8.5 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

Απλά Ψηφιακά 25: Η Out There Media απέκτησε παγκόσμια παρουσία, οι εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις Nova – Vodafone και το μέλλον της MLS

Οι προκλήσεις μίας εταιρείας με έδρα την Ελλάδα, αλλά παρουσία σε ολόκληρο τον κόσμο ήταν το βασικό θέμα του νέου επεισοδίου του «Απλά Ψηφιακά», του video και audio podcast του Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών.

Σε αυτό το επεισόδιο, Νίκη Παπάζογλου και Δημήτρης Μαλλάς συζήτησαν με την Μαρία Βασιλείου, CTO της Out There Media, μίας εκ των κορυφαίων εταιρειών στο χώρο του mobile marketing, η οποία με εκκίνηση από την Ελλάδα έχει καταφέρει να έχει παγκόσμια παρουσία. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις τεχνολογικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει μία εταιρεία όπως η Out There Media, στις νέες τάσεις στο mobile marketing, όπου η προσωποποίηση εξελίσσεται σε κλειδί για τις επόμενες αλλαγές αλλά και στο RCS, την «εξέλιξη» του SMS που δείχνει να έχει υψηλή ανταπόκριση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Διαπραγματεύσεις Nova-Vodafone

Στη συνέχεια, Νίκη και Δημήτρης σχολίασαν τις εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις της Nova με τη Vodafone όσον αφορά στη χρήση από την πρώτη του δικτύου κινητής της δεύτερης προκειμένου να ξεκινήσει την παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.

Επίσης, ασχολήθηκαν με τις εξελίξεις στην MLS, την υψηλή θέση της Ελλάδας όσον αφορά στην εκχώρηση των συχνοτήτων για 5G δίκτυα και την υπόθεση Pegasus με τη χρήση λογισμικού για παρακολουθήσεις.

Τα επεισόδια του «Απλά Ψηφιακά» μπορείτε να τα βρείτε στο YouTube κανάλι του MoveD.gr όπως και σε audio μορφή στο Spotify και στο Google Podcasts.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

H PMM και η Viva.gr συνεργάζονται για το Public Tickets

H Public-MediaMarkt συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Viva.gr και εμπλουτίζει την υπηρεσία ticketing, δίνοντας στους λάτρεις του πολιτισμού αλλά και του αθλητισμού τη δυνατότητα ν’...

Το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer βασικός χορηγός της εκστρατείας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού «Sail for Pink»

To Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer (CDI) υποστήριξε φέτος το Άλμα Ζωής Νομού Θεσσαλονίκης και την ενέργεια “Sail for Pink” ως βασικός χορηγός (Pink...

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά για το upskilling νέων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το “The ReGeneration Initiative: Upskilling Greek Youth for the Digital Era powered by Microsoft” αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού αλφαβητισμού και υλοποιείται υπό την...

Nissan Ambition 2030: ένα όραμα πέρα από την κινητικότητα

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται στο επίκεντρο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, η Nissan θα προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα των...

Η BEWISE υλοποιεί έργο digital transformation για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση των υποδομών της, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Bewise S.A. το έργο της αναβάθμισης των πληροφοριακών υποδομών της...