Tο νέο πρόσωπο του λιανεμπορίου, το οποίο συνδυάζει την φυσική με την online εμπειρία με την βοήθεια της τεχνολογίας, ανέλυσε ο Πάνος Κωνσταντινίδης, ιδρυτής της Valuelenz, στον Δημήτρη Μαλλά και την Νίκη Παπάζογλου στο 50ο επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά.
Στο εβδομαδιαίο podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις των ψηφιακών τεχνολογιών, ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο η Valuelenz συνδυάζει τον φυσικό με τον online κόσμο στο λιανεμπόριο, καθώς και στον θετικό αντίκτυπο που έχει αυτός ο συνδυασμός στις πωλήσεις. Παράλληλα αναφέρθηκε στους κλάδους που η εν λόγω εμπειρία μπορεί να κάνει την διαφορά αλλά και στα επόμενα σχέδια της Valuelenz, τα οποία περιλαμβάνουν επέκταση στο εξωτερικό και αναζήτηση χρηματοδότησης.
Επενδύσεις στην κυβερνοασφάλεια
Στη συνέχεια Νίκη και Δημήτρης συζήτησαν την μεγάλη ανάγκη επένδυσης ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στην κυβερνοασφάλεια, την οποία υπογράμμισε η κυβερνοεπίθεση στα ΕΛΤΑ αυτή την εβδομάδα.
Η συζήτηση συνεχίστηκε με την επέκταση της επιδότησης Super Fast Broadband, καθώς και με τα σχέδια του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης να φέρει Internet και τηλεοπτικό σήμα σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Τέλος η κουβέντα επεκτάθηκε και στο νέο creative digital consulting agency της Deloitte, το οποί κάνει εγκαίνια στην Ελλάδα, αλλά και στην νέα καριέρα του kariera.gr το οποίο εμπλουτίζεται με νέες υπηρεσίες και εργαλεία HR.
Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.