18.6 C
Athens
Δευτέρα, 15 Απριλίου, 2024

SafeSize: Μπήκε σε κερδοφόρα ανάπτυξη – Αναζητά πιθανές ευκαιρίες εξαγορών

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου 

Έχοντας ξεκινήσει ήδη τον σχεδιασμό νέων καινοτόμων προϊόντων η SafeSize, η εταιρεία που ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που αγοράζουμε παπούτσια, μπήκε στη φάση της κερδοφόρας ανάπτυξης, έχοντας πλέον τα βλέμματα στραμμένα στην αγορά για πιθανές ευκαιρίες εξαγορών.

O κ. Άγγελος Σταυράκης,  ιδρυτής και  CEO της SafeSize ανέφερε ότι το 2023 ήταν μια παραγωγική χρονιά πετυχαίνοντας έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 14 εκατ. ευρώ, ενώ από τις πιθανές εξαγορές που θα προκύψουν μέσα σττο 2024 θα εξαρτηθεί αν θα απαιτηθεί  επιπρόσθετη χρηματοδότηση.

Η εταιρεία επεκτάθηκε μέσα στο 2023 σε νέες αγορές παγκοσμίως, ενώ με την χρηματοδότηση που έχει πετύχει θα συνεχίσει να επενδύει στο σχεδιασμό και ανάπτυξη νέων τεχνολογικών λύσεων που εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες μας, θα ανοίξει νέο γραφείο στην Αυστραλία, και θα ενισχύσει το κέντρο Καινοτομίας και Ανάπτυξης που άνοιξε στην Αθήνα το 2021 και αποτελεί πλέον την καρδιά των δραστηριοτήτων της.

Η SafeSize είναι μια ελληνική εταιρεία τεχνολογίας με παγκόσμιο πελατολόγιο που προσφέρει λύση στο πρόβλημα που μας απασχολεί όλους που δεν είναι άλλο από την εύρεση του σωστού παπουτσιού σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα.

Με την καινοτόμα τεχνολογία της SafeSize, βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη, προσφέρει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να δοκιμάσει «εικονικά» όλα τα παπούτσια της αγοράς και να λάβει προσωποποιημένες προτάσεις για παπούτσια με τέλεια εφαρμογή, είτε αγοράζει από φυσικά είτε από ηλεκτρονικά καταστήματα.

«Στα φυσικά καταστήματα, προσφέρουμε την υπηρεσία 3D Foot Scan, μια προηγμένη τεχνολογία τρισδιάστατης απεικόνισης του ποδιού, ενώ για τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουμε αναπτύξει ένα mobile app που επιτρέπει στον χρήστη να σκανάρει τα πόδια του μέσω του κινητού του τηλεφώνου, με ακρίβεια και ευκολία από το σπίτι του. Ο έξυπνος αλγόριθμος της SafeSize, συνδυάζει τα δεδομένα του 3D Foot Scan και τις προσωπικές προτιμήσεις του καταναλωτή με τη μοναδική βάση τρισδιάστατων δεδομένων παπουτσιών που έχει SafeSize, προτείνοντας του τα ιδανικά παπούτσια», σημειώνει ο κ. Σταυράκης.

Η λύση της SafeSize  προσφέρεται για όλα τα είδη παπουτσιών, από αθλητικά μέχρι γόβες και σανδάλια, προσφέροντας ειδική λύση και για τα παιδικά παπούτσια. Για τα παιδιά έχει αναπτύξει εξειδικευμένο αλγόριθμο που προτείνει κατάλληλα παπούτσια για την ανάπτυξη του ποδιού, προβλέποντας την εξέλιξη του πέλματος και ειδοποιώντας τους γονείς για την αντικατάσταση του παπουτσιού.

Άγγελος Σταυράκης, Διευθύνων Σύμβουλος SafeSize

Η καινοτόμος αυτή λύση, συμβάλλει στην ενδυνάμωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, στη μείωση των επιστροφών καθώς και στην προστασία του περιβάλλοντος από τις άσκοπες μετακινήσεις εμπορευμάτων.

Στη λίστα των πελατών της συμπεριλαμβάνονται τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands και αλυσίδες υπόδησης όπως ΗΟΚΑ, Sports Direct, Intersport, Decathlon, Marks & Spencer, Eobuwie και πρόσφατα υπογράψαμε νέα συμβόλαια συνεργασίας με adidas, Puma, Nike και SuperSports.

Η εταιρεία έχει παρουσία σε 60 χώρες παγκοσμίως από τη Λατινική Αμερική και Ευρώπη μέχρι τη Νοτιοανατολική Ασία και Αυστραλία και έχει βοηθήσει πάνω από 20 εκατομμύρια καταναλωτές να βρουν το ιδανικό παπούτσι για αυτούς.

Τους τελευταίους μήνες επέκτεινε την παρουσία της σε νέες αγορές όπως Αυστραλία, Νότια Κορέα, Ταϊλάνδη, Σιγκαπούρη, Ταιβάν, Εσθονία, Λιθουανία, Κροατία, Κολομβία, Τουρκία, Ινδονησία και Μπαχρέιν. Παράλληλα, ενδυναμώνει την παρουσία της σε υφιστάμενες αγορές όπως Ολλανδία, Αγγλία, Κίνα και Ιαπωνία με νέες συνεργασίες.

Κάποια πρόσφατα αξιοσημείωτα παραδείγματα της ανάπτυξής της στη γεωγραφική περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας και Αυστραλίας είναι η νέα συνεργασία μας με τη SuperSports – τη Νο1 αλυσίδα αθλητικών ειδών στην Ταϊλάνδη, τη Rebel – τη μεγαλύτερη αλυσίδα αθλητικών της Αυστραλίας καθώς και τη συνεργασία με την Puma στη Σιγκαπούρη και Μαλαισία.

Επόμενα επιχειρηματικά βήματα

Η SafeSize διανύει μια πολύ δυναμική και δημιουργική περίοδο στη SafeSize.  Το όραμά της είναι μέσω της τεχνολογίας να αλλάξει τον τρόπο που τα παπούτσια παράγονται, πωλούνται και ανακυκλώνονται, συμβάλλοντας σε ένα βιώσιμο μέλλον.

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια προγραμματίζει να λανσάρει μια σειρά από νέα καινοτόμα προϊόντα, τα οποία βρίσκονται ήδη σε φάση σχεδιασμού που θα προωθήσουν την αγορά υποδημάτων προς έναν εξελιγμένο, βιώσιμο τρόπο παραγωγής και κατανάλωσης.

Το 3D Foot Scanner αποτελεί μόνο την αρχή. Έχει ήδη λανσάρει πιλοτικά σε αγορές του εξωτερικού το το Digital Sales Assistant. Έναν έξυπνο αυτόνομο ηλεκτρονικό πωλητή ο οποίος με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης έχει τη δυνατότητα να προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις στους καταναλωτές και να τους βοηθάει να βρουν το ιδανικό παπούτσι για αυτούς, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία εξειδικευμένου πωλητή.

Χρηματοδότηση

Το 2023 έκλεισε επιτυχώς το γύρο χρηματοδότησης, ύψους 14 εκατ. ευρώ, η οποία είναι η μεγαλύτερη χρηματοδότηση που έχει λάβει μέχρι σήμερα. «Τα κεφάλαια αυτά μας έδωσαν ώθηση να επεκταθούμε σε νέες αγορές παγκοσμίως, να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο σχεδιασμό και ανάπτυξη νέων τεχνολογικών λύσεων που εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες μας, να ανοίξουμε το νέο μας γραφείο στην Αυστραλία, το οποίο έχει ήδη αποκτήσει δυναμική, και να ενισχύσουμε το κέντρο Καινοτομίας και Ανάπτυξης που ανοίξαμε στην Αθήνα το 2021 και αποτελεί πλέον την καρδιά των δραστηριοτήτων μας«, σημείωσε ο κ. Σταυράκης.

Ο ίδιος τόνισε ότι η εταιρεία έχει μπει στη φάση της κερδοφόρας ανάπτυξης, οπότε στην παρούσα φάση δεν υπάρχουν άμεσες ανάγκες χρηματοδότησης. Ωστόσο, «παρακολουθούμε την αγορά για πιθανές ευκαιρίες εξαγορών οι οποίες αν υλοποιηθούν ενδεχομένως να απαιτούν επιπρόσθετη χρηματοδότηση».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το μεγάλο κύμα της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχεται πιο γρήγορα από τις προβλέψεις αλλά η Ελλάδα προλαβαίνει να προσαρμοστεί

Οι οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ελλάδα συζητήθηκαν στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 10...

Μιχάλης Τσαμάζ: «Φεύγω στην ιδανική συγκυρία για τον ΟΤΕ»

«Ένας manager πρέπει να ξέρει πότε πρέπει να φύγει, ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποχωρήσει. Και για εμένα τώρα ήταν αυτή η...

N. Σταθόπουλος (BC Partners): Case Study επιτυχίας η Ελλάδα – Καμία συμφωνία ακόμα για την πώληση της Nova

Για το επενδυτικό περιβάλλον σε Ελλάδα, εξωτερικό, καθώς και για την πορεία των επενδυτικών κινήσεων της BC Partners στην χώρα μίλησε ο Νίκος Σταθόπουλος, Chairman,...

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται...

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών: Έρχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο του ΕΣΥ αναμένεται να βάλει το έργο των...