«Χειρόφρενο» τράβηξαν από την έναρξη της βάρδιας σήμερα λεωφορεία και τρόλεϊ στην Αθήνα, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων, οι οποίοι δήλωσαν αιφνιδιασμένοι από την κατάθεση στη βουλή της επέκτασης της σύμβασης με τα ΚΤΕΛ.
Στο πλαίσιο αυτό 24ωρη απεργία στα λεωφορεία και τρόλεϊ αποφάσισε τόσο το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΑ όσο και ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Α.Σ.Α. – Ο.ΣΥ.
Τα σωματεία οργανώνουν συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΑ ζητώντας να μην παραταθεί η σύμβαση του οργανισμού με τα ΚΤΕΛ για ένα ακόμα έτος.
Τη σχετική τροπολογία κατέθεσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών ουσιαστικά επεκτείνοντας τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ.
Η ανακοίνωση των Τεχνικών
Το Σωματείο μας σε Έκτακτο Δ.Σ. σήμερα, αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ την πραγματοποίηση 24ωρης Απεργίας, μετά την αιφνιδιαστική κίνηση της κυβέρνησης να καταθέσει άρον-άρον προς ψήφιση στην Βουλή τροπολογία, με την οποία παρατείνει την εκχώρηση του συγκοινωνιακού έργου των Αστικών Συγκοινωνιών στα ΚΤΕΛ, πριν ακόμα λήξει η ισχύουσα σύμβαση, δίνοντάς τους παράλληλα επιπλέον γραμμές!!!
Εν μέσω της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης, η κυβέρνηση αντί να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας και να στηρίξει οικονομικά με την υπογραφή ΣΣΕ τους εργαζόμενους, έχει ως κύριο μέλημά της την διάλυση των Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών!!!
Κάνουμε δυνατή την παρουσία μας για την δουλειά μας και την ζωή μας!!!
Δήλωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή για την απεργία στην Ο.ΣΥ.
«Η χώρα μας δυστυχώς ακόμα παλεύει με νοοτροπίες του χτες. Η Αθήνα χωρίς λεωφορεία σήμερα και τόσος κόσμος ταλαιπωρείται, ξέρετε γιατί; Γιατί κάποιοι συνδικαλιστές ζητούν λιγότερα λεωφορεία στο δρόμο. Ντροπή.
Όλοι θυμούνται ότι παραλάβαμε τις αστικές συγκοινωνίες υπό διάλυση. Τα τελευταία χρόνια κάνουμε μια τεράστια προσπάθεια και καταφέραμε να αυξήσουμε τα λεωφορεία στο δρόμο, από 850 σε πάνω από 1300. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος: Σε αυτή την προσπάθεια καθοριστικό ρόλο έπαιξαν και παίζουν οι εργαζόμενοι, τους οποίους έχω ευχαριστήσει επανειλημμένως.
Είναι προφανές όμως ότι δεν θα καταφέρναμε αυτή τη θεαματική αύξηση αν δεν είχαμε ενώσει δυνάμεις και με τον ιδιωτικό τομέα, μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ και του leasing. Και αυτό, χωρίς φυσικά να χάσει τη δουλειά του κανείς εργαζόμενος -αντιθέτως, για πρώτη φορά μετά από χρόνια έγιναν επιτέλους και προσλήψεις.
Οι μόνοι που φαίνεται πως ένιωσαν πως χάνουν μέρος από την εξουσία και την ισχύ τους, ήταν κάποιοι συνδικαλιστές.
Σήμερα, λοιπόν, γίνεται απεργία για ποιο λόγο; Γιατί διαμαρτύρονται για την ανανέωση της σύμβασης με τα ΚΤΕΛ. Ζητάνε δηλαδή, να έχουμε λιγότερα λεωφορεία στο δρόμο.
Κι επιπλέον, ενώ προφανώς γνωρίζουν πως αυτή η απεργία είναι παράνομη και καταχρηστική, την προκήρυξαν χτες σε ώρα που η Πολιτεία δεν είχε τρόπο να αντιδράσει. Ήδη, σήμερα προσφύγαμε στα Δικαστήρια και εντός της ημέρας θα εκδικαστεί η υπόθεση.
Ταλαιπωρούν τόσο πολύ τον κόσμο για ένα καπρίτσιο και επειδή ζητούν η ταλαιπωρία αυτή να γίνει μόνιμη κι ακόμα μεγαλύτερη.
Με τέτοιες απεργίες, στο κάτω-κάτω, αδικείται και η ίδια η προσπάθεια των εργαζόμενων. Τους καλώ να λογικευτούν. Οι πολίτες είναι εξοργισμένοι και με το δίκιο τους».