14.3 C
Athens
Τρίτη, Απρίλιος 20, 2021

ΟΣΥ: Από «ακτινογραφία» περνούν τα νέα λεωφορεία οι τεχνικοί της εταιρείας

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου

Τα πρώτα 40 λεωφορεία από το σύνολο των 300 που προμηθεύεται με leasing η ΟΣΥ έφτασαν στα αμαξοστάσια και οι τεχνικοί αναμένεται μέσα στις επόμενες ώρες να τα περάσουν από «κόσκινο», προκειμένου να κυκλοφορήσουν με ασφάλεια την Παρασκευή.

Οι τεχνικοί θα ελέγξουν την ασφάλεια, αλλά και την προσβασιμότητα των λεωφορείων που εντάσσονται στο στόλο της ΟΣΥ για τουλάχιστον τρία χρόνια. Ήδη στα λεωφορεία έχει τοποθετηθεί σύστημα τηλεματικής, αλλά και ηλεκτρονικό εισιτήριο, κάτι που δεν έχει γίνει από τον περασμένο Οκτώβριο στα λεωφορεία ΚΤΕΛ που εκτελούν γραμμές εκτός αστικού ιστού.

Τα λεωφορεία θα κληθούν να καλύψουν γραμμές που παρατηρείται αυξημένη κίνηση και συνωστισμός με 300 επιπλέον δρομολόγια. Η ενίσχυση θα γίνει στις γραμμές:

  • 051 «ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ – ΟΜΟΝΟΙΑ (μέσω ΑΚΑΔ. ΠΛΑΤ.),
  • 224 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ – ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΠΟΛΥΓΩΝΟ),
  • 813 (ΑΒΕΡΩΦ -ΠΡΟΥΣΣΗΣ),
  • 211(ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ)
  • 550 (ΚΗΦΙΣΙΑ -Π. ΦΑΛΗΡΟ),
  • 040 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ),
  • 049 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ -ΟΜΟΝΟΙΑ),
  • Α7(ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ -ΚΗΦΙΣΙΑ),
  • Β2 (ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ – ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ),
  • Α3 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ -ΓΛΥΦΑΔΑ),
  • Α5 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ –ΑΝΘΟΥΣΑ),
  • 622 (ΓΟΥΔΗ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ) -815 (ΓΟΥΔΗ -ΤΑΥΡΟΣ),
  • 136 (ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ)- 137(ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) και
  • 106 (ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) -126 (ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ).

Νέοι οδηγοί στα τρόλει

Παράλληλα αλλάζει και η εικόνα των τρόλεϊ με την έλευση των νέων οδηγών. Ηδη έχει προγραμματιστεί η λειτουργία μίας νέας επιπρόσθετης γραμμής τρόλεϊ στο κέντρο της Αθήνας με διέλευση από την οδό Πατησίων, όπου τα περισσότερα τρόλεϊ περνούν γεμάτα αφήνοντας πολλές φορές επιβάτες εκτός διαδρομής.

Η νέα γραμμή σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής, καθώς τα τελευταία χρόνια στην ΟΣΥ συνεχώς αποφασίζονται περικοπές γραμμών προκειμένου να μειωθεί το έργο των οδικών συγκοινωνιών και να δοθεί έμφαση σε αυτό των μέσων σταθερής τροχιάς.

O υπουργός Υποδομών – Μεταφορών Κ. Καραμανλής επισκέφθηκε την Τετάρτη  το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στου Ρέντη, όπου βρίσκονται τα νέα λεωφορεία και ενημερώθηκε για την αναδιάταξη του συγκοινωνιακού έργου και τη σταδιακή προσθήκη των 300 λεωφορείων με leasing κατά προτεραιότητα στις γραμμές, όπου παρουσιάζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Καραμανλής: «Η προσπάθεια συνεχίζεται, οι δεσμεύσεις μας υλοποιούνται»

«Η προσπάθεια συνεχίζεται, οι δεσμεύσεις μας υλοποιούνται», τόνισε σε δηλώσεις του στη συνέχεια ο κ. Καραμανλής.

Εξήγησε ότι: «Από την Παρασκευή, σταδιακά, 300 νέα λεωφορεία που προμηθευτήκαμε με leasing θα βγουν στους δρόμους της Αθήνας. Θα προστεθούν στοχευμένα, ξεκινώντας από 14 επιβαρυμένες γραμμές. Αυτό πρακτικά σημαίνει έως και 30 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα σε καθεμία από αυτές τις γραμμές».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε: «Όταν βγουν και τα 300 λεωφορεία, τα οποία φυσικά σταδιακά θα ενισχύσουν και άλλες γραμμές, θα έχουμε συνολικά άλλα 3.500 με 4.000 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα, που θα προστεθούν στα ήδη 3.000 περισσότερα που έχουμε σήμερα σε σχέση με πριν λίγους μήνες».

Πρόκειται για το 4ο βήμα του σχεδίου για καλύτερες αστικές συγκοινωνίες:

  • Ανάταξη του στόλου με επισκευές και συντήρηση. Αύξηση στις δαπάνες για συντήρηση 200%.
  • Ενίσχυση του στόλου με 200 οχήματα μέσω συμφωνίας με ΚΤΕΛ.
  • Προσλήψεις. Η διαδικασία πλέον ολοκληρώθηκε.
  • Ενίσχυση και με leasing.

«Και βέβαια προετοιμάζουμε εντατικά και το επόμενο, 5ο βήμα, το διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων, που όπως δεσμεύθηκε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και μετά από πρόταση της Κυβέρνησης έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης» πρόσθεσε και κατέληξε:

Δεν λέμε ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα. Όμως μέσα σε 1,5 χρόνο έχουμε κάνει όσα δεν έγιναν επί μια 10ετία στην οποία δεν ήρθε ούτε ένα νέο λεωφορείο, δεν έγινε ούτε μία πρόσληψη. Και συνεχίζουμε…»

Γ.Κεφαλογιάννης: Υποδομή που θα παραμείνει για πολλά χρόνια και μετά τον κορωνοϊό

«Σήμερα ξεκινά άλλο ένα βήμα της μεγάλης προσπάθειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ουσιαστική ενίσχυση του στόλου των Αστικών Συγκοινωνιών», δήλωσε από την πλευρά του ο κ. Κεφαλογιάννης.

Υπενθύμισε ότι: «Προηγήθηκαν το πρόγραμμα ανάταξης περίπου 100 οχημάτων με την προμήθεια ανταλλακτικών και η προσθήκη των 200 λεωφορείων που έγινε το φθινόπωρο, μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ. Από τον Σεπτέμβριο έχουν αυξηθεί κατά περίπου 3.000 τα δρομολόγια στις Οδικές Συγκοινωνίες».

Ο κ. Κεφαλογιάννης επισήμανε ότι: «Τα νέα λεωφορεία, μέσω leasing, που θα προστεθούν, με αφετηρία τα πρώτα 40 την Παρασκευή, θα πυκνώσουν περαιτέρω τη συχνότητα των δρομολογίων, εν μέσω και του τρίτου κύματος της πανδημίας» και κατέληξε:

«Όμως, μαζί με τις 609 προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν και τον μεγάλο διαγωνισμό για την προμήθεια 800 νέων οχημάτων που προχωρά, τα δημόσια μέσα μεταφοράς αποκτούν μια υποδομή που θα παραμείνει για πολλά χρόνια και μετά τον κορονοϊό».

Υπενθυμίζεται ότι οι εταιρείες στις οποίες ανατέθηκε η μίσθωση είναι οι «MED BUS AND TRUCK CENTER ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΕ», «ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ & ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και «ΕΘΝΙΚΗ  LEASING AE».

Όσον αφορά τα μοντέλα των λεωφορείων, τα 12μετρα (κανονικά) λεωφορεία θα είναι 6 διαφορετικών τύπων: Ιrisbus Crossway LE 2011, Irisbus Crossway LE 2010, Solaris Urbino 12 2010, Volvo / B9L / 7700, ΜΑΝ / Lion’s City A21, Mercedes Benz/Citaro O530. Τα αρθρωτά 18μετρα λεωφορεία θα είναι 4 τύπων: Solaris Urbino 18 2010, ΜΑΝ / Lion’s City A23, Mercedes Benz/Citaro O530G, Solaris Urbino 18.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το HP LIFE συμπεριλαμβάνεται στην ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών για την διάθεση εκπαιδευτικού υλικού

Η HP Hellas ανακοινώνει την ένταξη από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης της πλατφόρμας HP LIFE (Learning Initiative for Entrepreneurs), μιας πρωτοβουλίας του HP Foundation,...

13 εκατ. ευρώ για λιγότερη γραφειοκρατία στο Δημόσιο: Διαγωνισμός του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Στην προκήρυξη διεθνούς, ηλεκτρονικού, ανοικτού, διαγωνισμού για την παροχή Υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Επιστημονικής Υποστήριξης για το Εθνικό Πρόγραμμα Απλούστευσης Διαδικασιών (ΕΠΑΔ) προχωρά το Υπουργείο...

65% των Ελλήνων ιδιοκτητών θέλουν αλλά δεν μπορούν να ανακαινίσουν τις κατοικίες τους

Θα ήθελαν, αλλά τα οικονομικά τους δεν το επιτρέπουν. Ο λόγος για τους ιδιοκτήτες ακινήτων, που θα ήθελαν να προγραμματίσουν την ανακαίνιση των σπιτιών...

Η πανδημία ροκανίζει τις επενδύσεις των ελληνικών εταιρειών σε Ε&Α

 της Νατάσας ΦραγκούληΤο 47% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα θα μειώσει τις επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη ελέω πανδημίας.Μπορεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός να αποτελεί μονόδρομο...

EY: Η Ελλάδα εξελίσσεται σε περιφερειακό κόμβο logistics – Τα έργα που την «ισχυροποίησαν»

Ραγδαία ανάπτυξη σημειώθηκε στον ελληνικό κλάδο των μεταφορών και logistics από το 2017 έως σήμερα, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής γεωγραφικής θέσης της χώρας, της...