό αεροπορικό κόμβο στην Ευρώπη.
  • Βραβευμένα lounges της Star Alliance σε Λος ‘Αντζελες και αλλού, αλλά και άλλα αντίστοιχης υψηλής αισθητικής lounges σε Άμστερνταμ, Ρώμη, Ρίο ντε Τζανέιρο και Παρίσι με νέες δυνατότητες για πρόσβαση επ’ αμοιβή οι οποίες σταδιακά θα παρέχονται.
  • Συλλογή και online εξαργύρωση μιλίων εξαργύρωσης και μιλίων επιβράβευσης και για τις 26 εταιρείες μέλη της συμμαχίας.

Εξελισσόμενη υποδομή πληροφορικής που ενώνει τις εταιρείες-μέλη της

Οι καινοτομίες της Star Alliance στηρίζονται σε μια ισχυρή και συνεχώς εξελισσόμενη υποδομή πληροφορικής που ενώνει τις εταιρείες-μέλη της, σε συνδυασμό με περισσότερα από 50 πρότυπα επιχειρηματικής πρακτικής και λειτουργίες ελέγχου- που τοποθετούν τον επιβάτη στο επίκεντρο της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Σε αυτή τη βάση, η Star Alliance έχει επανειλημμένα κερδίσει το βραβείο της «Καλύτερης Αεροπορικής Συμμαχίας», συμπεριλαμβανομένων των World Travel Awards, Skytrax World Airline Awards και Air Transport Awards, τα οποία και έχουν αναγνωρίσει τη θετική συμβολή της στο μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Trend Micro παρουσιάζει το Risk Report – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην προληπτική κυβερνοασφάλεια

Η Trend Micro Incorporated, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, δημοσίευσε την πολυαναμενόμενη έκθεση κυβερνοασφάλειας με τίτλο «Intercepting Impact». Η εν λόγω έκθεση τονίζει την αυξανόμενη...

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...