15.6 C
Athens
Παρασκευή, 28 Μαρτίου, 2025

Οι καταναλωτές αρχίζουν να εμπιστεύονται τα κρυπτονομίσματα

Ο γενικότερος φόβος των καταναλωτών για τα κρυπτονομίσματα δείχνει να μειώνεται, με τους gamers να αποτελούν πρωτοπόρο στην κανονικοποίησή τους. Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα ThеSuper Sale Gamewhos the winnerA study on how we shop and pay“, που πραγματοποιήθηκε από την Arlington Research για λογαριασμό της Kaspersky, το 81% των gamers που απάντησε έχει στην κατοχή του κάποιο κρυπτονόμισμα, ενώ σχεδόν οι μισοί (55%) συμμετέχοντες στην έρευνα περιγράφουν τον εαυτό τους ως “πολύ ενημερωμένο” ή “εξαιρετικά ενημερωμένο για τα κρυπτονομίσματα”.

Ένα άλλο εντυπωσιακό εύρημα είναι ότι το χάσμα ψηφιακών γνώσεων μεταξύ ανδρών και γυναικών έχει μειωθεί από το 2022. Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές πιστεύουν ότι το κρυπτονόμισμα θα αποτελέσει το μέλλον των αγορών και θα ήταν σύμφωνοι να το χρησιμοποιήσουν ως επιλογή πληρωμής στην καθημερινή τους ζωή, με το 38% να δηλώνει πως θα το χρησιμοποιούσε ακόμη και για να πραγματοποιήσει αγορές από το σούπερ market.    

Οι παγκόσμιες έρευνες αποδεικνύουν ότι υπάρχει υψηλό ενδιαφέρον για τα κρυπτονομίσματα: Το 92% των ερωτηθέντων έχει ακούσει γι’ αυτά, ενώ το 50% δήλωσε ότι τα γνωρίζει και κατανοεί τι είναι. Παρότι ορισμένες χώρες παραμένουν επιφυλακτικές, στην πραγματικότητα η πιο συνηθισμένη πρόβλεψη αναφορικά με τα κρυπτονομίσματα είναι ότι θα αποτελέσουν το “μέλλον του χρήματος” παγκοσμίως. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, η Kaspersky ερεύνησε τη συμπεριφορά και τη στάση των χρηστών απέναντι στη χρήση κρυπτονομισμάτων.

Η Kaspersky κατέδειξε ότι η γνώση των καταναλωτών σχετικά με τα κρυπτονομίσματα και η εμπιστοσύνη τους σε αυτά έχει αυξηθεί. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην έρευνα (55%) απάντησαν ότι είναι “πολύ” ή “εξαιρετικά ενημερωμένοι” στο θέμα των κρυπτονομίσματων. Οι γυναίκες φαίνεται να έχουν αυξήσει την εξοικείωσή τους με τα crypto καθώς το 41% δηλώνει ότι γνωρίζει πολλά για το κρυπτονόμισμα σε σύγκριση με το 46% των ανδρών – με τη διαφορά στο ποσοστό να έχει μειωθεί σε σχέση με το 2022. Οι gamers είναι ιδιαιτέρως εξοικειωμένοι, με το 81% να έχει στην κατοχή του κρυπτονομίσματα.

«Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας δείχνουν ότι το ενδιαφέρον του κοινού για τα κρυπτονομίσματα έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Πλέον, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (55%) είναι σίγουροι ότι κατανοούν εξαιρετικά ή πολύ καλά το ψηφιακό χρήμα. Υποστηρίζουμε τις ανάγκες της αγοράς κρυπτονομισμάτων προσθέτοντας ειδικές λειτουργίες προστασίας στις ολοκληρωμένες λύσεις ασφαλείας μας, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να ασχολούνται με κρυπτονομίσματα χωρίς να διακινδυνεύουν τα χρήματα και τα προσωπικά τους δεδομένα στον κυβερνοχώρο», σχολιάζει η Marina Titova, Αντιπρόεδρος, Consumer Product Marketing της Kaspersky.

Using cryptocurrency to pay in a store is…

Αποδεκτά για τις ηλεκτρονικές αγορές

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες πιστεύουν ότι οι πληρωμές μέσω κρυπτονομισμάτων θα γίνουν μια ευρέως αποδεκτή επιλογή για τις ηλεκτρονικές αγορές (44%). Επιπλέον, το 40% του δείγματος θα τα χρησιμοποιούσε περισσότερο εάν υπήρχαν περισσότερες ευκαιρίες πληρωμής στην καθημερινότητα. Ταυτόχρονα, η πλειονότητα των ερωτηθέντων (87%) αισθάνεται άνετα να πληρώσει για online αγορές με ψηφιακό χρήμα, ενώ το 86% θα ήταν σύμφωνο να πληρώσει με crypto ακόμα και σε φυσικά καταστήματα.

Ωστόσο, οι gamers συνήθως αγοράζουν αντικείμενα τα οποία έχουν άμεση σχέση με τα ενδιαφέροντά τους, όπως βιντεοπαιχνίδια (65%) και αγορές ή αναβαθμίσεις εντός του παιχνιδιού (47%). Παρόλα αυτά το 54% αγοράζει εξοπλισμό βιντεοπαιχνιδιών, όπως ειδικά πληκτρολόγια – μπορείτε να αγοράσετε ακόμη και ειδικά τιμόνια, μοχλούς ταχυτήτων και πεντάλ για παιχνίδια οδήγησης. Επίσης, τα κρυπτονομίσματα χρησιμοποιούνται και για την αγορά ειδών ένδυσης (46%) αλλά και για γενικότερες αγορές (38%) συμφώνα με τις απαντήσεις των ερωτηθέντων. 

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι αυτοί οι καταναλωτές είναι λιγότερο έτοιμοι να προχωρήσουν σε αγορές μεγάλης αξίας, όπως ένα σπίτι (24%) ή αυτοκίνητα (31%), χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα.

Using cryptocurrency during super-sales events
Using cryptocurrency during super-sales events

Η αστάθεια των τιμών και οι απάτες στην αγορά των crypto επισημάνθηκαν από το 43% των ερωτηθέντων ως πιθανές ανησυχίες και κίνδυνοι. Οι εν λόγω κίνδυνοι εμποδίζουν κάποιους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν κρυπτονομίσματα, καθώς το 15% δεν είναι σίγουρο για το πώς μπορεί να προστατευτεί επαρκώς και συνεπώς είναι λιγότερο πιθανό να τα προμηθευτεί.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

eVivlio: Το Bookvoice, ο τεχνολογικός και πολιτιστικός συνεργάτης πίσω από την καινοτομία του Υπουργείου Παιδείας

Η πρόσβαση στη γνώση και τη λογοτεχνία γίνεται πιο εύκολη από ποτέ με τη νέα εφαρμογή eVivlio, που φέρει τη σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και...

Με ρυθμό 21% θα τρέχουν οι επενδύσεις σε data centers έως το 2029

Της Νατάσας Φραγκούλη Η επένδυση στις υποδομές τεχνητής νοημοσύνης (AI) συνεχίζει την ανοδική της πορεία, παρά τις αυξανόμενες ανησυχίες για τη βιωσιμότητα των data centers....

Ξεκινά η υλοποίηση του νέου Εθνικού Υπερυπολογιστή «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» και του Κέντρου Δεδομένων στο ΤΠΠ Λαυρίου

Την έναρξη υλοποίησης του νέου Εθνικού Υπερυπολογιστή «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» και του Κέντρου Δεδομένων Λαυρίου, ανακοίνωσε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, σήμερα, 26 Μαρτίου, από...

Ποιες χώρες στον κόσμο έχουν τους πιο υψηλούς δείκτες αισιοδοξίας για το ΑΙ

Της Νατάσας Φραγκούλη Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει εισέλθει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας ποικίλους τομείς και μετασχηματίζοντας τον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε. Σύμφωνα...

Στα 51 δισ. δολάρια έως το 2028 η αγορά κυβερνοασφάλειας IoT

Της Νατάσας Φραγκούλη Η ταχεία ανάπτυξη των οικοσυστημάτων Internet of Things (IoT) έχει προσφέρει σημαντικά οφέλη στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων και τη συνδεσιμότητα. Ωστόσο, αυτή η ανάπτυξη των...