25.5 C
Athens
Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου, 2024

Μετρό: Οδηγός έκλεισε τις πόρτες και έριξε κάτω επιβάτη που έβγαινε από το συρμό!

  • Της Μαρίας Μόσχου

Θεατές σε ένα περιστατικό που κίνησε την περιέργεια όλων των επιβατών γίναμε το απόγευμα της Τρίτης 27 Αυγούστου, γύρω στις 7 το απόγευμα,  όσοι είχαμε επιβιβαστεί σε δρομολόγιο  του μετρό από τη Δουκίσσης Πλακεντίας προς την Αγία Μαρίνα.

Τα βαγόνια  ήταν ασφυκτικά γεμάτα από την Πανόρμου, και προκειμένου να βγαίνει ο κόσμος στις στάσεις αναγκάζονταν να αποβιβάζονται και επιβάτες με βαλίτσες που έπρεπε να ξαναμπούν μέσα στο τρένο. Στο Σταθμό του Μεγάρου Μουσικής,  και ενώ βγαίνει πρώτα ένας νεαρός με βαλίτσα ο οποίος θέλει να συνεχίσει το δρομολόγιο, αρχίζει η αποβίβαση και πριν καν ολοκληρωθεί , η πόρτα αιφνιδίως κλείνει. Εκείνη τη στιγμή μία κυρία ήταν ανάμεσα στις πόρτες οι οποίες την χτυπούν, πέφτει κάτω,  με αποτέλεσμα οι πόρτες να ανοίξουν και πάλι.

Οι άλλοι επιβάτες που είχαν βγει από το συρμό τρέχουν και σηκώνουν την κυρία η οποία δείχνει να πονά τόσο στα πόδια από το πέσιμο όσο και στα πλευρά που χτυπήθηκε από τις πόρτες.

Ενώ το περιστατικό δεν έχει λήξει και η γυναίκα στέκεται ακόμα εκεί κρατώντας την μέση της ακούγεται ο ήχος προειδοποίησης κλεισίματος της πόρτας, ο νεαρός με τη Βαλίτσα επιβιβάζεται και πάλι, οι πόρτες κλείνουν και ο συρμός αποχωρεί με τη γυναίκα να φωνάζει στον οδηγό όχι με τόσο … κολακευτικά λόγια.

Σε συζητήσεις επιβατών μέσα στο μετρό  μετά το περιστατικό είναι ότι στα τόσα χρόνια που χρησιμοποιούν μετρό δεν ήταν μάρτυρες ανάλογου περιστατικού.  Αλλά και σε περίπτωση που συνέβαινε οι πόρτες να κλείσουν και να μην προλάβει κάποιος να αποβιβαστεί ή να «κλειστεί» ανάμεσα στις πόρτες πάντα κάποιος ήταν εκεί για να βοηθήσει είτε αυτός ήταν κάποιος εργαζόμενος του μετρό, είτε ο ίδιος ο οδηγός, είτε η ασφάλεια.

Ας ελπίσουμε ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό και ότι η επιβάτης που επέλεξε το μετρό για την μεταφορά της είναι καλά στην υγεία της.   Και ας ευχηθούμε να μην υπάρξουν άλλα τέτοια συμβάντα που ακυρώνουν την τεράστια προσπάθεια των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς να εξυπηρετούν καθημερινά το επιβατικό κοινό της πρωτεύουσας.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...

Θα ξεπεράσουν τα 630 εκατ. ευρώ οι δαπάνες για ΑΙ το 2028

το ΑΙ θα τρέξει με 29% μεταξύ 2024-2028, τον ταχύτερο ρυθμο από κάθε άλλο κλάδο της τεχνολογίας Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη Μπορεί οι επικριτές της να...