12.8 C
Athens
Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου, 2021

4 συμβουλές για την προστασία καταναλωτών ενόψει Black Friday και Cyber Monday

Τα εκπτωτικά γεγονότα της φετινής Black Friday και, πολύ περισσότερο, της Cyber Monday, που ακολουθεί αμέσως μετά, αναμένονται ότι εν μέσω πανδημίας θα εκτινάξουν και πάλι τις ηλεκτρονικές αγορές των καταναλωτών.

Για την πλήρη ενημέρωση και έγκαιρη προετοιμασία τους, αλλά και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει αυτή η “γιορτή του εμπορίου και της αγοράς”, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές:

1. Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.

2. Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.

Προσοχή στις παραγγελίες

3. Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα:

  • στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, Λ. Αλεξάνδρας 144, τ.κ. 11471, Αθήνα 210 6460612 grammateia@synigoroskatanaloti.gr www.synigoroskatanaloti.gr καθώς και
  • στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.

4. Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν “νεκρές” συνδέσεις [links] ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο παρεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social
media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Nissan After Sales Service: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος ασφαλείας

Μέσω του χειμερινού προγράμματος προσφορών All Clear Service, η Nissan τονίζει τον Δωρεάν Έλεγχο Ασφαλείας Yψηλών Προδιαγραφών από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της, όπως και...

Pομπότ “Pepper” και “Nao” στο Pierce – Aμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος

Το Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος απέκτησε ανθρωποειδή ρομπότ από τη Mobile Technology, με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση του εκπαιδευτικού περιεχομένου και των μεθόδων...

Η Nissan αποκαλύπτει ένα πρωτότυπο σεληνιακό ρόβερ, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής & Εξερεύνησης του Διαστήματος

Η τεχνολογία τετρακίνητου ελέγχου ακριβείας EV της Nissan, ενισχύει τις οδηγικές επιδόσεις του rover, πάνω στην επιφάνεια του πλανήτηΗ Nissan Motor Co., Ltd. αποκάλυψε...

Δήμος Θεσσαλονίκης: Μαθήματα προγραμματισμού drones σε μαθητές 9-12 ετών

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι ο πρώτος Δήμος στην Ελλάδα ο οποίος προετοιμάζει τους μικρούς μαθητές για το μέλλον, οργανώνοντας μαθήματα χειρισμού και προγραμματισμού drones.Ο...

COSMOTE e-Value: Αναπτυξιακή πορεία και δύο ευρωπαϊκές διακρίσεις

Tις ανάγκες εξυπηρέτησης συνολικά άνω των 70 εταιρειών από διάφορους κλάδους της οικονομίας (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, ασφάλειες κ.λπ.), κάλυψε πέρσι η CΟSMOTE e-Value, με...