19.1 C
Athens
Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 2023

Κυκλοφοριακό κουμφούζιο σήμερα Τρίτη – Πορεία ταξί από Λεωφόρο Αθηνών έως το υπουργείο Μεταφορών

Τρίτη 31 Ιανουαρίου, στις 10.00π.μ. συγκέντρωση στη Λεωφόρο Αθηνών και πορεία προς το Υπουργείο Μεταφορών

Κυκλοφοριακό »έμφραγμα» αναμένεται σήμερα από νωρίς το πρωί λόγ της κινητοποίησης των ιδιοκτητών – οδηγών ταξί της Αττικής οι οποίοι αντιδρούν στην κυβερνητική πολιτική για τον κλάδο και την ακρίβεια που έχει δημιουργήσει εκτόξευση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης των οχημάτων τους.

«Η κυβέρνηση μας αναγκάζει να βγούμε στους δρόμους» αναφέρουν σε ανακοίνωση – ψήφισμα οι ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί οι οποίοι σήμερα στις 10 το πρωί πραγματοποιούν συγκέντρωση στην Λεωφόρο Αθθηνών και κατόπιν πορεία προς το υπουργείο Μεταφορών – Υποδομών. 

Το ψήφισμα του Συνδέσμου Αυτοκινητιστων Ταξί Αττικής

Ακρίβεια, υπερφορολόγηση, αθέμιτος ανταγωνισμός. Το κοκτέιλ της φτωχοποίησης που ετοίμασε η κυβέρνηση για την ελληνική κοινωνία, χτύπησε ανελέητα κάθε εργαζόμενο και φυσικά τον κλάδο των ταξί. Αιτήματα αρχειοθετημένα στα συρτάρια των υπουργείων, διάλογος στείρος, χωρίς ουσιαστική και καταληκτική διάθεση, συνεχής και συνεπής υποκλοπή μεταφορικού έργου σε βάρος των ταξί από ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό και πολυεθνικές εφαρμογές, κατακόρυφη αύξηση του κόστους λειτουργίας και των καυσίμων. Οι αντοχές στέρεψαν, η υπομονή τελείωσε και η αντίδραση είναι μονόδρομος.

Αρχίζουμε στις 31 Ιανουαρίου. Στις 10 το πρωί συγκέντρωση στη Λεωφόρο Αθηνών (στο ύψος της Σπ. Πάτση) και αργή πορεία προς το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. 

Οι προτάσεις του ΣΑΤΑ για τα προβλήματα του κλάδου των ταξί που χρήζουν άμεσης νομοθετικής ρύθμισης

  • Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).Επαναφορά της διάταξης για το Δώρο Χριστουγέννων των ταξί με τους ίδιους όρους που ίσχυαν.
  • Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια.
  • Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
  • Νομοθετική ρύθμιση για την απώλεια αμετάκλητης ανάκλησης ιδανικού μεριδίου ΕΔΧ.
  • Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
  • Δημιουργία δημόσιας εφαρμογής κράτησης ταξί χωρίς χρεώσεις για τους χρήστες και τους οδηγούς (στα πρότυπα της Γαλλίας Le taxi και της Καταλανίας).
  • Για επταθέσια-εννιαθέσια ταξί : Eλεύθερη αντικατάσταση συμβατικού ΕΔΧ Ταξί σε 7θέσιο-9θέσιο χωρίς περιορισμούς και χωρίς ποσόστωση για όλους τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί της Αττικής. Σε ότι αφορά το τιμολόγιο η πρότασή μας έχει ως εξής:

– Πτώση σημαίας : 5,00 ευρώ

– Ελάχιστη μίσθωση : 10,00 ευρώ

– Επιπλέον Χρέωση 5,00 ευρώ ανά επιβάτη (από το πέμπτο άτομο και μετά)

  • Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
  • Μείωση του ΦΠΑ στα καύσιμα από 24% στο 13% για όσο διαρκεί η ενεργειακή κρίση.
  • Μείωση του Φ.Π.Α στις επιβατικές μεταφορές στο 10%.
  • Δίκαιη φορολογική μεταχείριση ( αφορολόγητο όριο στα 12.000 ευρώ) για τους αυτοαπασχολούμενους του κλάδου μας.
  • Μείωση φόρου πετρελαίου ή επιδότηση καυσίμου για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή Ταξί σε μόνιμη βάση.
  • Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί.
  • Με κάθε τρόπο πρέπει να προστατευτεί ο δημόσιος χαρακτήρας  των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί.

  • Προστασία του Νόμου 4530 /2018 και βελτίωση σε όσα σημεία απαιτείται.
  • Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό.
  • Επαναφορά της ελάχιστης διάρκειας μίσθωσης και της ελάχιστης τιμής στις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. που μείωσε στο μισό η κυβέρνηση.
  • Επαναφορά της διάταξης που υποχρέωνε τους Δήμους όλης της χώρας να δημιουργήσουν πιάτσες εντός των ορίων ευθύνης τους.
  • Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.

ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ. ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η μεγάλη γιορτή του γαλλόφωνου κινηματογράφου στην Ελλάδα με την υποστήριξη της NOVA

Η NOVA, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υποστήριξε το 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου που πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 29...

SoftOne: Η πρώτη ελληνική εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ενσωματώνεται στην πλατφόρμα SHOPRANOS

Η SoftOne, οδηγώντας για ακόμα μια φορά τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού και των cloud εφαρμογών, ανακοινώνει ότι το SHOPRANOS  γίνεται η...

Άνδρες και γυναίκες: Οι διαφορές ως προς τον έλεγχο και την παρακολούθηση των έξυπνων συσκευών

Η νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky "The smart home of almost everything: From the fridge to TV, how we’ll embrace the year of the virtual assistant...

Με 10,6% θα τρέξουν οι επενδύσεις για κυβερνοασφάλεια στην Ευρώπη το 2023

  της Νατάσας Φραγκούλη Οι αυξανόμενες ανάγκες ασφάλειας, οι νέοι κανονισμοί και ο κλιμακούμενος κίνδυνος επιθέσεων ransomware λόγω της τρέχουσας γεωπολιτικής κατάστασης συνεχίζουν να οδηγούν...

Στην Profile το έργο αναβάθμισης του συστήματος τήρησης αρχείων των Δικαστηρίων

Γράφει η Μαρία Μόσχου  Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ακόμα ένα έργο του Ταμείου Ανάκαμψης. Η Κοινωνία της Πληροφορίας αποφάσισε ότι ανάδοχος του έργου «Αναβάθμιση...