21 C
Athens
Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου, 2021

«Μαύρη τρύπα» εκατομμυρίων στον ΟΣΕ από τις μίζες κυκλώματος

Της Μαρίας Μόσχου

riamam@moved.gr

Οκτώ υπάλληλοι του ΟΣΕ, ανάμεσά τους και ένας προϊστάμενος διεύθυνσης, κατηγορούνται για συμμετοχή σε κύκλωμα που σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις ζημίωσαν τον Οργανισμό πάνω από 7 εκατ. ευρώ.

Το κύκλωμα στον πολύπαθη Οργανισμό ανακαλύφθηκε από την ελληνική αστυνομία θυμίζοντας την εποχή πριν την εξυγίανση και τον διαχωρισμό του σε εταιρείες όπου γινόταν κανονικό … πλιάτσικο κυρίως στις εμπορευματικές μεταφορές.

Το κύκλωμα κατηγορείται ότι έκλεβε το προς εκποίηση υλικό του ΟΣΕ πουλώντας το ως σκράπ, είτε με τη συνδρομή επίορκων υπαλλήλων του Οργανισμού, «έστηνε» διαγωνισμούς για την πώληση υλικών του ΟΣΕ, αγοράζοντάς τα σε χαμηλότερες από τις προβλεπόμενες τιμές.

Η επιχείρηση έλαβε χώρα την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, την Αλεξανδρούπολη, τον Βόλο, την Πέλλα, τη  Θήβα και τη Λαμία ωστόσο, η δράση του κυκλώματος εντοπίζεται σε όλη την επικράτεια.

Η συμμορία έστηνε διαγωνισμούς και δρούσε από το 2015, ενώ χρησιμοποιούσε και κωδικούς για να μην γίνουν ποτέ αντιληπτοί από την ΕΛΑΣ.

Συνολικά η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας προχώρησε τα τελευταία εικοσιτετράωρα στη σύλληψη 19 ατόμων με την κατηγορία ότι συμμετείχαν σε σπείρα που είτε έκλεβε το προς εκποίηση υλικό του ΟΣΕ πουλώντας το ως σκράπ είτε, με τη συνδρομή επίορκων υπαλλήλων του Οργανισμού, «έστηνε» διαγωνισμούς για την πώληση υλικών του ΟΣΕ, αγοράζοντάς τα σε χαμηλότερες από τις προβλεπόμενες τιμές.

Στη σπείρα κατηγορούνται ότι συμμετείχαν συνολικά 30 άτομα , εκ των οποίων πολλοί Ελληνες Ρομά.

Ως αρχηγικά μέλη εμφανίζονται τρεις από τους συλληφθέντες, οι οποίοι είχαν συστήσει εταιρεία σκραπ, που δραστηριοποιούνταν στη διαχείριση εκμετάλλευση και το χονδρεμπόριο παλαιών σιδήρων και μετάλλων.

Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτέλεσαν το όχημα για τη συμμετοχή τους στους πλειοδοτικούς διαγωνισμούς εκποίησης άχρηστων υλικών

Στα σπίτια ορισμένων εκ των επίορκων υπαλλήλων βρέθηκαν δεσμίδες με μεγάλα χρηματικά ποσά ενώ έχουν βρεθεί και χρήματα σε τραπεζικούς λογαριασμούς στη Βουλγαρία και την Κύπρο.

Πώς δρούσε το κύκλωμα

Τα μέλη της ακολουθούσουν κυρίως δύο μεθόδους δράσης. Στην πρώτη περίπτωση η σπείρα επεδίωκε οι ποσότητες ανακυκλώσιμου υλικού που κάθε φορά παραλαμβάνονταν πραγματικά από τα μέλη της οργάνωσης, να είναι μεγαλύτερες από αυτές που αναγράφονταν στα «εικονικά» ζυγολόγια και πρωτόκολλα παράδοσης που συντάσσονταν από συγκεκριμένους υπάλληλους των ζημιωθέντων νομικών προσώπων, που ορίζονταν από τα μέλη των επιτρόπων παράδοσης.

Μόνο το τελευταίο τετράμηνο διαπιστώθηκε ότι εκδόθηκαν συνολικά 71 «εικονικά» ζυγολόγια, καθώς και 34 πρωτόκολλα παράδοσης εκποιούμενου υλικού που αποτελούν προϊόν ψευδούς βεβαίωσης, υπογεγραμμένα από υπάλληλους της «Ο.Σ.Ε. Α.Ε.», οι οποίοι είχαν στρατολογηθεί.

Στη δεύτερη τα μέλη της οργάνωσης, υπό τις εντολές των «αρχηγών» προέβαιναν συστηματικά στην κλοπή εκποιήσιμου υλικού, από χώρους που είχαν εναποτεθεί προς παράδοση.

Η κλοπή εκποιήσιμων υλικών πραγματοποιούνταν είτε σε χρόνο εκτός του καθορισμένου ωραρίου παράδοσής τους,  είτε κατά τις ώρες που επιτρεπόταν η παράδοση, κατόπιν συνεννόησης με υπάλληλους – μέλη της οργάνωσης. Τα υλικά παραλαμβάνονταν χωρίς να ζυγιστούν, να συνταχθούν δελτία αποστολής και χωρίς την ύπαρξη σύμβασης εκποίησης ή απόφασης παράδοσης εκποιήσιμου υλικού.

Οι ποσότητες εκποιήσιμου υλικού, μετά την παραλαβή τους από τα μέλη της οργάνωσης, ζυγίζονταν εκ νέου, προκειμένου να διαπιστώνεται το πραγματικό βάρος του φορτίου μετάλλων και στη συνέχεια, μεταφέρονταν σε χώρους προσωρινής αποθήκευσης, με σκοπό τη μεταπώληση τους σε χαλυβουργίες.

Η επίσημη ανακοίνωση έγινε κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσαν την Παρασκευή το μεσημέρι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας και ο διευθυντής της Διεύθυνσης Οικονομικής Αστυνομίας Ανδρέας Αποστολόπουλος.

Στη δικογραφία περιλαμβάνονται άλλα 11 άτομα μεταξύ των οποίων 2 υπάλληλοι του ΟΣΕ και ένας της ΔΕΗ.

Τι ανακοίνωσε επίσημα η ΕΛΑΣ

«Η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας κατάφερε να αποδημήσει πλήρως εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας προέβαιναν με διάφορες μεθοδεύσεις στην παράνομη ιδιοποίηση μεγάλων ποσοτήτων εκποιήσιμου υλικού του Ο.Σ.Ε., της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού «Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.» και της ΓΑΙΑΟ.Σ.Ε., σε διάφορες περιοχές της χώρας μας ή στην εξαπάτηση επιχειρήσεων δημόσιας ωφέλειας, με τη μέθοδο των πλασματικών μετρήσεων» επισήμανε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. Ιωάννα Ροτζιώκου .

Παράλληλα τονίστηκε ότι η εξάρθρωση της εγκληματικής οργάνωσης είναι αποτέλεσμα πολύμηνων και στοχευμένων αστυνομικών ερευνών, κατά τις οποίες αξιοποιήθηκαν και διασταυρώθηκαν πλήθος στοιχείων και δεδομένων που αφορούσαν στις παράνομες δραστηριότητες των μελών της.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για τα – κατά περίπτωση – αδικήματα της συγκρότησης, ένταξης και διεύθυνσης εγκληματικής οργάνωσης, των διακεκριμένων περιπτώσεων κλοπής, απάτης, ψευδούς βεβαίωσης, πρόληψης και καταστολής της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες,  δωροληψίας και δωροδοκίας υπαλλήλου, παρακώλυσης συναγωνισμού, της νομοθεσίας για παραβάσεις φορολογικών διαδικασιών και άλλων διατάξεων  και της νομοθεσίας που αφορά στην αύξηση των ποινών για τους καταχραστές του δημοσίου.

Αρχηγικό-καθοδηγητικό ρόλο είχαν τρεις από τους συλληφθέντες, οι οποίοι είχαν διαμορφώσει κατάλληλη υποδομή, που εντοπίζεται μεταξύ άλλων, στην ίδρυση, διαχείριση και εκμετάλλευση (3) επιχειρήσεων με δραστηριότητα το χονδρικό εμπόριο παλαιών σιδήρων και μετάλλων, με έδρα στην Θεσσαλονίκη, Βόλο και Λαμία.

Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις χρησιμοποιούνταν ως «όχημα» για τη συμμετοχή τους σε πλειοδοτικούς διαγωνισμούς εκποίησης άχρηστων υλικών, με αναθέτουσες εταιρείες κυρίως τις εξής: Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος «Ο.Σ.Ε. Α.Ε.», Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού «Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.», Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού «Δ.Ε.Η. Α.Ε.», Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας «Α.Δ.Μ.Η.Ε. Α.Ε.» καθώς και Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα Α.Β.Ε.Ε., «Ε.Α.Σ.Α.Β.Ε.Ε.», Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία Α.Ε. «Ε.Α.Β. Α.Ε.», «ΓΑΙΑ ΟΣΕ Α.Ε.».

Επιπρόσθετα τα αρχηγικά μέλη είχαν προβεί :

  • στην εξασφάλιση σταθερού πελατολόγιου, όπου διέθεταν προς πώληση τα παράνομα αποκτηθέντα εκποιήσιμα υλικά,
  • στη στρατολόγηση – ένταξη στην οργάνωση ατόμων που συνδέονταν με την υπαλληλική ιδιότητα με την «Ο.Σ.Ε. Α.Ε.», τα οποία δωροδοκούσαν προκειμένου να προβούν σε πράξεις που αντίκειτο στα καθήκοντα τους, καθώς και
  • στην εξασφάλιση της συνδρομής ιδιοκτήτων-διαχειριστών (3) επιχειρήσεων, που διέθεταν ζυγιστικά όργανα (γεφυροπλάστιγγες), οι οποίοι κατά περίπτωση επιλέγονταν για την πλασματική ζύγιση του εκποιούμενου υλικού.

Στο φάσμα των ενεργειών για την υλοποίηση των επιδιώξεων της οργάνωσης, περιλαμβάνεται η συνεισφορά χρηματικών ποσών, από μέρους των αρχηγικών μελών, σε κοινό «ταμείο» για την χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων της, ενώ μέρος των παράνομων εσόδων κατέληγαν σε τραπεζικούς λογαριασμούς της Βουλγαρίας και της Κύπρου, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η κεφαλαιακή ρευστότητα της οργάνωσης και να υποκρύπτεται η προέλευση τους.

Τα αρχηγικά μέλη λάμβαναν μέρος (μέσω των εταιρειών που διαχειρίζονταν) σε διαγωνισμούς των ανωτέρω νομικών πρόσωπων για την εκποίηση σιδηροδρομικού τροχαίου ή μη, καθώς και έτερου υλικού και με ιδιαίτερες μεθοδεύσεις και τεχνάσματα προκαλούσαν παρακώλυση του συναγωνισμού και αναδεικνύονταν πλειοδότες.

Ειδικότερα, προσέφεραν ή υπόσχονταν στους λοιπούς συμμετέχοντες χρηματικό αντάλλαγμα, προκειμένου να μην καταθέτουν προσφορές ή να τις αποσύρουν, πετυχαίνοντας τη μη ουσιαστική συμμετοχή τους στη διαγωνιστική διαδικασία.

Αναδεικνύονταν, έτσι, πλειοδότες στους σχετικούς διαγωνισμούς, προσφέροντας την ελάχιστη τιμή μονάδος, που περιγραφόταν στη διακήρυξη, περιορίζοντας τα έσοδα που θα εισέπραττε το εκάστοτε νομικό πρόσωπο υπό υγιείς συνθήκες πλειοδοσίας.

Επίσης, τα αρχηγικά μέλη σε ορισμένες περιπτώσεις, κατόπιν τηλεφωνικών συνομιλιών με λοιπούς συμμετέχοντες προγραμμάτιζαν συνάντηση λίγες ώρες πριν τη διεξαγωγή των διαγωνισμών, με σκοπό τη μη ουσιαστική συμμετοχή σ’ αυτούς, επιδιώκοντας να λάβουν χρηματικό αντάλλαγμα από τον εκάστοτε πλειοδότη για την απόσυρση τους.

Ως προς τις μεθοδεύσεις που χρησιμοποιούσε η εγκληματική οργάνωση, χαρακτηριστική είναι η περίπτωση έκδοσης Απόφασης την 28η Νοεμβρίου 2017, που υπογράφηκε από Προϊστάμενο Διεύθυνσης της «Ο.Σ.Ε. Α.Ε.», που αφορούσε σε εικονική ανάθεση μεταφοράς σιδηροτροχιών και διάσπαρτου σιδηροδρομικού υλικού.

Σύμφωνα με την Απόφαση επιτρέπονταν σε εταιρεία που διαχειρίζονταν αρχηγικό μέλος, η μεταφορά υλικού από τους σιδηροδρομικούς σταθμούς Λαχανόκηπων, Ιωνίας και Φιλαδέλφειας, σε φυλασσόμενο χώρο. Η Απόφαση εκδόθηκε για να προσδοθεί νομιμοφάνεια στην παρουσία μελών της οργάνωσης στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπου παρουσία υπάλληλων, επίσης μελών της οργάνωσης, αφαιρέθηκαν τουλάχιστον (510) τόνοι υλικού.

Σημειώνεται, ότι κατά τις έρευνες που διενεργήθηκαν στο πλαίσιο της αστυνομικής επιχείρησης σε οικίες, επιχειρήσεις και οχήματα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • (220) τόνοι σιδηροδρομικού υλικού, που άνηκε στην «Ο.Σ.Ε. Α.Ε.» και «Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.» το οποίο αποδόθηκε,
  • (4) τράκτορες μετά των επικαθήμενων οχημάτων,
  • (102.440) ευρώ,
  • (15) χρυσές λίρες,
  • μία (1) επιταγή των (8.470) ευρώ,
  • (1.074) Λέβα,
  • (2) καραμπίνες και είκοσι (20) φυσίγγια,
  • (2) ασύρματες συσκευές ενδοεπικοινωνίας,
  • (200) συσκευασίες περιέχουσες συσκευές κινητών τηλεφώνων, ταμπλέτες, φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ψηφιακά μέσα αποθήκευσης (USB),
  • περίστροφο, (37)κάλυκες και (58) φυσίγγια ,
  • αποσυναρμολογημένο πιστόλι και γεμιστήρα,
  • πιστόλι κρότου αερίων,
  • μακρύκανο αεροβόλο,
  • (24) φορητά αποθηκευτικά μέσα ψηφιακών αρχείων (usb stick),
  • πλήθος καρτών κινητής τηλεφωνίας SIM και  χειρογράφων σημειώσεων (ημερολόγια, ιδιόχειρες σημειώσεις, φορολογικά παραστατικά, τραπεζικά παραστατικά, συμβάσεις).

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης κατά τις τηλεφωνικές τους συνομιλίες χρησιμοποιούσαν κώδικα επικοινωνίας  ή λέξεις – φράσεις με μεταφορική έννοια, από τις οποίες αποκαλύπτεται και η αθέμιτη συναλλακτική σχέση μεταξύ τους.

Ως  προς τη ζημιά του ελληνικού δημόσιου αναφέρεται, ενδεικτικά ότι μόνο σε τρεις πλήρως ταυτοποιημένες περιπτώσεις το τελευταίο χρονικό διάστημα η ζημιά που προκλήθηκε υπερβαίνει το (1.000.000) ευρώ, ενώ η εκτιμώμενη ποσότητα εκποιήσιμου υλικού υπερβαίνει τα 3.500.000 κιλά.

Στο πλαίσιο αυτό με βάση το χρόνο δραστηριοποίησης της οργάνωσης από τον Φεβρουάριο του 2015 προσδιορίζεται, ότι η συνολική ζημιά του ελληνικού δημοσίου είναι υπερπολλαπλάσια και εκτιμάται, ότι ενδεχομένως να υπερβαίνει συνολικά τα επτά εκατομμύρια ευρώ.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών και παραπέμφθηκαν σε τακτική ανάκριση».

Χ. Σπίρτζης

«Όπως θυμάστε, για δεκαετίες υπήρχαν κλοπές υλικού, βανδαλισμοί, -βανδαλισμοί και κλοπές πολύ κεντρικών συστημάτων-, όπως του συστήματος ηλεκτροκίνησης των αυτοματισμών και άλλων» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Χ. Σπίρτζης. Παράλληλα επεσήμανε ότι τα δύο συστήματα που έχουν κλαπεί και δε λειτουργούν, τώρα τρέχουν οι διαγωνισμοί για την ανάταξη τους, τόσο από τη σύμβαση των αυτοματισμών τόσο στον κλάδο της σιδηροδρομικής γραμμής για Κιάτο, όσο και στης Βόρειας Ελλάδας, καθώς είχαμε κλοπές και απώλειες σε αγωγούς χαλκού στην ηλεκτροκίνηση στο παρελθόν, την προηγούμενη δεκαετία.

«Αυτό δείχνει ότι οι δράστες των κυκλωμάτων δεν είναι μόνο τα τελευταία τρία τέσσερα χρόνια. Πιστεύω ότι η Ελληνική Αστυνομία με το στελεχιακό δυναμικό της και τη συνεργασία που έχει με τα στελέχη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα ψάξει σε πολύ βάθος, -όπως και η Ελληνική Δικαιοσύνη-, για να μην υπάρξει ούτε μια γκρίζα περιοχή, ούτε μια γκρίζα ιστορία από αυτές τις κλοπές στην περιουσία του ελληνικού λαού, που έχει συντελεστεί τα προηγούμενα χρόνια» υποστήριξε  και συνέχισε: «Καταλαβαίνετε ότι η πολιτική ευθύνη που υπάρχει, οι γενικές πολιτικές ευθύνες που υπάρχουν από την Κυβέρνηση, εξαρθρώνουν κυκλώματα που έχουν στηθεί για πάρα πολλά χρόνια και στις αστικές συγκοινωνίες και στο χώρο των μεταφορών.  Η συνεργασία με τον Νίκο τον Τόσκα  είναι πάρα πολύ στενή και με την Οικονομική Αστυνομία, επομένως, ελπίζουμε, πολύ σύντομα να σας δώσουμε και άλλα αποτελέσματα  από αυτό το χώρο».

Μάλιστα εξέφρασε την ελπίδα ότι η ελληνική Δικαιοσύνη, μετά τις αποκαλύψεις και στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών και από την Ελληνική Αστυνομία και από τους επιθεωρητές, θα συνδυάσει τις προηγούμενες δύο υποθέσεις και βέβαια θα διερευνήσει σε πολύ βάθος και τη  σημερινή επιτυχία της.

Ν. Τόσκας

«Η συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν είναι τωρινή. Όπως ανέφερε πριν και ο Χρήστος Σπίρτζης υπήρξε συνεργασία στο παρελθόν στο θέμα των εισιτηρίων, πολύ επιτυχημένη συνεργασία, σε κυκλώματα τα οποία στερούσαν  το ελληνικό κράτος από πάρα πολλούς πόρους» δήλωσε από την πλευρά του  ο Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας. Ανέφερε ότι οι υποδομές τις οποίες μας παρέχει το Υπουργείο Υποδομών, με εξαιρετική αποτελεσματικότητα και γρήγορη απόδοση  είτε αυτό αφορά δρόμους είτε αφορά τρένα  είτε αφορά άλλες υποδομές, πρέπει να προστατεύονται. «Και γι’ αυτό, όχι τυχαία, επικεντρωθήκαμε, προσανατολιστήκαμε, βάλαμε προτεραιότητα  στη διαφθορά που υπάρχει σε αυτούς τους τομείς: είτε λέγονται εισιτήρια, είτε προστασία σιδηροδρομικών γραμμών  από τους βανδαλισμούς, τις κλοπές που γίνονταν για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και οι οποίες πράξεις στερούσαν το ελληνικό δημόσιο από ένα σωρό πόρους και ταλαιπωρούσαν τον κόσμο  με ζημιές που γίνονταν. Δόθηκαν λοιπόν προτεραιότητες στην Οικονομική Αστυνομία» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Αποκόπηκε και απενεργοποιήθηκε αυτό το τεράστιο κύκλωμα και έτσι και το κράτος μας θα κερδίζει τα χρήματα που πρέπει να κερδίζει και οι πολίτες θα εξυπηρετούνται, χωρίς να ταλαιπωρούνται από αυτούς. Είδατε ότι η έρευνα έγινε πολύ γρήγορα. Η λογική η δική μας και η πρακτική που εφαρμόζουμε συνδέεται μόνο με την αποτελεσματικότητα. Δεν υπάρχει καμία σκέψη, σε κανένα επίπεδο του κρατικού  μηχανισμού για κουκουλώματα, για άλλες μεθοδεύσεις ή για καθυστερήσεις, μέχρι να δούμε ποιοι είναι αυτοί και τι ρόλο παίζουν. Στόχος μας, η κύρια κατεύθυνσή μας, είναι η τήρηση του νόμου, η προστασία του δημοσίου συμφέροντος, η πρακτική ότι όλα πρέπει να έρχονται στο φως. Αυτή είναι η κεντρική κατεύθυνση του Πρωθυπουργού και της όλης Κυβέρνησης. Να κάνει τη δουλειά της η Οικονομική Αστυνομία, να κάνει τη δουλειά της η Αστυνομία γενικότερα, χωρίς άλλες δεσμεύσεις σε συνεργασία και επ’ ωφελεία και των άλλων υπουργείων, με μόνο φάρο, με μόνο προσανατολισμό την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος και της νομιμότητας.

Έτσι θα συνεχίσουμε με αυτές τις προτεραιότητες γιατί έχει φανεί ότι έτσι έχουμε τα αποτελέσματα. Χάρη βέβαια στην Ελληνική Αστυνομία, χάρη στους ανθρώπους αυτούς που δουλεύουν μέρα και νύχτα και που με μεθοδικότητα απέδωσαν σε γρήγορο διάστημα, όπως είπα, τα αποτελέσματα αυτά».

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

22YM HONDA ADV350: Ένα νέο scooter κάνει την είσοδό του στην οικογένεια της Honda

Το ADV350 συνδυάζει το adventure στυλ του X-ADV με τα χαρακτηριστικά αντοχής που προσφέρουν το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm και...

Ένα κινητό γραφείο συσκέψεων από την Nissan, κάνει τον χρόνο του ταξιδιού πιο άνετο και αποτελεσματικό

Το τελευταίο διάστημα, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, ο τρόπος που εργαζόμαστε έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά. Καθώς η εξ αποστάσεως εργασία γίνεται πιο...

Smartwatches: Το 64% των Ελλήνων πιστεύει ότι κάνουν τη ζωή μας καλύτερη

Στις smart εφαρμογές και συσκευές στρέφονται οι καταναλωτές, για  τη σωματική και  και ψυχική τους ανάκαμψη  μετά την πανδημία, σύμφωνα με έρευνα της IPSOS η οποία διεξήχθη σε 10 χώρες με...

Η Samsung Electronics ανακοίνωσε το νέο εργοστάσιο τσιπ στο Τέξας

Η μεγαλύτερη επένδυση της Samsung στις ΗΠΑ θα ενισχύσει την παραγωγή τσιπ προηγμένης τεχνολογίαςΗ Samsung Electronics Co., Ltd., ανακοίνωσε σήμερα την κατασκευή μιας νέας...

Just Go Zero Coffee: Polygreen και everest κάνουν μαζί πράξη την κυκλική οικονομία

 Δεύτερη ζωή για τον καφέ εξασφαλίζουν οι 2 εταιρίες μέσα από ένα καινοτόμο πρόγραμμα κυκλικής οικονομίας για την πλήρη αξιοποίηση των υπολειμμάτων τουΗ...