19.2 C
Athens
Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου, 2022

Η Valuelenz βάζει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech

  • Γράφει η Νατάσα Φραγκούλη
Ο καταναλωτής βλέπει σε μια βιτρίνα ένα προϊόν που τον ενδιαφέρει. Το σκανάρει με το κινητό του, το αγοράζει μέσω του smartphone, το πληρώνει ηλεκτρονικά και ζητά να του το στείλουν στο σπίτι ή μπαίνει στο κατάστημα και το παραλαμβάνει.
Ελάχιστα χρόνια νωρίτερα, μια τέτοια εμπειρία θα ήταν εξωπραγματική όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Σε μια εποχή όπου τα όρια μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου γίνονται δυσδιάκριτα, οι εταιρείες του λιανεμπορίου -και όχι μόνο- καλούνται να βρουν και αυτές τον δρόμο, ώστε να εξασφαλίσουν στον καταναλωτή απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ digital και πραγματικού κόσμου μέσα από phygital εμπειρίες.
Αυτό ακριβώς κάνει μια ελληνική startup, η Valuelenz, που ίδρυσαν το 2021 ο Πάνος Κωνσταντινίδης και η Τζένη Ταντίδου, προσφέροντας την πρώτη στην Ελλάδα, αλλά και πανευρωπαϊκά -ίσως και διεθνώς- ολοκληρωμένη λύση υβριδικού εμπορίου.
Η Valuelenz, βάζοντας την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech -έναν από τους πιο hot τεχνολογικούς κλάδους- μέσα στον έναν χρόνο λειτουργίας της έχει δώσει ήδη δείγματα γραφής για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το νέο πρόσωπο του λιανεμπορίου, που συνδυάζει τη φυσική με την online εμπειρία χάρη στην τεχνολογία.

Εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας 

Σύμφωνα με τους ιδρυτές της, η Valuelenz δεν απευθύνεται μόνο στις μεγάλες εταιρείες, αλλά στόχος της είναι να «εκδημοκρατίσει» την εμπειρία των αγορών με τη συνδρομή της τεχνολογίας, τόσο μέσα στο φυσικό κατάστημα, όσο και online για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Η καινοτομός για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα cloud πλατφόρμα, που έχει αναπτύξει η ομάδα της Valuelenz, συνδέει τον κόσμο των online αγορών με εκείνον των offline και δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία αγορών, όπου κι αν ψωνίζει κανείς. Χωρίς να χρειάζεται ο καταναλωτής να «κατεβάσει» κάποια εφαρμογή, η επιχείρηση λιανικής, που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες, όπως online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα με τη χρήση QR κωδικών και barcodes.
Άλλες υπηρεσίες είναι το self-checkout και παράκαμψη της αναμονής σε ουρές, οι προσωποποιημένες και αποκλειστικές προσφορές, το quick shopping (μπαίνω, σκανάρω, πληρώνω και μου στέλνουν τα προϊόντα σπίτι), το click & collect από τον ίδιο τον καταναλωτή ή click & deliver, personal video shopping με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).

Τζένη Ταντίδου

Πάνος Κωνσταντινίδης

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις λιανικής να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών με υπηρεσίες και εφαρμογές που θα ενισχύσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και θα τους προσφέρουν νέες εμπειρίες», επεσήμανε ο Πάνος Κωνσταντινίδης, συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Valuelenz.
«Με την πλατφόρμα της Valuelenz, η εμπειρία των αγορών αλλάζει και τα όρια μεταξύ των φυσικών και των online καταστημάτων καταργούνται», τόνισε χθες η κυρία Τζένη Ταντίδου, συν-ιδρύτρια και chief strategy officer της Valuelenz.

Διεθνής επέκταση 

Η εταιρεία έχει «τρέξει» έργα υβριδικού εμπορίου για κορυφαίες αλυσίδες στην Ελλάδα, όπως η MediaMarkt, και την Κύπρο, ERA Department Stores και SPAR Cyprus. Αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Valuelenz, η οποία χρησιμοποιεί state-of-the-art τεχνολογία, όπως τεχνητή νοημοσύνη, οι πελάτες είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα στη βελτίωση της εμπειρίας των αγορών και τον πολλαπλασιασμό της μέσης αξίας του αγοραστικού καλαθιού.
Ενδιαφέρον για την καινοτόμο λύση της ελληνικής startup εκδηλώνουν, σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινίδη και την κυρία Ταντίδου, εταιρείες από τον χώρο της ενέργειας, των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, και της μόδας,
Όπως τόνισαν σε χθεσινή ενημερωτική εκδήλωση οι δυο συνιδρυτές της Valuelenz, σήμερα η εταιρεία ήδη δρομολογεί την περαιτέρω επέκτασή της τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, καθώς πλέον η πλατφόρμα είναι λειτουργική σε 26 γλώσσες. Για τη χρηματοδότηση των αναγκών της, η εταιρεία θα αναζητήσει κεφάλαια και ίσως κάποιον στρατηγικό επενδυτή, έχοντας ήδη κάνει κάποια πρώτα βήματα επαφών με venture capitals.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

27ο Θερινό Σχολείο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών

Στο πλαίσιο των Εκπαιδευτικών Δράσεων του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών διοργανώθηκε διαδικτυακά στις 1 και 2 Σεπτεμβρίου 2022 θερινό Σχολείο, με θέμα «Το Σύμπαν, και οι...

Ψηφιακά εργαλεία για μικρομεσαίες επιχειρήσεις από την COSMOTE με επιδότηση 90%

  -Η COSMOTE συμμετέχει στο πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» - Έως 31/10, οι αιτήσεις για...

AEGEAN: διακρίθηκε ως η «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards

Για 11η συνεχή χρονιά και 12η συνολικά, ανακηρύσσεται πρώτη, στις προτιμήσεις των επιβατών Μια ακόμη σημαντική διάκριση έλαβε η AEGEAN στα φετινά 2022 Skytrax...

Εμβάθυνση της συνεργασίας ΣΕΒ & Junior Achievement Greece 

Για περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης κρίσιμων γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων για μαθητές και σπουδαστές Με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας εμβαθύνεται η σχέση μεταξύ του ΣΕΒ και...

ΣΕΠΕ: Πρόγραμμα Ανέργων Νέων 25-29 ετών στον κλάδο Τεχνολογιών, Πληροφορικής & Επικοινωνιών

Πρόγραμμα συμβουλευτικής υποστήριξης, κατάρτισης και πιστοποίησης και προώθησης στην απασχόληση Ανέργων Νέων 25-29 ετών στον κλάδο Τεχνολογιών, Πληροφορικής & Επικοινωνιών  σε όλη την Ελλάδα...