25 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

SafeSize: Η ελληνική startup επιχειρεί άνοιγμα σε νέες αγορές

Ο αυτόματος ηλεκτρονικός πωλητής παπουτσιών της ελληνικής startup SafeSize, που ήρθε να φέρει επανάσταση στον τρόπο που κάποιος επιλέγει το παπούτσι που φορά, είναι διαθέσιμος πιλοτικά σε δύο χώρες στο εξωτερικό  και συγκεκριμένα σε Ολλανδία και Ιρλανδία. Η εταιρεία  βρίσκεται  σε συζητήσεις για το λανσάρισμά του σε περισσότερες αγορές σε Ευρώπη, Ασία και Αυστραλία καθώς και στην Ελλάδα.

Ο αυτόματος ηλεκτρονικός πωλητής της SafeSize, το Digital Sales Assistant που «γεννήθηκε» στο κέντρο Ανάπτυξης και Καινοτομίας στην Αθήνα και είναι διαθέσιμη πιλοτικά σε Ολλανδία και Ιρλανδία σχεδιάζει την επέκτασή του σε νέα αγορές.

Ευρώπη, Ασία και Αυστραλία, καθώς και η Ελλάδα έχουν μπει στο στόχαστρο της διοίκησης της εταιρείας, η οποία βρίσκεται σε συζητήσεις για την εγκατάσταση Digital Sales Assistant με στόχο να διευκολύνει τον κάθε πελάτη να αγοράσει το σωστό παπούτσι.

Η καινοτομία που ξεκίνησε από την Αθήνα

Η καινοτομία που ξεκίνησε από την Αθήνα ίσως σύντομα επιστρέψει  στην χώρα μας με τον αυτόματο πωλητή μια καινοτομία που έχει κεντρίσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Το Digital Sales Assistant, ο «έξυπνος» αυτόμομος ηλεκτρονικός πωλητής έρχεται να δώσει λύση στις προκλήσεις της εποχής όπως η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού αλλά και η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση.

Αυτή τη στιγμή, ο αυτόματος ηλεκτρονικός πωλητής της SafeSize έχει λανσαριστεί πιλοτικά σε δύο μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα σε καταστήματα στην Ολλανδία και Ιρλανδία. Είναι μια παγκόσμια καινοτομία και το πρώτο προϊόν σε αυτή την κατηγορία, με πολύ μεγάλη προοπτική ανάπτυξης.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Άγγελος Σταυράκης, ιδρυτής και CEO της SafeSize, στόχος του νέου προϊόντος δεν είναι να αντικαταστήσει τους πωλητές μειώνοντας τις θέσεις εργασίας, αλλά συνδυαστικά με τη φυσική παρουσία να μειώσεις τις απώλειες σε πωλήσεις λόγω μεγάλης κίνησης.

Υπενθυμίζεται ότι η SafeSize άντλησε πρόσφατα 14 εκατ. ευρώ σε γύρο χρηματοδότησης στον οποίο συμμετείχε το Ταμείο Φαιστός. Σύμφωνα με πληροφορίες, στον γύρο χρηματοδότησης συμμετείχε και ένας μεγάλος παίκτης του λιανεμπορίου στον κλάδο της υπόδησης, ο οποίος εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο ως στρατηγικός επενδυτής. Παράλληλα, στον γύρο συμμετείχαν και υφιστάμενοι επενδυτές του εξωτερικού, όπως το ολλανδικό Convent Capital και η 3TS Capital Partners.

Ο Αυτόματος Ηλεκτρονικός Πωλητής

Ο αυτόματος ηλεκτρονικός πωλητής, βασισμένος σε Τεχνητή Νοημοσύνη, είναι σχεδιασμένος να προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις παπουτσιών στους καταναλωτές συνδυάζοντας τα δεδομένα του ποδιού τους (3D Foot Scan) και τις προσωπικές τους προτιμήσεις με το διαθέσιμο στοκ παπουτσιών του εκάστοτε καταστήματος. Αυτή η καινοτομία αναμένεται να φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμπειρία του καταναλωτή, δίνοντάς του πλέον τον απόλυτο έλεγχο σε όλο το αγοραστικό ταξίδι, και στα λειτουργικά κόστη των καταστημάτων αφού θα μπορούν να προτείνουν και να πωλούν παπούτσια χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία εξειδικευμένου πωλητή.

3D foot scanner

Η SafeSize έχει αναπτύξει το σύστημα 3D foot scanner, μέσω του οποίου δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να βρουν παπούτσια στα μέτρα τους, βοηθώντας παράλληλα τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου να περιορίσουν τα κόστη από τις επιστροφές υποδημάτων, σε περίπτωση που οι καταναλωτές δεν είναι ικανοποιημένοι με τις αγορές τους. Με το εγχείρημά της, η εταιρεία φιλοδοξεί να δώσει μία λύση σε ένα πρόβλημα που δημιουργεί «τρύπα» στα έσοδα των επιχειρήσεων.

Το σύστημα ήδη είναι εγκατεστημένο σε 2.500 φυσικά καταστήματα σε 50 χώρες παγκοσμίως (Intersport, Decathlon, Sports Direct, Super Sports Xebio κ.α.), με την εταιρεία να αναπτύσσει παράλληλα εφαρμογή, μέσω της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να σκανάρει το πόδι του με το κινητό του τηλέφωνο, προκειμένου να βρει το σωστό μέγεθος παπουτσιού, στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών του αγορών.

Η εταιρεία δεν έχει εικόνα μόνο από το ψηφιακό αποτύπωμα του ποδιού των καταναλωτών, αφού διαθέτει και ένα σύστημα το οποίο σκανάρει το εσωτερικό όλων των παπουτσιών για κάθε μοντέλο και brand, «δημιουργώντας 3D απεικονίσεις με τις ακριβείς διαστάσεις όλων των παπουτσιών». Κάθε χρόνο σκανάρονται πάνω από 2 εκατομμύρια παπούτσια, από αθλητικά μέχρι γόβες, σε μία από τις 9 εγκαταστάσεις της εταιρείας σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική.

Το προφίλ της εταιρείας

Φέτος η εταιρεία συμπληρώνει δέκα χρόνια παρουσίας στο επιχειρηματικό περιβάλλον, εντός και εκτός Ελλάδας.  Η ιδέα της SafeSize γεννήθηκε στην Ελλάδα και στη συνέχεια ταξίδεψε στην Ολλανδία όπου βρέθηκε η πρώτη χρηματοδότηση για την εταιρεία. Αυτή τη στιγμή έχει αναπτυχθεί σε 5 γραφεία σε Ολλανδία, Ελλάδα, Σλοβενία, Κίνα, Αυστραλία.

Αποτελείται από μία  ομάδα 65 ατόμων από 19 εθνικότητες, ενώ οι εκτιμήσεις θέλουν την εταιρεία να ξεπεράσει τα 100 άτομα προσωπικό, καθώς στην παρούσα φάση υπάρχουν διάφορες θέσεις ανοιχτές σε όλα τα γραφεία με έμφαση στο τεχνολογικό κομμάτι, καθώς και στο κομμάτι της εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πελατών της.

Σύντομα, η εταιρεία ξεκινά και τη λειτουργία ενός νέου γραφείου στην Αμερική, ενώ πριν από δύο χρόνια δημιουργήθηκε στην Αθήνα το κέντρο Καινοτομίας & Ανάπτυξης της SafeSize, επενδύοντας στο ταλέντο που υπάρχει στην Ελληνική αγορά και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας.

Σύμφωνα με όσα δηλώνει ο κ. Σταυράκης, τo 2022 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τη SafeSize, διατηρώντας έναν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης, ο οποίος ξεπερνά το 50% κάθε χρόνο.

Η SafeSize επεκτάθηκε μέσα στο 2023 σε Εσθονία, Κροατία, Κολομβία, Τουρκία, Μπαχρέιν, Νότια Κορέα και Αυστραλία, ενώ υπήρξαν νέες συνεργασίες σε Ολλανδία, Αγγλία, Κίνα και Ιαπωνία. Μερικοί από τους νέους πελάτες συμπεριλαμβάνουν παγκόσμια brands όπως Puma, Adidas, Nike, Hoka, αλλά και αλυσίδες καταστημάτων όπως Sports Direct, Marks & Spencer, SportVision, Rack Room Shoes, HighWave Sports.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Emirates διπλασίασε το δίκτυο συνεργατών της μέσα σε ένα χρόνο, μεταφέροντας τους επιβάτες της σε σχεδόν 1.700 επιπλέον πόλεις παγκοσμίως

Η Emirates έχει διπλασιάσει τον αριθμό των πόλεων που εξυπηρετεί πέραν του δικτύου της κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για...

Οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance επιβραβεύουν τους τακτικούς επιβάτες τους στη Σκανδιναβία

Η Star Alliance, η κορυφαία παγκόσμια αεροπορική συμμαχία, ανακοίνωσε ότι συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρείες-μέλη της προσφέρουν πλέον το πρόγραμμα «status match/challenge», το οποίο απευθύνεται σε...

Vodafone Ελλάδας: Σε πλήρη λειτουργία το Vodafone Tech Hub της Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο του 4ου Thessaloniki Metropolitan Summit με τίτλο «Making pathways to prosperity, solidity and cohesion for south-east Europe» που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο...

Η OPPO ανανεώνει τη συνεργασία της με την UEFA για τις επόμενες τρεις σεζόν

Η OPPO ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Ένωση Ευρωπαϊκών Ποδοσφαιρικών Ομοσπονδιών (UEFA) για τις επόμενες τρεις σεζόν. Η συμφωνία καλύπτει πολλές...

Η Nova στηρίζει έμπρακτα την Αττική ως Ανάδοχος Αποκατάστασης και Αναδάσωσης της περιοχής της Ιεράς Μονής Πεντέλης

H Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, πιστή στη δέσμευσή της προς το περιβάλλον, τις τοπικές...