11.8 C
Athens
Παρασκευή, 8 Δεκεμβρίου, 2023

Οι χρήστες θα δαπανήσουν $120 δις σε εφαρμογές το 2019

Περισσότερα από $120 δις αναμένεται να δαπανήσουν οι καταναλωτές, παγκοσμίως, σε εφαρμογές (applications) για κινητά το 2019. Ήδη το 2018, οι χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο έκαναν 194 δισεκατομμύρια downloads εφαρμογών, με την καταναλωτική δαπάνη για αγορές εντός εφαρμογών να φτάνει τα $101 δις και το 74% αυτής να αφορά σε κινητές εφαρμογές παιχνιδιών. Μάλιστα, τα downloads εφαρμογών αυξήθηκαν κατά 35% την περίοδο 2016-2018. Τα παραπάνω στοιχεία αποκαλύπτει η εταιρεία App Annie στην ετήσια ανάλυσή της “The State of Mobile το 2019”. Η εταιρεία, θέλοντας να υπογραμμίσει τη δυναμική της αγοράς των εφαρμογών, σχολιάζει ότι το ποσό, που δαπανήθηκε σε apps το 2018, ήταν μεγαλύτερο από την παγκόσμια βιομηχανία ζωντανής και ηχογραφημένης μουσικής, διπλάσιο από τη διεθνή αγορά πάνινων παπουτσιών και σχεδόν τριπλάσιο από τη βιομηχανία στοματικής φροντίδας.

Το 2018 έγιναν παγκοσμίως 194 δις downloads εφαρμογών, με τους χρήστες να δαπανούν 3 ώρες ημερησίως σε appsΣύμφωνα με την έρευνα, κατά μέσο όρο, η χρήση applications το 2018 ήταν τρεις ώρες την ημέρα. Μάλιστα, ο χρόνος που αφιερώνουν οι καταναλωτές σε εφαρμογές αυξήθηκε κατά 50% από το 2016 έως το 2018. Όπως προκύπτει από την έρευνα, συγκεκριμένες αγορές κρατούν τα σκήπτρα στη χρήση των εφαρμογών. Στην Ινδονησία, όπως δείχνουν τα σχετικά στοιχεία, οι χρήστες κινητών τηλεφώνων πέρασαν πάνω από 4 ώρες την ημέρα σε εφαρμογές, που αντιπροσωπεύει το 17% της συνολικής ημερήσιας χρήσης. Στις “ώριμες” αγορές, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, ο μέσος χρήστης πέρασε σχεδόν 3 ώρες την ημέρα σε εφαρμογές για κινητά το 2018. Κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία έχουν πάνω από 100 εφαρμογές στα smartphones τους.

Κοινωνικά δίκτυα
Οι αναλυτές της App Annie σχολιάζουν ότι το κινητό είναι μια απολύτως απαραίτητη συσκευή για τη λεγόμενη “γενιά Z”: τα μέλη της Generation Z (ηλικίας 16 έως 24 ετών) ξοδεύουν 20% περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές απ’ ό,τι ο υπόλοιπος πληθυσμός. Στο μεταξύ, ισχυρά ανοδικούς ρυθμούς προβλέπει η μελέτη και για το Mobile Gaming. Η χρήση παιχνιδιών σε κινητές συσκευές αυξήθηκε γρηγορότερα απ’ ό,τι η αντίστοιχη σε κονσόλες και φορητούς υπολογιστές το 2018 και αναμένεται να αντιπροσωπεύει μερίδιο 60% της συνολικής αγοράς gaming το 2019.

“Το κινητό δεν είναι πλέον ένα add-on κανάλι. Είναι η μηχανή που τροφοδοτεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό”,αναφέρει η App Annie στην έκθεση State of Mobile 2019. Δεν είναι τυχαίο, για παράδειγμα, ότι το 2018 το κινητό απορρόφησε το 62% των συνολικών δαπανών ψηφιακής διαφήμισης, από 50% το 2017. Στο μεταξύ, από τα στοιχεία της μελέτης προκύπτει ότι οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας αντιστοιχούσαν στο 50% του συνολικού χρόνου, που δαπανήθηκε παγκοσμίως σε apps το 2018.

Πηγη: SEPE

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Απονομή υποτροφιών Cosmote αξίας άνω των €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές για τις σπουδές τους

Σε 30 πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων απονεμήθηκαν οι Υποτροφίες COSMOTEσυνολικής αξίας άνω των €500.000 για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024. Το Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE, που συμπληρώνει είκοσι δύο χρόνια, παρέχει οικονομική ενίσχυση για όλα...

Η Revolut κυκλοφορεί τα RevPoints στην Ελλάδα, το πρώτο της πανευρωπαϊκό πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών

Η Revolut, η διεθνής υπερ-εφαρμογή χρηματοοικονομικών με πάνω από 35 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως, ανακοινώνει σήμερα την κυκλοφορία των «RevPoints», ένα πρόγραμμα επιβράβευσης σε πόντους....

33η εθελοντική αιμοδοσία της Τράπεζας Αίματος OKTABIT & χριστουγεννιάτικο παζάρι για το «Χαμόγελο του Παιδιού»

H ΟΚΤΑΒΙΤ για ακόμα μια χρονιά λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα διοργανώνει 2 δράσεις αλληλεγγύης και προσφοράς και με χαρά προσκαλεί τους συνεργάτες της...

Βραβεία για 27 καινοτόμες ευρωπαϊκές εταιρείες στον Μεγάλο Τελικό του EIT Jumpstarter

Με περισσότερους από 100 συμμετέχοντες με καινοτόμες ιδέες πραγματοποιήθηκε ο φετινός Μεγάλος Τελικός του EIT Jumpstarter στην Αθήνα. Οι συμμετέχοντες παρουσίασαν περισσότερες από 50...

Ο κατασκευαστικός κλάδος στην Ευρώπη έρμαιο των χάκερ λόγω έλλειψης προϋπολογισμού

Το 14% των εταιρειών στην Ευρώπη έχει βιώσει περιστατικά στον κυβερνοχώρο λόγω ανεπαρκών επενδύσεων στον τομέα τα τελευταία δύο χρόνια. Ο κατασκευαστικός κλάδος ήρθε...