4.8 C
Athens
Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου, 2022

435.000 εφαρμογές ανά λεπτό «κατέβαζε» ο πλανήτης το 2021

Της Νατάσας Φραγκούλη

Με ένα κινητό στο χέρι, κατεβάζοντας εφαρμογές, πέρασαν οι πολίτες ανά τον κόσμο ένα εξόχως σημαντικό μέρος της ημέρας τους το 2021. Ούτε λίγο ούτε πολύ, οι χρήστες κινητών αφιερώσαμε 3,8 τρισ. ώρες στα κινητά smartphones μας -χρόνος ρεκόρ όλων των εποχών.

Στη διάρκεια του 2021, που ήταν η δεύτερη πανδημική χρονιά, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο “κατέβαζαν” στο κινητό τους περισσότερες από 435.000 εφαρμογές ανά λεπτό. Συνολικά, έγιναν 230 δισ. downloads, αριθμός μεγαλύτερος κατά 5% σε σχέση με το 2020.

Σύμφωνα με την App Annie και το «State of Mobile 2022», οι χρήστες δαπάνησαν περισσότερο χρόνο από ποτέ στην ιστορία σε mobile εφαρμογές και συγκεκριμένα 4,8 ώρες σε ημερήσια βάση. Μάλιστα, 7 στα 10 λεπτά που αφιέρωναν οι πολίτες ανά τον πλανήτη στο κινητό τους δαπανήθηκαν σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, είτε σε εφαρμογές φωτογραφιών και βίντεο.

Αυτή η συστηματική ενασχόληση με το κινητό και με mobile εφαρμογές είχε ευρύ οικονομικό αποτύπωμα. Οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα από 170 δισ. δολάρια σε mobile applications, ποσό αυξημένο κατά 19% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Τα κεφάλαια που δαπάνησαν οι πολίτες ανά τον πλανήτη σε mobile apps είναι αστρονομικά, αν σκεφθεί κανείς ότι κάθε λεπτό του 2021 πλήρωναν 320.000 δολάρια για αγορές από καταστήματα εφαρμογών.

And the winner is… Tik Tok

Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι εκδότες κυκλοφόρησαν τη χρονιά που πέρασε 2 εκατ. νέες εφαρμογές και παιχνίδια, ανεβάζοντας το αθροιστικό σύνολο σε 21 εκατ. Αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος της παγκόσμιας αγοράς των apps αναδείχθηκε το TikTok, η χρήση του οποίου κατέγραψε αύξηση κατά 90% (παγκοσμίως εκτός Κίνας).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι χρήστες πέρασαν το 2021 σχεδόν διπλάσιο χρόνο στο Tik Tok, η χρήση του οποίου αυξήθηκε κατά 90% τη χρονιά που πέρασε σε σχέση με το 2020. Η εταιρεία εκτιμά ότι έως το δεύτερο εξάμηνο του 2022 το Tik Tok θα ξεπεράσει τους 1,5 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για βίντεο streaming παγκοσμίως, ενώ το Netflix βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Στο μεταξύ, οι χρήστες ανά τον κόσμο δαπάνησαν 116 δισ. δολ. για mobile games.

Ρεκόρ διαφημιστικής δαπάνης

Οι διαφημιστές φαίνεται πως λαμβάνουν πλέον πολύ σοβαρά υπόψιν τους τις συνήθειες των χρηστών παγκοσμίως και την «εξάρτησή» τους από τα mobile apps. Δεν είναι τυχαίο ότι οι δαπάνες για διαφημίσεις σε κινητά έφθασαν το 2021 τα 295 δισ. δολάρια το 2021, ενώ προβλέπεται να υπερβεί τα 350 δισ. δολ. το 2022.

«Το 2021 ήταν μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη βιομηχανία των κινητών, διαπίστωση που σαφώς συνδέεται με την πανδημία και τις νέες συνήθειες που αυτή δημιούργησε. Το 2022 πρόκειται να καταρρίψει όλα τα παλαιότερα ρεκόρ σε μια μετασχηματισμένη οικονομία που βασίζεται στην ψηφιακή κοινωνικοποίηση, την υβριδική εργασία και την ψυχαγωγία μέσω κινητού», τονίζουν οι αναλυτές της App Annie.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

LG ultragear: Επίσημος gaming monitor συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος League of Legends

Οι παγκόσμιας κλάσης οθόνες παιχνιδιών UltraGear της LG συνεργάζεται με τους καλύτερους παίκτες πρωταθλήματος της Ευρώπης για περιφερειακή υπεροχή Η LG Electronics (LG) είναι στην...

Η Nissan θα ξεκινήσει δοκιμές επαλήθευσης του συστήματος διαχείρισης ενέργειας στη Φουκουσίμα

Η φόρτιση και η εκφόρτιση EVs θα βοηθήσει στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα Μέσω του οράματος  Nissan Ambition 2030, η Nissan υποστηρίζει την πολιτική της Namie...

HUAWEI Winter Sales 2022: Αυτό τον χειμώνα όλη η τεχνολογία βρίσκεται στα χέρια σας!

Αποκτήστε, σε ασύγκριτες τιμές, όλα όσα θα κάνουν τις μέρες σας να πάρουν την πιο βαθιά τεχνολογική ανάσα!  Εάν ένας από τους στόχους που βάλατε...

Saracakis.gr, το νέο website του Όμιλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη από την Generation Y

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του, προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του αναθέτοντας στην Generation Y - International eBusiness...

Αλλάξτε 10 κακές συνήθειες για να μην πέφτετε θύματα κυβερνοεπιθέσεων

το ένα τρίτο των ανθρώπων που έπεσαν θύμα κλοπής στοιχείων ταυτότητας στις ΗΠΑ ισχυρίστηκε ότι δεν είχε αρκετά χρήματα για να αγοράσει τρόφιμα ή...