18.2 C
Athens
Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου, 2023

Μετρό: Οδηγός έκλεισε τις πόρτες και έριξε κάτω επιβάτη που έβγαινε από το συρμό!

  • Της Μαρίας Μόσχου

Θεατές σε ένα περιστατικό που κίνησε την περιέργεια όλων των επιβατών γίναμε το απόγευμα της Τρίτης 27 Αυγούστου, γύρω στις 7 το απόγευμα,  όσοι είχαμε επιβιβαστεί σε δρομολόγιο  του μετρό από τη Δουκίσσης Πλακεντίας προς την Αγία Μαρίνα.

Τα βαγόνια  ήταν ασφυκτικά γεμάτα από την Πανόρμου, και προκειμένου να βγαίνει ο κόσμος στις στάσεις αναγκάζονταν να αποβιβάζονται και επιβάτες με βαλίτσες που έπρεπε να ξαναμπούν μέσα στο τρένο. Στο Σταθμό του Μεγάρου Μουσικής,  και ενώ βγαίνει πρώτα ένας νεαρός με βαλίτσα ο οποίος θέλει να συνεχίσει το δρομολόγιο, αρχίζει η αποβίβαση και πριν καν ολοκληρωθεί , η πόρτα αιφνιδίως κλείνει. Εκείνη τη στιγμή μία κυρία ήταν ανάμεσα στις πόρτες οι οποίες την χτυπούν, πέφτει κάτω,  με αποτέλεσμα οι πόρτες να ανοίξουν και πάλι.

Οι άλλοι επιβάτες που είχαν βγει από το συρμό τρέχουν και σηκώνουν την κυρία η οποία δείχνει να πονά τόσο στα πόδια από το πέσιμο όσο και στα πλευρά που χτυπήθηκε από τις πόρτες.

Ενώ το περιστατικό δεν έχει λήξει και η γυναίκα στέκεται ακόμα εκεί κρατώντας την μέση της ακούγεται ο ήχος προειδοποίησης κλεισίματος της πόρτας, ο νεαρός με τη Βαλίτσα επιβιβάζεται και πάλι, οι πόρτες κλείνουν και ο συρμός αποχωρεί με τη γυναίκα να φωνάζει στον οδηγό όχι με τόσο … κολακευτικά λόγια.

Σε συζητήσεις επιβατών μέσα στο μετρό  μετά το περιστατικό είναι ότι στα τόσα χρόνια που χρησιμοποιούν μετρό δεν ήταν μάρτυρες ανάλογου περιστατικού.  Αλλά και σε περίπτωση που συνέβαινε οι πόρτες να κλείσουν και να μην προλάβει κάποιος να αποβιβαστεί ή να «κλειστεί» ανάμεσα στις πόρτες πάντα κάποιος ήταν εκεί για να βοηθήσει είτε αυτός ήταν κάποιος εργαζόμενος του μετρό, είτε ο ίδιος ο οδηγός, είτε η ασφάλεια.

Ας ελπίσουμε ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό και ότι η επιβάτης που επέλεξε το μετρό για την μεταφορά της είναι καλά στην υγεία της.   Και ας ευχηθούμε να μην υπάρξουν άλλα τέτοια συμβάντα που ακυρώνουν την τεράστια προσπάθεια των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς να εξυπηρετούν καθημερινά το επιβατικό κοινό της πρωτεύουσας.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Το Vimodji βελτιώνει με AI την εμπειρία των χρηστών της πλατφόρμας του

Σε αναβάθμιση της πλατφόρμας του προχωρά το Vimodji, το καινοτόμο ελληνικό startup, το οποίο δίνει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα...

Στην Αθήνα στις 10 Οκτωβρίου το AWS Cloud Day

Την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις καινοτόμες λύσεις της Amazon Web Services (AWS) και το πως οι επιχειρήσεις αξιοποιούν την τεχνολογία AWS Cloud...

«Όχι» στις χρεώσεις για χειραποσκευές στο αεροπλάνο λέει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Οι χρεώσεις για τις χειραποσκευές ενδέχεται σύντομα να αποτελούν παρελθόν - τουλάχιστον στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται ότι προσπαθεί να απλοποιήσει την τιμολόγηση των εισιτηρίων για αεροπορικά ταξίδια. Η Ολομέλεια...

Η Boston Scientific Hellas επεκτείνει τη συνεργασία της με την IMPACT

Η Boston Scientific, κορυφαία εταιρεία στο χώρο των ιατρικών ειδών, με όραμα τη βελτίωση των συνθηκών ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο μέσα από...

Ήρθε η ώρα να προστατεύσετε το εμπορικό σας σήμα από απειλές στο διαδίκτυο

Παρότι κάποιοι άνθρωποι έχουν εργαστεί σκληρά για να χτίσουν το brand name μιας επιχείρησης, οι κακόβουλοι χρήστες το εκμεταλλεύονται και επωφελούνται από αυτό, καθώς το χρησιμοποιούν...