21 C
Athens
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024

Η STAR ALLIANCE σας βοηθάει να προγραμματίσετε το αεροπορικό ταξίδι σας

Προκειμένου να υποστηρίξει τις προσπάθειες αποκατάστασης της εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού στο αεροπορικό ταξίδι, η Star Alliance, η μεγαλύτερη παγκόσμια συμμαχία αεροπορικών εταιρειών στον κόσμο και τα μέλη της, εργάστηκαν για την ανάπτυξη μίας σειράς μέτρων για τη διασφάλιση της υγείας και της υγιεινής των επιβατών κατά τη διάρκεια των πτήσεών τους, σε ολόκληρο το δίκτυο της Συμμαχίας, καθώς και για την άμεση παροχή πληροφοριών σχετικά με την υγεία και την υγιεινή, συμβάλλοντας κατ’ αυτό τον τρόπο στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών κατά τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους.

Δεσμεύσεις για την Ασφάλεια της Υγείας και της Υγιεινής

Οι 26 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance συμφώνησαν σε ένα κοινό σύνολο μέτρων ασφάλειας για την υγεία και την υγιεινή, το οποίο έχει ως στόχο να διευκολύνει τους επιβάτες να γνωρίζουν ότι όταν βρίσκονται σε μία πτήση της Star Alliance, μπορούν να αναμένουν συνεπή φροντίδα ως προς την πρόσβασή τους σε μέσα υγιεινής, τη χρήση προστατευτικού εξοπλισμού από συνεπιβάτες και μέλη του πληρώματος, τις ειδικές διαδικασίες για τον χειρισμό των επιβατών και των μελών του πληρώματος που επιδεικνύουν αδιαθεσία, καθώς και τις βελτιωμένες διαδικασίες και τα απολυμαντικά προϊόντα για τον καθαρισμό των αεροσκαφών.

Star Alliance Travel Information Hub (Ψηφιακός Κόμβος Ταξιδιωτικών Πληροφοριών Star Alliance)

Η Star Alliance, βοηθάει τους επιβάτες της να περιηγηθούν στον διαρκώς μεταβαλλόμενο λαβύρινθο των διαθέσιμων πληροφοριών για το ταξίδι τους, προσφέροντάς τους ένα μεγαλύτερο επίπεδο ταξιδιωτικών πληροφοριών σχετικά με το τι μπορούν να αναμένουν σε κάθε κομμάτι του ταξιδιού τους.

Από σήμερα, οι επιβάτες έχουν πρόσβαση στον Ψηφιακό Κόμβο Ταξιδιωτικών Πληροφοριών Star Alliance (Travel Information Hub), που αναπτύχθηκε μόλις τις προηγούμενες μέρες, ο οποίος περιέχει τα πιο πρόσφατα μέτρα υγείας και υγιεινής που έχουν υιοθετηθεί από όλες τις αεροπορικές εταιρείες-μέλη και από ένα ευρύ φάσμα αεροδρομίων του δικτύου της Star Alliance. Οι πληροφορίες αυτές, διαθέσιμες από τον Ιούλιο και σε πολλές άλλες διαφορετικές γλώσσες, έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους επιβάτες να προγραμματίσουν το ταξίδι τους και να πετάξουν με σιγουριά, διασφαλίζοντας μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.

Ο κ. Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, δήλωσε: «Είναι αυτονόητο ότι η ασφάλεια των επιβατών μας είναι η Νούμερο 1 προτεραιότητά μας. Συνεργαζόμαστε με τις αεροπορικές εταιρείες-μέλη μας για τη λήψη μέτρων που διασφαλίζουν την ευημερία των επιβατών μας, έτσι ώστε, όταν είναι έτοιμοι, να μπορούν να πετάξουν με αυτοπεποίθηση».

Πρόσθεσε: «Οι δεσμεύσεις από τις αεροπορικές εταιρείες-μέλη και το Travel Information Hub είναι τα δύο πρώτα βήματα που κάνουμε, για να διαβεβαιώσουμε τους επιβάτες μας για την ασφάλεια της υγείας και της υγιεινής τους όταν ταξιδεύουν σε ολόκληρο το δίκτυο της Συμμαχίας. Παράλληλα, αναπτύσσουμε μία σειρά από πρωτοβουλίες για την ενίσχυση αυτής της διασφάλισης, οι οποίες θα ενισχύσουν επίσης της απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία στο δίκτυο της Star Alliance».

Η αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκληση στην ιστορία της. Συνεργαζόμενοι με όλους τους εμπλεκόμενους στον κλάδο, η Star Alliance και οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη της είναι ενωμένες, βοηθώντας στην αποκατάσταση και στη διατήρηση της εμπιστοσύνης στα αεροπορικά ταξίδια και στη σύνδεση ανθρώπων και πολιτισμών, για μία ακόμη φορά.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Trend Micro παρουσιάζει το Risk Report – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στην προληπτική κυβερνοασφάλεια

Η Trend Micro Incorporated, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, δημοσίευσε την πολυαναμενόμενη έκθεση κυβερνοασφάλειας με τίτλο «Intercepting Impact». Η εν λόγω έκθεση τονίζει την αυξανόμενη...

Η United Group δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2023

Η United Group, κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη...

Κ. Νεμπής: 3 δισ. ευρώ πλάνο για να φτάσει ο ΟΤΕ στην κορυφή της Ευρώπης

Γράφει η Μαρία Μόσχου «Το νέο όραμα του ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και, χάρη...

Τι ζητούν οι επιβάτες ταξί: Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα, η οποία αναδεικνύει σημαντικές πτυχές της δημόσιας συγκοινωνίας, ιδίως σχετικά με...

Απλά Ψηφιακά 149: Τα πλάνα της CityCorp (Χρ. Ραφτογιάννης), τα POS και οι ηλεκτρικές συσκευές

Πώς γεννήθηκε η ιδέα της καλλιέργειας λαχανικών, βοτάνων και μικρών φρούτων κατ’ οίκον; Αυτά τα ενδιαφέροντα και την εξέλιξή της CityCrop από το 2015...