Τα μέχρι τώρα βήματα της Vivo στην ελληνική αγορά, καθώς και το πότε αναμένεται να τοποθετηθεί στα ελληνικά ράφια η νέα ναυαρχίδα της και σε τι τιμή, ανέφερε ο διευθυντής marketing για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Βασίλης Κατσαφάδος στον Δημήτρη Μαλλά και τη Νίκη Παπάζογλου σε αυτό το επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά.
Στο εβδομαδιαίο podcast του Μoved.gr για τις ψηφιακές τεχνολογίες, ο κ. Κατσαφάδος μίλησε για τη μέχρι τώρα πορεία της Vivo και στους στόχους για την συνέχεια. Η εταιρεία έχει να μας συστήσει νέα smartphones εφέτος, ενώ ο κ. Κατσαφάδος αναφέρθηκε και στο κινεζικό ρητό του “ben fen” που υπηρετεί το brand παγκοσμίως.
Προχωρώντας σε αποκαλύψεις για την νέα ναυαρχίδα ανέφερε όλα τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν το πολλά υποσχόμενο smartphone, ενώ προχώρησε και σε εκτιμήσεις για τον κλάδο των smartphones παγκοσμίως, μετά και τις πιέσεις που δέχτηκε τον προηγούμενο χρόνο.
Η ελληνική παρουσία στο Mobile World Congress
Στη συνέχεια Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στην ελληνική αποστολή που θα παρευρεθεί φέτος στη μεγάλη έκθεση τεχνολογίας της Βαρκελώνης, Mobile World Congress (MWC 2023).
Η κουβέντα συνεχίστηκε με την κινητικότητα που παρατηρείται από αρχής του νέου έτους στον χώρο των startups, όπου μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες οι ελληνικές startups άντλησαν από την αγορά 267 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Marathon, αλλά και στην επένδυση του Φαιστός στην Pandas.io.
Τέλος Δημήτρης και Νίκη συζήτησαν για τα αποτελέσματα της Entersoft, για την 25ετη πορεία της Globe One ,αλλά και για την συνεργασία Microsoft – ΕΚΔΔΑ με στόχο την εκπαίδευση των δημοσίων υπαλλήλων.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.grόπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.