Τις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που προσφέρει στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και το πως ψηφιοποιεί τη Φωνή του Δημότη ώστε να εισακούεται από τις αυτοδιοικητικές αρχές ανέλυσε στον Δημήτρη Μαλλά και τη Νίκη Παπάζογλου, ο Δημήτρης Θεοφάνους, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της eTurn στο 85ο επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά.
Αφότου αναφέρθηκε στις βασικές υπηρεσίες ψηφιοποίησης που προσφέρει στον ιδιωτικό τομέα και στην τοπική αυτοδιοίκηση η e-turn, ο ιδρυτής της ανέλυσε το πως προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και τα βήματα ψηφιοποίησης που κάνουν το τελευταίο διάστημα οι δήμοι της χώρας. Τέλος αναφέρθηκε στην διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου και στις ελλείψεις που παρατηρούνται μέχρι και σήμερα επιβραδύνοντας τον εκσυγχρονισμό του.
Ηλεκτρονικό εμπόριο και Viber
Στη συνέχεια Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στην νέα έρευνα της Focus Bari για το ηλεκτρονικό εμπόριο και στην κατάργηση των δωρεάν μεταφορικών στην οποία φαίνεται να προχωρά το ελληνικό λιανεμπόριο.
Η κουβέντα συνεχίστηκε με την PeopleCert και την εκτίναξη της αποτίμησης της στα 2,9 δισ ευρώ, καθώς και στα επόμενα σχέδιά της να γίνει decacorn.
Oι δύο παρουσιαστές αναφέρθηκαν στα νέα σχέδια του Viber για την ελληνική αγορά, τα οποία περιλαμβάνουν το άνοιγμα τοπικού γραφείου.
Τέλος, σχολίαζαν τον εμπορικό “πόλεμο” που ξεκινά στις συνδέσεις οπτικών ινών, μετά και τις προσφορές που ενεργοποίησε η Cosmote ως απάντηση στις χαμηλές τιμές της Nova.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.