24.9 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024

Adaptit: Εθνικό Δίκτυο Ψηφιακής Αυτόνομης Επικοινωνίας – Σύστημα Εντοπισμού Ατόμων σε Κίνδυνο για Το Χαμόγελο του Παιδιού

Η εταιρία ADAPTIT ολοκλήρωσε και παρέδωσε με επιτυχία στον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού το έργο «Εθνικό Δίκτυο Ψηφιακής Αυτόνομης Επικοινωνίας – Εξοπλισμός Κινητής Επιχειρησιακής Μονάδας  – Σύστημα Εντοπισμού Ατόμων  σε Κίνδυνο – Smile Net», το οποίο της είχε ανατεθεί μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας.

Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία Εθνικού Δικτύου Ψηφιακής Αυτόνομης Αμφίδρομης Επικοινωνίας για Επιχειρήσεις Έκτακτης Ανάγκης, Έρευνας και Διάσωσης, τον εξοπλισμό μίας κινητής επιχειρησιακής μονάδας επικοινωνιών και διαχείρισης καταστροφών και την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος παροχής βοήθειας ατόμων σε κίνδυνο μέσω υπηρεσιών εντοπισμού.

Πιο συγκεκριμένα, η ADAPTIT παρέδωσε σύστημα επικοινωνιών, το οποίο έχει αυξημένες δυνατότητες επικοινωνίας φωνής και δεδομένων, ώστε να μην εξαρτάται αποκλειστικά από τις υπάρχουσες υποδομές των τηλεπικοινωνιακών παρόχων και μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα ακόμη και σε περιπτώσεις φυσικών ή άλλων καταστροφών.

Επιπλέον, ο εξοπλισμός της νέας κινητής μονάδας επικοινωνιών και διαχείρισης καταστροφών, φέρει σύγχρονα συστήματα επικοινωνιών, επιτήρησης και μεταφοράς δεδομένων και έρχεται να ενισχύσει τα υπάρχοντα κινητά επιχειρησιακά κέντρα και να διευκολύνει το πολύ σημαντικό έργο του εξειδικευμένου προσωπικού του οργανισμού, σε περίπτωση εξαφάνισης.

Τέλος, παραδόθηκε σύστημα έγκαιρου εντοπισμού ατόμων με διαπιστωμένα προβλήματα υγείας, ηλικιωμένων, ΑΜΕΑ κ.λπ., τα οποία διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εξαφάνισης.

Το εν λόγω έργο περιλαμβάνει καινοτόμες υπηρεσίες πρόληψης και προστασίας, όχι μόνο για τα ελληνικά αλλά και για τα διεθνή δεδομένα και συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» καθώς και στον εκσυγχρονισμό των τηλεπικοινωνιακών του μέσων.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Η Emirates διπλασίασε το δίκτυο συνεργατών της μέσα σε ένα χρόνο, μεταφέροντας τους επιβάτες της σε σχεδόν 1.700 επιπλέον πόλεις παγκοσμίως

Η Emirates έχει διπλασιάσει τον αριθμό των πόλεων που εξυπηρετεί πέραν του δικτύου της κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για...

Οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance επιβραβεύουν τους τακτικούς επιβάτες τους στη Σκανδιναβία

Η Star Alliance, η κορυφαία παγκόσμια αεροπορική συμμαχία, ανακοίνωσε ότι συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρείες-μέλη της προσφέρουν πλέον το πρόγραμμα «status match/challenge», το οποίο απευθύνεται σε...

Vodafone Ελλάδας: Σε πλήρη λειτουργία το Vodafone Tech Hub της Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο του 4ου Thessaloniki Metropolitan Summit με τίτλο «Making pathways to prosperity, solidity and cohesion for south-east Europe» που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο...

Η OPPO ανανεώνει τη συνεργασία της με την UEFA για τις επόμενες τρεις σεζόν

Η OPPO ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Ένωση Ευρωπαϊκών Ποδοσφαιρικών Ομοσπονδιών (UEFA) για τις επόμενες τρεις σεζόν. Η συμφωνία καλύπτει πολλές...

Η Nova στηρίζει έμπρακτα την Αττική ως Ανάδοχος Αποκατάστασης και Αναδάσωσης της περιοχής της Ιεράς Μονής Πεντέλης

H Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, πιστή στη δέσμευσή της προς το περιβάλλον, τις τοπικές...