26.2 C
Athens
Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Παρασκευή και Σαββατοκύριακο, μετά τις 6 μ.μ., κάνουν online shopping οι Έλληνες

της Νατάσας Φραγκούλη

Πιο ενεργοί προς το τέλος της εβδομάδας και κυρίως τα απογεύματα γίνονται οι Έλληνες online shoppers. Το 41% όσων ψωνίζουν διαδικτυακά δηλώνει την Παρασκευή, το Σάββατο ή την Κυριακή ως την προτιμώμενη ημέρα των αγορών τους. Ο δε πιο δημοφιλής χρόνος αγορών είναι περίπου 6-10 μ.μ., αφού το 21% όλων των αγοραστών στο Διαδίκτυο προτιμά αυτήν τη χρονική ζώνη.

Όσον αφορά τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι Έλληνες για να κάνουν τις αγορές τους, τα smartphones έχουν πλέον γίνει περισσότερο δημοφιλή από ότι οι φορητοί ή οι επιτραπέζιοι υπολογιστές. Το 62% των αγοραστών στο διαδίκτυο στην Ελλάδα χρησιμοποιεί smartphone για να κάνει τις αγορές του, έναντι 48% που χρησιμοποιεί φορητούς υπολογιστές.

Αναφορικά με το τί αγοράζουν πλέον οι Έλληνες από το Διαδίκτυο, παρότι τα είδη παντοπωλείου έχουν ακόμη δρόμο ώστε να δουν τις online αγορές που έχουν πχ τα είδη ένδυσης ή τα ηλεκτρονικά, η δυναμική τους αυξάνεται στη χώρα μας. Έτσι, οι πολίτες απαντούν ότι σκοπεύουν να αγοράζουν συσκευασμένα τρόφιμα από μια φορά στους 2-3 μήνες έως και μια φορά στις 15 μέρες.

Σούπερ χρήστες του ecommerce

 

Στην Ελλάδα, περίπου 7 στους 10 διαδικτυακούς καταναλωτές, ποσοστό 68%, επηρεάστηκαν κατά κάποιο τρόπο από την παγκόσμια πανδημία με αποτέλεσμα τη μείωση του εισοδήματός τους. Σχεδόν το 1/5 (21%) αυτών των πολιτών άρχισε να ψωνίζει διαδικτυακά πριν από λιγότερο από ένα χρόνο.

Αν και νέοι στο online κανάλι για αυτούς το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει ένα νέο ήσυχο λιμάνι για έρευνα, σύγκριση τιμών και αναζήτηση για προσφορές μέσα από το ασφαλές περιβάλλον των σπιτιών τους. «Οι καταναλωτές που έχουν επηρεαστεί από την πανδημία είναι και αυτοί που για συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες έχουν γίνει «σούπερ χρήστες» των διαδικτυακών αγορών χρησιμοποιώντας τις διαδικτυακές δυνατότητες στο έπακρο. Προϊόντα ομορφιάς μέχρι και καθαριστικά σπιτιού είναι ενδεικτικά κατηγορίες, που αγοράζονται σε σημαντικά μεγαλύτερο βαθμό από τους καταναλωτές, οι έχουν επηρεαστεί από την πανδημία, ενώ. Το φυσικό κανάλι εξακολουθεί να βρίσκεται στις προτιμήσεις αυτών που δεν έχουν επηρεαστεί», αναφέρει έρευνα της NielsenIQ.

Έτσι, έχει πλέον εκλείψει η αντίληψη που κυριαρχούσε πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα κερδίσει πολύ περισσότερο έδαφος ανάμεσα στους εύπορους καταναλωτές. Στο πλαίσιο αυτό,  οι χαμηλότερες τιμές είναι πλέον μεταξύ των τριών κορυφαίων λόγων για τη μετάβαση σε διαδικτυακές αγορές για το 66% των ερωτηθέντων

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

MindTheHack: H 1η ελληνική πλατφόρμα κυβερνοασφάλειας που κάνει χρήση της τεχνητής νοημοσύνης

Η MindΤheHack, νέα εταιρεία παροχής υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, επαναπροσδιορίζει το πεδίο του τομέα αυτού με χρήση πρωτοποριακής τεχνολογίας. Σε μια εποχή όπου οι κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται κατά...

HPE: Η επόμενη γενιά διαχείρισης δεδομένων με software-defined storage και automation που στηρίζεται στο ΑΙ

Η Hewlett Packard Enterprise ανακοίνωσε νέες λύσεις, διαθέσιμες στην πλατφόρμα HPE GreenLake cloud, που έχουν ως στόχο να απλοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο...

ΤΑΙΠΕΔ: Εκκίνηση διαγωνισμού για την ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου στον Δήμο Φυλής

Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει την έναρξη του δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού, με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, για την ανάπτυξη του Επιχειρηματικού...

Aναβάθμιση ψηφιακών δεξιοτήτων μέσω του Προγράμματος «Ψηφιακός Μετασχηματισμός»

Στην αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εργαζομένων σε σύγχρονους τεχνολογικούς τομείς στοχεύει η νέα πρόσκληση του Προγράμματος «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με...

Πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα για τη Vodafone Ελλάδας σε ετήσια βάση

Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα αποτελέσματα της Vodafone Ελλάδας κατά το οικονομικό έτος 2023-2024 που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου 2024), με τα έσοδα να σημειώνουν...