25 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

ΕΛΤΑ: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έφερε εμπιστοσύνη και νέους πελάτες

  • Γράφει η Μαρία Μόσχου 

Σημαντικές συμφωνίες για αποστολή λογαριασμών, αλλά και δεμάτων υπέγραψαν ήδη τα Ελληνικά Ταχυδρομεία που μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους έχουν προχωρήσει σε σημαντικές κινήσεις στην κατεύθυνση παροχής καλύτερων, αξιόπιστων και ανταγωνιστικότερων ταχυδρομικών υπηρεσιών προς τους πελάτες τους με σημαντική μείωση των χρόνων παράδοσης.

Η αυτοματοποίηση στο κέντρο διαλογής των ΕΛΤΑ στο Κρυονέρι με την χρήση ειδικών ρομπότ έχει οδηγήσει σε προσέλκυση νέων πελατών, ενώ την ίδια στιγμή αναμένεται η αυτοματοποίηση και άλλων κέντρων διαλογής με στόχο ακόμα πιο αξιόπιστες και ταχύτερες υπηρεσίες.

Η μείωση των χρόνων παράδοσης που ξεκίνησε από πέρυσι αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση και στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, καθώς έσοδα από τη διανομή λογαριασμών και αλληλογραφίας για μεγάλους πελάτες εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 44 εκατ. ευρώ  το 2021.

Οι συμφωνίες που υπεγράφησαν

Δεν είναι τυχαίο ότι την τελευταία περίοδο, μια σειρά μεγάλων ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων, επέλεξε μετά από διαγωνιστική διαδικασία τα ΕΛΤΑ ως πάροχο ταχυδρομικών υπηρεσιών. Πρόκειται, μεταξύ άλλων, για τη ΔΕΗ, τον όμιλο ΟΤΕ/COSMOTE, την Εθνική Τράπεζα, την τράπεζα Eurobank, την τράπεζα Alpha Bank, την Protergia, την Elpedison, τη ΖΕΝΙΘ, τη Nova και τους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρωπαϊκής Πίστης και της Interamerican.

Παράλληλα στα ΕΛΤΑ, εταιρεία που ανήκει στον όμιλο του Υπερταμείου (ΕΕΣΥΠ) επιστρέφει η διανομή των λογαριασμών και της ΕΥΔΑΠ, καθώς με  δικαστική απόφαση στα τέλη του περασμένου έτους, έκλεισε οριστικά μια διαμάχη  που κράτησε περισσότερο από 2 χρόνια, γύρω από τον σχετικό διαγωνισμό της εταιρείας ύδρευσης. Η απόφαση ανέδειξε οριστικά την προσφορά των ΕΛΤΑ ως απολύτως σύννομη και την πλέον συμφέρουσα οικονομικά, απελευθερώνοντας την ΕΥΔΑΠ να ολοκληρώσει το διαγωνισμό για τη διανομή των λογαριασμών της.

Η εξέλιξη επιλύει ένα ζήτημα που είχε προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους καταναλωτές τους τελευταίους μήνες, λόγω αρρυθμιών που είχαν παρατηρηθεί στη διανομή των λογαριασμών ύδρευσης, εξ αιτίας μιας σειράς ενστάσεων που είχαν υποβληθεί κατά της προσφοράς των ΕΛΤΑ προς την ΕΥΔΑΠ.

Στο επίκεντρο και η διανομή δεμάτων

Η εμπιστοσύνη των ελληνικών ομίλων προς τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, για την αποστολή της αλληλογραφίας και των λογαριασμών τους, συνδυάζεται και με την αναγνώριση του επιπέδου των υπηρεσιών που προσφέρει ο όμιλος των ΕΛΤΑ και σε διεθνείς πελάτες, όπως καταγράφηκε πρόσφατα με τη συμφωνία για τη διανομή των δεμάτων της AMAZON.

Την Amazon ακολούθησαν άλλες διεθνείς επιχειρήσεις με πιο πρόσφατες την ADIDAS και την H&M, οι οποίες έχουν έρθει απευθείας είτε μέσω των ευρωπαίων διακινητών τους σε συμφωνία για διανομή των προϊόντων τους  στην ελληνική επικράτεια. Παράλληλα, η Διοίκηση των ΕΛΤΑ βρίσκεται σε συζητήσεις και με άλλους ομίλους για την υπογραφή συμφωνιών που θα ενισχύσουν το ρόλο του Ομίλου στο last mile του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Διετία μετασχηματισμού και αλλαγής

Την τελευταία διετία, η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου, καταβάλει συστηματική προσπάθεια ώστε να συνδυάσει τον κοινωνικό ρόλο που ανέκαθεν διαδραμάτιζαν τα ΕΛΤΑ -με την κάλυψη κάθε γωνιάς της ελληνικής επικράτειας- με βέλτιστες ταχυδρομικές υπηρεσίες και ταχυμεταφορές, οι ανταποκρίνονται στα απαιτητικά σύγχρονα δεδομένα. Στο επίκεντρο των προσπαθειών αυτών, βρίσκεται, ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ, που ξεκίνησε με την εγκατάσταση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων, και θα ξεδιπλωθεί τους προσεχείς μήνες με την υλοποίηση των προγραμμάτων του Ψηφιακού Ταχυδρόμου και των Smart Lockers.

Στόχος της διοίκησης των ΕΛΤΑ είναι, η αρχαιότερη ελληνική δημόσια εταιρεία, να εξελιχθεί σε έναν υπερσύχρονο, αξιόπιστο και πλήρως ανταγωνιστικό πάροχο υπηρεσιών. Ο οποίος θα καλύπτει τις ταχυδρομικές ανάγκες των Ελλήνων πολιτών, προσφέροντάς τους παράλληλα, τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουν, μέσω των νέων προηγμένων εφαρμογών,  κάθε ανάγκη παράδοσης, παραλαβής και ηλεκτρονικής πληρωμής.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Emirates διπλασίασε το δίκτυο συνεργατών της μέσα σε ένα χρόνο, μεταφέροντας τους επιβάτες της σε σχεδόν 1.700 επιπλέον πόλεις παγκοσμίως

Η Emirates έχει διπλασιάσει τον αριθμό των πόλεων που εξυπηρετεί πέραν του δικτύου της κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για...

Οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance επιβραβεύουν τους τακτικούς επιβάτες τους στη Σκανδιναβία

Η Star Alliance, η κορυφαία παγκόσμια αεροπορική συμμαχία, ανακοίνωσε ότι συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρείες-μέλη της προσφέρουν πλέον το πρόγραμμα «status match/challenge», το οποίο απευθύνεται σε...

Vodafone Ελλάδας: Σε πλήρη λειτουργία το Vodafone Tech Hub της Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο του 4ου Thessaloniki Metropolitan Summit με τίτλο «Making pathways to prosperity, solidity and cohesion for south-east Europe» που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο...

Η OPPO ανανεώνει τη συνεργασία της με την UEFA για τις επόμενες τρεις σεζόν

Η OPPO ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Ένωση Ευρωπαϊκών Ποδοσφαιρικών Ομοσπονδιών (UEFA) για τις επόμενες τρεις σεζόν. Η συμφωνία καλύπτει πολλές...

Η Nova στηρίζει έμπρακτα την Αττική ως Ανάδοχος Αποκατάστασης και Αναδάσωσης της περιοχής της Ιεράς Μονής Πεντέλης

H Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, πιστή στη δέσμευσή της προς το περιβάλλον, τις τοπικές...