23.8 C
Athens
Σάββατο, 23 Οκτωβρίου, 2021

ΟΣΥ: «Σύννεφα» στη σχέση με τα ΚΤΕΛ

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου

Με προβλήματα ξεκίνησε το 2021 για την ΟΣΥ. Στο αμαξοστάσιο των Άνω Λιοσίων στις 2 Ιανουαρίου μπήκαν 4 λεωφορεία των ΚΤΕΛ με την αιτιολογία της ρύθμισης της τηλεματικής.

Όπως είναι γνωστό από τη συμφωνία ΟΑΣΑ – ΚΤΕΛ η τηλεματική στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ  ρυθμίζεται σε χώρο που τους έχει παραχωρηθεί στην περιοχή της Ελευσίνας από την εταιρεία που έχουν πάρει τα λεωφορεία με μίσθωση. Σε καμία περίπτωση δεν μπορουν να χρησιοποιήσουν τα δημόσια αμαξοστάδια της ΟΣΥ.

Στα αμαξοστάσια της ΟΣΥ δεν επιτρέπεται η είσοδος σε κανέναν άλλο εκτός από τα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς και το προσωπικό της ΟΣΥ για λόγους ασφαλείας.

Ωστόσο τα 4 λεωφορεία των ΚΤΕΛ πέρασαν στο αμαξοστάσιο δείχνοντας ακόμα μία φορά την «τρύπα» στην ασφάλεια της ΟΣΥ.

Όπως αποδείχθηκε αργότερα η διοίκηση στης ΟΣΥ δεν είχε δώσει σχετική εντολή με αποτέλεσμα όταν στις 3 Ιανουαρίου άλλα λεωφορεία των ΚΤΕΛ επιχείρησαν την είσοδο τους, τελικά τους απαγορεύτηκε. Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ διέταξε την πειθαρχική διαδικασία, σύμφωνα με τον Γενικο Κανονισμό Προσωπικού, για τον τρόπο που εισήλθαν τα λωφορεία το αμαξοστάσιο.

Αυτό πυροδότησε τις έντονες αντιδράσεις των συνδικαλιστών οι οποίοι κάνουν λόγο για παράνομη πράξη, τονίζοντας ότι δεν θα το αφήσουν «να περάσει». Μάλιστα αναφέρονται σε σε συμφωνία παραχώρησης άλλων εννέα λεωφορειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ από την διοίκηση του ΟΑΣΑ.

Τις επόμενες ώρες αναμένονται σημαντικές αντιδράσεις από την πλευρά των Σωματείων Εργαζομένων οι οποίοι αντιδρούν στην σχετική πληροφορία που έχει δει το φως της δημοσιότητας.

Πρόβλημα με τις ακυρώσεις εισιτηρίων

Πάντως, αυτό δεν ήταν το μοναδικό περιστατικό που δημιούργησε πρόβλημα στην ΟΣΥ.

Την Πρωτοχρονιά δεν λειτουργούσε το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε πολλά λεωφορεία της ΟΣΥ.Νωρίς το πρωί, οι οδηγοί των λεωφορείων της ΟΣΥ διαπίστωσαν ότι κανένας επιβάτης δεν μπορούσε να επικυρώσει το εισιτήριό του.

Τα ακυρωτικά μηχανήματα είχαν την ένδειξη «Ανεπιτυχής» ενώ παράλληλα στην οθόνη του οδηγού δεν υπήρχε καμία καταμέτρηση επικύρωσης εισιτηρίων.

Έντονο πρόβλημα δημιουργήθηκε σε οδηγούς που εργάζονταν στις γραμμές του Αεροδρομίου, οι οποίοι πωλούν εισιτήρια, καθώς αναζητήθηκαν ευθύνες από επιβάτες στον οδηγό ότι τους πούλησε μη έγκυρο εισιτήριο ζητώντας πίσω τα χρήματά τους.

Αυτό προκύπτουν από δημοσίευμα citybus-drivers.com, σύμφωνα με το οποίο, στα εκδοτήρια είχε δοθεί εντολή από την Διοίκηση της ΟΣΥ στις 4:30 τα ξημερώματα να ενημερώσουν τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων η οποία έγινε επιτυχώς καθώς σε δοκιμή που έγινε “διάβαζαν” όλα τα εισιτήρια. Ωστόσο το αποτέλεσμα ήταν πολλά από τα λεωφορεία να μην είναι έτοιμα και έπρεπε να επιστρέψουν στο αμαξοστάσιο για να γίνει η σχετική ρύθμιση.

Αποτέλεσμα ήταν διαφυγόντα κέρδη για μια εταιρεία με σημαντικά  ελλείμματα.

Την ίδια στιγμή η εταιρεία πρέπει να αντιμετωπίσει την σημαντική μείωση της επιβατικής κίνησης κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown με στελέχη της εταιρείας να κάνουν λόγο για μείωση που ξεπερνά το 70%.

Τι δηλώνει ο υπουργός Μεταφορών

Από την πλευρά του ο  Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής σε άρθρο του στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» με θέμα: «Σε υποδομές και μεταφορές, η προσπάθεια κορυφώνεται» αναφέρει ότι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μέσα σε 17 μήνες έχουν γίνει όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα χρόνια. «Προχωράμε με διαφάνεια και τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα, μεταρρυθμίσεις που δεν έχουν ξαναγίνει. Ξέρουμε καλά, όμως, ότι αυτά δεν είναι αρκετά για τους πολίτες. Γι’ αυτό με το νέο έτος συνεχίζουμε αποφασιστικά.

  • Ολοκληρώνεται άμεσα ο διαγωνισμός για την προμήθεια 300 σύγχρονων λεωφορείων με leasing, που είναι ήδη στη φάση της αξιολόγησης.
  • Ολοκληρώνονται, επίσης, οι συνολικά 609 προσλήψεις σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ.
  • Στη Θεσσαλονίκη, ο στόχος είναι να ξεπεράσουμε τα 550 λεωφορεία μέχρι τέλος Ιανουαρίου.
  • Και βέβαια, οι αστικές συγκοινωνίες μας θα περάσουν στην επόμενη ημέρα, με το μεγάλο διαγωνισμό για την προμήθεια 1.300 σύγχρονων λεωφορείων».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου και η Google Arts & Culture ψηφιοποιούν το πρόγραμμα «ΜΟΡΙΑΣ ‘21»

200 έργα τέχνης και 5 εκθέματα για τον εορτασμό της 200ης επετείου της Ελληνικής Επανάστασης στην Πελοπόννησο είναι τώρα διαθέσιμα στο artsandculture.google.comΜε την ευκαιρία...

Οι τράπεζες συμβουλεύουν: 6 βήματα για προστατευτείτε από διαδικτυακές απάτες

Όλοι - οι σχεδόν όλοι - με τον έναν ή τον άλλο τρόπο χρησιμοποιούμε τα ψηφιακά κανάλια. Για τον λόγο αυτόν προτεραιότητά μας πρέπει...

Η Honda αποκαλύπτει το νέο Σύστημα Ασφάλειας και Υποστήριξης Οδηγού Honda SENSING 360

Η Honda Motor Co., Ltd. αποκάλυψε το νέο σύστημα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda SENSING 360 που καταργεί τα τυφλά σημεία γύρω από το...

Γ. Κωνσταντινίδης: «Με την τεχνολογία η χώρα μπορεί να αλλάξει πίστα»

 - Τη σημασία της ταχύτητας στην υλοποίηση των έργων και των στόχων προς την ψηφιακή μετάβαση από όλους τους φορείς της αγοράς, υπογράμμισε ο...

Σε λειτουργία το daktylios.gov.gr για τα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα

Ψηφιακά μέσω του daktylios.gov.gr μπορούν οι πολίτες να εκδίδουν το ειδικό σήμα για την ελεύθερη κυκλοφορία στον δακτύλιο της Αθήνας για τα φιλικά προς το περιβάλλον...