18 C
Athens
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου, 2023

Σε 1.000 σημεία η διάθεση φακέλων με ηλεκτρονικά εισιτήρια του ΟΑΣΑ

Σε 1.005 επιλεγμένα σημεία, όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ, καταστήματα ψιλικών, κ.ά. διατίθεται πλέον ηλεκτρονικά εισιτήρια ATH.ENA Ticket.

Όπως ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ τα εν λόγω σημεία έχουν παραλάβει φακέλους με πακέτα των 10 + 1 εισιτηρίων και των 5 εισιτηρίων, ολόκληρου και μειωμένου κομίστρου, τα οποία διατίθενται σε 1 τεμάχιο (πολλαπλό εισιτήριο ATH.ENA Ticket).

Ειδικότερα, έχουν διατεθεί φάκελοι των 10 + 1 εισιτηρίων, συνολικής αξίας 13,50 ευρώ και φάκελοι των 5 εισιτηρίων, αξίας 6,50 ευρώ.

Επίσης, έχουν διατεθεί φάκελοι των 10 + 1 εισιτηρίων μειωμένου κομίστρου, αξίας 6 ευρώ και φάκελοι 5 εισιτηρίων μειωμένου κομίστρου, αξίας 3 ευρώ.

Συνολικά, έχουν διανεμηθεί περισσότεροι από 230.000 φάκελοι με προφορτισμένα πολλαπλά εισιτήρια, τα οποία αντιστοιχούν σε 1.500.000 μεμονωμένα εισιτήρια.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης δήλωσε ότι «ο Οργανισμός διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο πωλήσεων των ηλεκτρονικών εισιτηρίων, με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών όλων των κατηγοριών επιβατών.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΑΣΑ το επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν κι άλλες υπηρεσίες, οι οποίες διευκολύνουν την αγορά εισιτηρίων και καρτών.

 

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Vodafone Business: Ανάληψη έργου για το Υπουργείο Μετανάστευσης

Αναβαθμίζει το επίπεδο κυβερνοασφάλειας, αλλά και τη διαλειτουργικότητα υπηρεσιών του Υπουργείου προς όφελος των διαχειριστών και των τελικών χρηστών H ένωση εταιρειών Byte-Vodafone Business...

“Digital Transformation Readiness” wizard από τη SoftOne

Οδηγώντας σταθερά τις εξελίξεις που αφορούν τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα ψηφιακή εποχή, η SoftOne παρουσιάζει το “Digital Transformation Readiness” wizard, ένα πρωτοποριακό...

Απλά Ψηφιακά 119: Ενισχύοντας τη θέση των γυναικών στην τεχνολογία (Ελένη Ακτύπη), τα data centers, η Nova και οι νέες επενδύσεις

Το θέμα της ενίσχυσης της παρουσίας των γυναικών στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών ήταν το βασικό θέμα της συζήτησης σε αυτό το επεισόδιο του...

Εκπτώσεις vs καταναλωτές: Τελικά, ποιος κερδίζει;

Μια νέα έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday. Αποκάλυψε επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής...

IBM Ελλάδας: Υψηλός μονοψήφιος ρυθμός ανάπτυξης και «άνοιγμα» σε startups και δημόσια έργα

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Νέα στρατηγική τόσο σε διεθνή επίπεδο όσο και στην χώρα μας χαράσσει η IBM, η οποία βλέπει ευκαιρίες στην αγορά...