8.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

Nova: Η επόμενη μέρα και τα σχέδια για ενιαία σταθερή τιμολογιακή πολιτική

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου 

Να αλλάξει πλήρως την αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης υιοθετώντας ενιαία τιμολογιακή πολιτική για παλιούς και νέους πελάτες, η NOVA λανσάρει την νέα πλατφόρμα ΕΟΝ προσφέροντας υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης χωρίς δορυφορικό πιάτο.

Η πλατφόρμα ΕΟΝ της United Media επιτρέπει τη θέαση των προγραμμάτων από το διαδίκτυο με τον πλέον σύγχρονο τρόπο και θα είναι ένα από τα “όπλα” της NOVA στον ανταγωνισμό με την Cosmote TV, αλλά και με κανάλια streaming.

Με το βασικό μενού να ξεκινά από τα 10 ευρώ το μήνα ουσιαστικά χαμηλότερη τιμή και από το Netflix αλλά και ακριβώς το αντίτιμο που καλούνται να πληρώσουν όσοι έχουν παράνομη σύνδεση από πειρατεία, η NOVA θέλει να προσελκύσει νέους συνδρομητές αυξάνοντας την βάση της συνδρομητική τηλεόρασης στην Ελλάδα.

Οι τιμές δεν θα αυξηθούν

Παράλληλα με συνδυαστικό πακέτο που ξεκινά από τα 30 ευρώ η NOVA δίνει την πρώτη απάντηση στον ανταγωνισμό ξεκαθαρίζοντας ότι οι τιμές που ανακοινώνει δεν θα αυξηθούν.

Ο κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, CEO της NOVA είπε χαρακτηριστικά: «Eμείς δεν διακρίνουμε θέλουμε πραγματικά όλοι να έχουν καλή τηλεόραση με τις τιμές που δίνουμε τώρα. Αυτές τις τιμές δεν θέλω εγώ να της κάνω χρηματιστήριο, να ανεβοκατεβαίνει ανάλογα τη μέρα, την ώρα και τον τόπο. Η Ελλάδα θέλει μία διαφάνεια στις τιμές. Θέλουμε μία αυθεντικότητα και θέλουμε αν είναι δυνατόν από δω και πέρα ασχοληθούμε με τον πελάτη μας, γιατί ο πελάτης θέλει να πάρει ένα καλό προϊόν να ξέρει ότι είναι φθηνό και καλό».

Υποστήριξε παράλληλα ότι «για πολλά χρόνια αυτός ο κλάδος έχει κάνει αυτό που λέμε προσωποποιημένη τιμολόγηση που εμείς θέλουμε να πάρουμε την χατζάρα και να το σταματήσουμε. Όπως όταν είμαστε όλοι σε ένα τραπέζι, μία ταβέρνα και ένας πληρώνει  23, ο άλλος 27, ο  άλλος 28 ευρώ. Αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει και εμείς το σταματάμε σήμερα.  Θέλουμε να βάλουμε στο σπίτι όλων προσιτή τηλεόραση πολυτελείας»

Δες τα όλα από 10 ευρώ

Τόνισε  ότι αυτό που έχει εμπεδωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων είναι ότι η συνδρομητική τηλεόραση είναι ακριβή: «Σήμερα λέμε δες τα όλα από 10 ευρώ» σημείωσε σχετικά και συμπλήρωσε ότι στην Ελλάδα θέλουμε να δώσουμε μία υπόσχεση ότι «θα κάνουμε πάντα ό,τι χρειάζεται για να παρέχουμε το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη τιμή στους πελάτες μας, η αυθεντικότητα χωρίς ψιλά γράμματα».

Το τρίπτυχο που εισάγει η NOVA σύμφωνα με τον κ. Γεωργιόπουλο είναι καλή τεχνολογία -γιατί έχει αλλάξει ο τρόπος που βλέπουμε τηλεόραση δεν είναι πια γραμμική- δεύτερον φανταστικό περιεχόμενο, πλουραλιστικό με εύρος και βάθος, και τρίτον προσιτές τιμές. «Αν οι συνθήκες αυτές δεν υπάρχουν ταυτόχρονα, τότε πάλι η καλή τηλεόραση θα είναι για λίγους και πάλι θα τρέχουν οι άνθρωποι σε παράνομες συνδέσεις», ανέφερε με νόημα.

Καταλήγοντας ξεκαθάρισε ότι στα πλάνα της εταιρείας είναι από το 2022 και μετά να επενδύσουν στο ποιοτικό περιεχόμενο με νέες παραγωγές της NOVA, καθώς και συμπαραγωγές.

Ο ανταγωνισμός

Απαντώντας σε ερώτηση για τον ανταγωνισμό, καθώς και νέες πλατφόρμες όπως το HBO αναμένονται στην χώρα μας ο κ. Γεωργιόπουλος ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να τους επηρεάσει, καθώς στόχος τους είναι η πληρότητα. «Μία τηλεόραση έχει σπορ, έχει τα ελεύθερα κανάλια, τεχνολογία, ειδήσεις, μόδα καλύπτοντας τις ανάγκες από τον παππού και τη γιαγιά, τους γονείς και τα παιδιά.  Το Netflix παίζει πάρα πολύ καλές σειρές αλλά αυτό δεν είναι τηλεόραση. Εμείς δίνουνε την ολότητα και δεν θα σταματήσουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτό. Άρα δεν φοβάμαι. Γιατί εμείς δίνουμε την ποιότητα και για αυτό θα χτίζουμε συνέχεια», τόνισε με νόημα.

Τι αλλάζει με τη νέα πλατφόρμα

Ο συνδρομητής της NOVA θα έχει διαθέσιμο το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει σε όλες τις συσκευές του, Smartphones, Tablets, Laptops (PC, Mac) και Smart TV.

Είναι διαθέσιμη εκτός από το δίκτυο της NOVA και από τα άλλα δίκτυα της αγοράς αρκεί να υπάρχει σύνδεση με 50 mbps.

Στο πλαίσιο αυτό η νέα πλατφόρμα καινοτομεί στο παιδικό περιεχόμενο με επτά κανάλια και παιδικό τηλεκοντρόλ που έχει πρόσβαση μόνο σε αυτά.

Ένα θετικό ακόμα σημείο είναι ότι μπορεί κάποιος να δει το περιεχόμενο που θέλει με αναδρομή μέχρι επτά ημέρες,  με αναζήτηση είτε φωνητικά είτε με το τηλεκοντρόλ.

Ξεχωριστό προφίλ

Ο καθένας φτιάχνει το δικό του ξεχωριστό προφίλ και ανάλογα την προσωπικότητα κάνει προτάσεις για νέα κυκλοφορίες ή παλιές ταινίες. Παράλληλα ο συνδρομητής μπορεί να διαλέξει ανάλογα με την ημερομηνία κυκλοφορίας ή τη βαθμολογία που έχει η ταινία.

Όλοι οι παλιοί συνδρομητές μπορούν να μπουν στην νέα πλατφόρμα έχοντας διορία 40 ημερών για να το πράξουν αν το επιθυμούν. Ωστόσο δεν θα καταργηθούν οι δορυφορικές συνδέσεις, καθώς υπάρχουν ακόμα σημεία στη χώρα χωρίς ικανοποιητική κάλυψη σε ίντερνετ.

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι η Premier League θα φιλοξενείται στη Nova τις επόμενες 6 σεζόν ξεκινώντας από το 2022.

Συνεργασίες

Ανοιχτό παράθυρο για συνεργασία άφησε ο κ. Γεωργιόπουλος απαντώντας σε ερώτηση για το αν θα συνεχιστεί η συνεργασία με τη Vodafone για τα Novasports. «Εμείς θέλουμε να συνεργαστούμε με οποιοδήποτε πάροχο, είτε τη Vodafone είτε οποιονδήποτε άλλο».

Η πειρατεία

Βασικός στόχος της NOVA είναι να αυξηθεί η βάση της πελατειακή βιάση της συνδρομητικής τηλεόρασης. «Θέλουμε να μεγαλώσει στη χώρα η βάση της συνδρομητικής τηλεόρασης. Υπάρχει μεγάλη διείσδυση απλά δεν είναι έννομη.  Θέλουμε να δώσουμε ένα κίνητρο στους πελάτες να αποκτήσουν μία καλή τηλεόραση για το σπίτι ασφαλής και για τα παιδιά τους πλουραλιστική που να έχουν καλό περιεχόμενο αποκλειστικό» είπε ο κ. Γεωργακόπουλος.

Μάλιστα υποστήριξε ότι η πολιτεία έχει συνδράμει στην καταπολέμηση της πειρατείας όπως και ο ανταγωνισμός. «Έχουμε ένα κοινό μέτωπο κατά της πειρατείας, έχει ψηφιστεί ο νόμος, έχουμε καταθέσει τον πρώτο φάκελο μας στην Επιτροπή και περιμένουμε την έγκριση της. Το δεύτερο βήμα γίνεται σήμερα με τις γενναίες τιμές. Στο μυαλό μας δεν έχουμε τόσο πολύ τον ανταγωνισμό, πιο πολύ θέλουμε να πείσουμε τον άνθρωπο που πηγαίνει τον συμπολίτη μας που γέννησε μία παράνομη σύνδεση να έρθει σε μία έννομη στην πλατφόρμα τη δική μας. Ωστόσο είναι πάρα πολλά πράγματα που πρέπει να γίνουν ακόμα. Τώρα ξεκινάμε τον αγώνα», κατέληξε ο κ. Γεωργιόπουλος.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

H PMM και η Viva.gr συνεργάζονται για το Public Tickets

H Public-MediaMarkt συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Viva.gr και εμπλουτίζει την υπηρεσία ticketing, δίνοντας στους λάτρεις του πολιτισμού αλλά και του αθλητισμού τη δυνατότητα ν’...

Το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer βασικός χορηγός της εκστρατείας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού «Sail for Pink»

To Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI) υποστήριξε φέτος το Άλμα Ζωής Νομού Θεσσαλονίκης και την ενέργεια “Sail for Pink” ως βασικός χορηγός (Pink...

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά για το upskilling νέων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το “The ReGeneration Initiative: Upskilling Greek Youth for the Digital Era powered by Microsoft” αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού αλφαβητισμού και υλοποιείται υπό την...

Nissan Ambition 2030: ένα όραμα πέρα από την κινητικότητα

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, η Nissan θα προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα των...

Η BEWISE υλοποιεί έργο digital transformation για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση των υποδομών της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Bewise S.A. το έργο της αναβάθμισης των πληροφοριακών υποδομών της...