13.6 C
Athens
Σάββατο, 26 Νοεμβρίου, 2022

ΟΤΕ: Εμπορική “επίθεση” για να αυξήσει το μερίδιο στη σταθερή τηλεφωνία – Αυξημένα έσοδα από ICT

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου 

«Μάχη» προκειμένου να αυξήσει το μερίδιό του στην σταθερή τηλεφωνία δίνει ο ΟΤΕ προχωρώντας σε επιθετική εμπορική πολιτική, κάτι που αναμένεται να συνεχίσει τόσο στο 4ο τρίμηνο του 2022 όσο και το 2023. Την ίδια στιγμή ο Όμιλος καταγράφει αύξηση 43% σε ετήσια βάση στα έσοδα από έργα τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας (ICT).

Ο Chief Officer Χρηματοοικονομικών Θεμάτων Ομίλου ΟΤΕ, Μπάμπης Μαζαράκης, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης όπου παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα του 3ου τριμήνου σε αναλυτές, τόνισε ότι η πτώση στα έσοδα στη σταθερή τηλεφωνία προέρχεται κυρίως από τις προσπάθειες του ΟΤΕ να ενισχύσει τα μερίδια του στις ευρυζωνικές συνδέσεις όπου και πήρε το μεγαλύτερο μέρος στην αγορά.

Όπως ανέφερε ο ίδιος στην Ελλάδα οι τηλεπικοινωνίες, τόσο οι σταθερές όσο και οι κινητές διακρίνονται από έντονο ανταγωνισμό, ο οποίος όμως «δεν μας εμποδίζει να ενισχύσουμε την παρουσία μας και ταυτόχρονα να επενδύουμε σε εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση του δικτύου μας».

Ευρυζωνικές συνδέσεις

«Προσέξατε πως έχουμε πάρει το μεγαλύτερο μέρος των νέων ευρυζωνικών συνδέσεων. Δεν μας ανησυχεί η πτώση των εσόδων, έγινε επίτηδες. Αξιοποιούμε την καλή πορεία σε άλλους τομείς για να διασφαλίσουμε αυτό τον τομέα που είναι βασικός για εμάς», είπε ο κ. Μαζαράκης μιλώντας για τη σταθερή τηλεφωνία.

Αναφερόμενος στη μείωση συνδέσεων τόνισε ότι είναι κυρίως συνδέσεις μόνο φωνής. «Γι’ αυτό και προχωράμε σε εμπορικές ενέργειες προκειμένου να ενισχύσουμε τη βάση μας αλλά και να αναβαθμίσουμε σε υψηλότερες ταχύτητες τους πελάτες μας» ανέφερε χαρακτηριστικά και συνέχισε «Λαμβάνουμε υπόψιν τις ανησυχίες των καταναλωτών και θέλουμε οι τηλεπικοινωνιακές δαπάνες να μην τους ανησυχούν. Γι’ αυτό αυξήσαμε τις ταχύτητες και συνεχίζουμε να κάνουμε προσπάθειες ότι προς αυτή την κατεύθυνση».

Αναφερόμενος στα έργα πληροφορικής ο κ. Μαζαράκης είπε ότι ο Όμιλος πήρε πολύ σημαντικά έργα στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα επιφέροντας αύξηση  εσόδων 43% σε ετήσια βάση. Αυτό δίνει και μεγαλύτερη ευελιξία στον ΟΤΕ για να προχωρήσει στην επιθετική πολιτική για την σταθερή τηλεφωνία.

Οι επενδύσεις και η τηλεόραση

Οι επενδύσεις σε FTTH και δίκτυα 5G αναμένεται να οδηγήσουν σταδιακά σε υψηλότερη ζήτηση και ανάπτυξη.  Σύμφωνα με τον κ. Μαζαράκη η εγκατάσταση οπτικών ινών προχωρά κανονικά ενώ ανέφερε ότι ο Όμιλος έχει φιλόδοξα σχέδια παρά το γεγονός ότι δεν έχει κρατικές επιδοτήσεις. Συνολικά, σε ετήσια βάση η διείσδυση του δικτύου οπτικών ινών αυξήθηκε κατά 12,7%.

Η επέκταση του δικτύου 5G συνεχίζεται με στόχο πληθυσμιακή κάλυψη 80% μέχρι το τέλος του 2022 και 90% για το τέλος του 2023. Ο ΟΤΕ συνεχίζει να προωθεί τη χρήση δεδομένων μέσω του κορυφαίου δικτύου 4G/4G+/5G, και παράλληλα ενισχύει τα έσοδά. Ακόμη , στα σχέδιο του ομίλου είναι και η ανάπτυξη αυτόνομου δικτύου 5G ωςι το τέλος του 2023. Όπως είπε ο κ. Μαζαράκης, η πελατειακή βάση της κινητής τηλεφωνίας του ΟΤΕ συνέχισε να αυξάνεται φθάνοντας στο τέλος του τρίτου τριμήνου τα 7,4 εκατ., αυξημένη κατά 5,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Για  τις υπηρεσίες τηλεόρασης ανέφερε ότι οι συνδρομητές συνέχισαν να αυξάνονται φθάνοντας τις 644 χιλιάδες, με ρυθμό  7,3% σε ετήσια βάση, παρά τον ανταγωνισμό αλλά  και την πειρατεία.

Payzy

Αισιόδοξος για την πορεία του Payzy εμφανίστηκε ο κ. Μαζαράκης κατά τη διάρκεια της υτηλεδιάσκεψης. Απαντώντας σε ερώτηση για την πορεία της νέας εφαρμογής που έκλεισε ένα μήνα από την ημέρα που ξεκίνησε η λειτουργία του υποστήριξε ότι είναι πολύ νωρίς να κάνει κανείς προβλέψεις ωστόσο περιμένουν πολλά.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι \τον πρώτο μήνα λειτουργίας η εφαρμογή έπιασε το στόχο του έτους όσον αφορά τα νέα iban

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

LG UltraGear 48GQ900: η καλύτερη OLED gaming οθόνη για καθηλωτικό παιχνίδι

Συγκλονιστική ταχύτητα και εξαιρετική ευκρίνεια  Το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics (LG) παρουσιάζει την νέα gaming UltraGear™ οθόνη (μοντέλο 48GQ900-B), την πρώτη OLED...

Πρώτη πιλοτική εφαρμογή εποπτείας ασφάλειας υδατοδρομίου στην Ελλάδα με την χρήση Drone

Την Δευτέρα 22 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ),  Δρ. Τσίτουρα Χρήστου με παρουσία του κου Διαμαντάκου Κωνσταντίνου, προϊσταμένου...

SoftOne: Το SHOPRANOS είναι η πιο σύγχρονη και οικονομική Β2Β eCommerce λύση

Η SoftOne, ηγέτης στην αγορά επιχειρηματικού λογισμικού και cloud εφαρμογών, παρουσίασε  το SHOPRANOS, την πιο σύγχρονη και οικονομική λύση για τη δημιουργία καταστήματος Β2Β...

Suzuki Clean Ocean Project: Δραστηριότητες εθελοντισμού από την Suzuki Marine για καθαρές θάλασσες και ακτές

Τα τελευταία χρόνια, τα θαλάσσια απορρίμματα πλαστικών αποτελούν  ένα σημαντικό περιβαλλοντικό ζήτημα, καθώς μια τεράστια ποσότητα τέτοιων αποβλήτων που δεν έχουν συλλεχθεί, εξακολουθούν να...

BOX: Χιλιάδες προσφορές και για «ποδοσφαιρικές» παραγγελίες

Παρέα με το ΒΟΧ μπορούν οι καταναλωτές να παρακολουθήσουν τις μεγάλες ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις σε κορυφαίες διοργανώσεις, παραγγέλνοντας το αγαπημένο τους φαγητό μέσα από μια...