16 C
Athens
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου, 2024

ΕΛΤΑ: Τι απαντά η διοίκηση για το κλείσιμο καταστημάτων

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου 

Επαναπροσδιορισμός υπηρεσιών και νέα ψηφιακά προϊόντα στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων περιλαμβάνονται στο νέο σχέδιο αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ, σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας.

Απαντώντας στο κλείσιμο δεκάδων καταστημάτων η διοίκηση που έχει επιλεγεί από το Υπερταμείο, τονίζει ότι το κεντρικό μήνυμα των ΕΛΤΑ είναι το «Είμαστε Παντού, Καλύτερα», το οποίο «γίνεται  πραγματικότητα μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης του δικτύου και επαναπροσδιορισμού προϊόντων και υπηρεσιών, αποτέλεσμα αναλυτικής μελέτης βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας, που ξεδιπλώνεται σταδιακά σε βάθος 18 μηνών».

«Ο σχεδιασμός του δικτύου συναλλαγών των ΕΛΤΑ πραγματοποιήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Από τότε έχει συντελεστεί μια σειρά εμπορικών αλλαγών και μεθόδων εξυπηρέτησης των πελατών. Τα ΕΛΤΑ είναι πια σε θέση να προχωρήσουν στο άλμα του μετασχηματισμού, που όχι μόνο θα τους επιτρέψει να συμβαδίσουν αλλά και να προετοιμαστούν για το μέλλον που διαμορφώνεται» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών στην πόρτα τους

Παρά το λουκέτο υποκαταστημάτων, η διοίκηση τονίζει ότι «στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, τα ΕΛΤΑ φροντίζουν για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών στην πόρτα τους, σε ολόκληρη την επικράτεια, με όλες τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ, όπως είναι η παράδοση δεμάτων και επιστολών, καθώς και η διανομή συντάξεων. Η ταχυδρομική λειτουργία οργανώνεται σε κεντρικά σημεία και δεν επηρεάζεται από την αναδιοργάνωση του δικτύου, η οποία, μέσω της καλύτερης κατανομής του ανθρώπινου δυναμικού των ΕΛΤΑ, βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της διανομής».

Το σχέδιο για το μέλλον των ΕΛΤΑ περιλαμβάνει:

  • Τα ΕΛΤΑ έρχονται στην πόρτα των πελατών τους με την υπηρεσία του Ψηφιακού Ταχυδρόμου, που προσφέρει άμεση και απομακρυσμένη πρόσβαση σε υφιστάμενες και νέες υπηρεσίες, χωρίς παρουσία στα καταστήματα. Οι ταχυδρόμοι και διανομείς της γειτονιάς ενισχύονται με ψηφιακά εργαλεία, ώστε, σταδιακά ως το τέλος του έτους, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, να μπορούν να εισπράττουν αντικαταβολές, να διανέμουν συντάξεις και να εξοφλούν εκ μέρους των πελατών οποιοδήποτε λογαριασμό.
  • Προστίθενται περισσότερα κεντρικά καταστήματα ΕΛΤΑ με διευρυμένο ωράριο τις απογευματινές ώρες.
  • Εξασφαλίζουν νέες μειωμένες και ανταγωνιστικές τιμές στην αποστολή δεμάτων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην Ευρώπη (μείωση 15%) και σε άλλα μέρη του κόσμου. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα. Με αυτό τον τρόπο τα ΕΛΤΑ στηρίζουν έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις με εξαγωγική δραστηριότητα.
  • Ανανεώνουν τον στόλο με οχήματα προηγμένης και πιο «πράσινης» τεχνολογίας που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.
  • Βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών με την εφαρμογή ΕΛΤΑ Fast Post, ώστε να προγραμματίζουν το ραντεβού τους σε οποιαδήποτε κατάστημα ΕΛΤΑ και να μην περιμένουν στην ουρά.
  • Ενισχύουν το Δίκτυο Έξυπνων Θυρίδων Post Pox, όπου απλά με ένα SMS ή ένα μήνυμα στο Viber, οι πελάτες των ΕΛΤΑ θα παραλαμβάνουν εύκολα και γρήγορα το δέμα τους από τη θυρίδα, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το κατάστημα.
  • Αναπτύσσουν διαδικτυακή εφαρμογή Web Labing Εσωτερικού & Εξωτερικού, μέσω της οποίας κάθε εταιρικός χρήστης θα μπορεί να εκτυπώνει άμεσα, εύκολα και γρήγορα, ετικέτα ταχυδρομικού τέλους (voucher) για αντικείμενα μικρότερα των 2 kg που επιθυμεί να στείλει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Παρόμοια διαδικασία έχει δρομολογηθεί για όλους τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης και της λιανικής.

«Τα ιστορικά ΕΛΤΑ, τα οποία αποτελούν 100% θυγατρική του Υπερταμείου, μετασχηματίζονται σε μια σύγχρονη, αποτελεσματική και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών που ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα της αγοράς και, κυρίως, στις απαιτήσεις των πελατών σε όλη τη χώρα για καλύτερες, ταχύτερες και ταυτόχρονα αξιόπιστες υπηρεσίες και λύσεις» καταλήγει η διοίκηση των ελληνικών Ταχυδρομείων.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Nexi δηλώνει ισχυρό «παρών» στον ψηφιακό μετασχηματισμό των τραπεζών στην Ελλάδα

Για τον καθοριστικό ρόλο της Nexi στην ενίσχυση των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα, την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών από τον τραπεζικό τομέα, καθώς και τη...

Χρήστος Σταϊκούρας: Η πρόοδος των έργων στο Αεροδρόμιο Καστελλίου έφτασε ήδη στο 40%

Στις προτεραιότητες στον τομέα αρμοδιοτήτων του αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας κατά τον χαιρετισμό του στο 2nd Growthfund Summit που...

Διαθέσιμο από σήμερα το ψηφιακό πορτοφόλι «Ψηφιακός Πολίτης» στην Κύπρο

Εμβαθύνεται η συνεργασία Ελλάδας-Κύπρου στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς από σήμερα, 05 Δεκεμβρίου, είναι διαθέσιμη σε Google Play και Apple Store η εφαρμογή «Ψηφιακός Πολίτης». To ψηφιακό πορτοφόλι της Κύπρου έχει...

Η Nova μετασχηματίζει ψηφιακά την Εθνική Λυρική Σκηνή

Το αντικείμενο της σύμβασης για την ανάπτυξη του έργου  «Δράσεις Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής», που υπογράφηκε από τον Πρόεδρο του ΔΣ της...

LG UHD AI UT73: Η νέα 4K Smart TV που συνδυάζει καινοτομία με ψυχαγωγία

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει τη νέα UT73006LA 4K Smart TV που αλλάζει τα δεδομένα της οικιακής ψυχαγωγίας. Η νέα τηλεόραση της εταιρείας, διαθέτει...