9.5 C
Athens
Κυριακή, 29 Ιανουαρίου, 2023

Οι Έλληνες εμπιστεύονται το mobile banking και τα τραπεζικά apps

  •  Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη

Εμπιστοσύνη στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, που παρέχονται online, έχουν πλέον οι Έλληνες, οι οποίοι μάλιστα δηλώνουν ότι αισθάνονται μεγάλη σιγουριά όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και πληρώνουν τις online ή τις αγορές σε φυσικά καταστήματα μέσω ενός application στο κινητό τους.

Συνολικά, οι περισσότεροι Ευρωπαίοι -και οι Έλληνες- χρησιμοποιούν σήμερα μια εφαρμογή mobile banking ή έναν ιστότοπο για να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους και να ελέγξουν το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, καθώς και μια εφαρμογή mobile banking για να πληρώσουν σε καταστήματα ή στο Διαδίκτυο.

Για την ακρίβεια, το 86% των Ευρωπαίων απαντά ότι αισθάνεται σιγουριά στη διαχείριση των προσωπικών τους οικονομικών. Ταυτόχρονα, το 73% αισθάνεται σιγουριά για τις τραπεζικές συναλλαγές στο Διαδίκτυο. Στην Ελλάδα τα αντίστοιχα ποσοστά είναι ελαφρώς χαμηλότερα και συγκεκριμένα: 78% και 64%.

Όπως προκύπτει από έρευνα του Ευρωβαρόμετρου σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι Ευρωπαίοι αλληλεπιδρούν με τις ψηφιακέδς χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, αν και οι Ευρωπαίοι έχουν εισέλθει για τα καλά στην εποχή του mobile banking, η συχνότητα χρήσης ψηφιακών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ποικίλλει μεταξύ των κρατών μελών.

Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι Ευρωπαίοι έχουν διαφορετικές συνήθειες όσον αφορά την ψηφιακή χρηματοδότηση και δικαιολογούν τη συνεχή προσοχή στη χρηματοοικονομική ένταξη.

Δεκτικοί στο ψηφιακό ευρώ

Τα ίδια στοιχεία του Ευρωβαρόμετρου δείχνουν ότι η συντριπτική πλειονότητα και συγκεκριμένα το 86% των Ευρωπαίων βρίσκει εύκολο να κάνει ανάληψη μετρητών στην περιοχή όπου ζει, αν και τα αποτελέσματα διαφέρουν σημαντικά σε ολόκληρη την ΕΕ. Στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο και φτάνει στο 89%

Επιπλέον, ένας στους τρεις Ευρωπαίους (το 33%) έχει ακούσει για συζητήσεις για το ψηφιακό ευρώ. Στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο και διαμορφώνεται στο 43%. Πρακτικά σχεδόν οι μισοί Έλληνες έχουν μια κάποια γνώση πάνω στο ψηφιακό ευρώ.

Αν και οι περισσότεροι παραδέχονται ότι δεν είναι απολύτως σαφές τι σημαίνουν αυτές οι συζητήσεις, περίπου έξι στους δέκα Ευρωπαίους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα. Στην Ελλάδα

Βιώσιμη χρηματοδότηση

Το Ευρωβαρόμετρο δείχνει -στο μεταξύ- ότι σήμερα περισσότεροι από έξι στους δέκα Ευρωπαίους θεωρούν σημαντικό οι αποταμιεύσεις και οι επενδύσεις τους να μην χρηματοδοτούν οικονομικές δραστηριότητες που έχουν αρνητικό αντίκτυπο στον πλανήτη.

Ωστόσο, μόνο το 34% γνωρίζει εάν οι ιδιωτικές αποταμιεύσεις και οι επενδύσεις τους επενδύονται σε βιώσιμες οικονομικές δραστηριότητες και το 29% λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τον αντίκτυπο των χρηματοοικονομικών προϊόντων ή υπηρεσιών στη βιωσιμότητα.

Αυτό δείχνει την ανάγκη για πιο φιλικές προς το χρήστη πληροφορίες ώστε οι καταναλωτές να είναι πιο ενήμεροι στις επιλογές τους.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

LG: Ποιες καινοτομίες λαμβάνουν ρεκόρ βραβείων στη CES 2023

Η LG συνεχίζει τη μακρόχρονη ιστορία των διακρίσεων στο κορυφαίο Παγκόσμιο Συνέδριο Consumer Technology Show με περισσότερα από 220 βραβεία και διακρίσεις Πραγματοποιώντας μια θριαμβευτική...

“The Last of Us”: Η πολυαναμένομενη σειρά του ΗΒΟ αποκλειστικά διαθέσιμη στο Vodafone TV

Το “The Last of Us”, η πρώτη σειρά παραγωγής ΗΒΟ που βασίζεται στο ομώνυμο βιντεοπαιχνίδι της Sony για το Playstation από το 2013, με...

Huawei FreeBuds 5i: Τα καλύτερα TWS ακουστικά, με τιμή κάτω από 100 ευρώ

HUAWEI FreeBuds 5i: Ήχος Hi-Res, άνεση και υψηλή τεχνολογία, όλα σε ένα ζευγάρι ακουστικά Κυκλοφόρησαν 26 Ιανουαρίου από το επίσημο δίκτυο συνεργατών της Huawei Κυκλοφόρησαν στην Ελληνική αγορά...

Απλά Ψηφιακά 85: H eTurn (Δημήτρης Θεοφάνους) και ο ψηφιακός μετασχηματισμός, οι phygital καταναλωτές και το ελληνικό γραφείο του Viber

Τις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που προσφέρει στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και το πως ψηφιοποιεί τη Φωνή του Δημότη ώστε να εισακούεται από τις αυτοδιοικητικές...

Αυξάνεται η πίτα των online αγορών-Ρhygital γίνονται οι Έλληνες

της Νατάσας Φραγκούλη Αυξάνεται η πίτα του e-commerce στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι καταναλωτές δείχνουν να επιλέγουν το πάντρεμα των online αγορών...