Επειδή οι ενήλικες τείνουμε να είμαστε ώρες ατελείωτες μπροστά σε μια οθόνη, είτε του υπολογιστή είτε του κινητού δίνοντας το «κακό παράδειγμα» στα παιδιά, ήρθε η ώρα να… ζησουμε offline.
Μας παρακινεί σε αυτό ο Όμιλος Σαράντη που ενώνει τις δυνάμεις του με την ΑΒ Βασιλόπουλος και το ΚΕΘΕΑ και μέσω των brands του υποστηρίζει την αντιμετώπιση κοινωνικών ζητημάτων όπως είναι ο εθισμός των παιδιών στο διαδίκτυο και τις οθόνες.
Ο Όμιλος Σαράντη και η ΑΒ Βασιλόπουλος, με γνώμονα την φιλοσοφία τους για προστασία, φροντίδα και αξιοπιστία, στηρίζουν την ενέργεια «ζήσε και off line» του ΚΕΘΕΑ προσφέροντας ενημέρωση και υποστήριξη στους νέους και σε όσους το έχουν ανάγκη.
Απώτερος στόχος της δράσης είναι να επικοινωνηθεί εύστοχα στις οικογένειες η ισορροπία που πρέπει να έχουμε στη χρήση της οθόνης & των τεχνολογικών μέσων. Με ένα άμεσο μήνυμα «ζήσε και offline», προτρέπεται η συνετή χρήση αλλά ΟΧΙ η κατάχρηση.
Ο Όμιλος Σαράντη και η ΑΒ Βασιλόπουλος, θα στηρίξουν το έργο ευαισθητοποίησης του ΚΕΘΕΑ, μέσω επικοινωνίας και χρηματικής συνεισφοράς για αγορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού, παρουσίαση & διοργάνωση ενημερωτικών σεμιναρίων, αλλά και για τη δημιουργία digital υλικού επικοινωνίας του φορέα